Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Summer makeup with Pacific Lights, Limited Edition by Artistry Amway!

Γεια σου Fairy Girl...

Σήμερα θα σου δείξω για πρώτη φορά στο Fairy Make up Tales, μία συλλογή μακιγιάζ από την αμερικανική εταιρεία Αmway! Η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα σπιτιού/καθαριότητας από την εν λόγω εταιρεία και επίσης στο παρελθόν είχα έρωτα με ένα καθαριστικό προσώπου της Artistry! Σήμερα όμως θα σου δείξω την νέα limited edition συλλογή μακιγιάζ Pacific Lights by Artistry Amway! (ακολουθεί giveaway, after the jump) 


Την λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που έφτασε στα χέρια μου. Μία shimmering  5πλή πούδρα με μεταλλικό τελείωμα, ιδανική για μάτια και πρόσωπο. Περιέχει 5 αποχρώσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δώσουν φως στο βλέμμα, ή να συνδυαστούν όλες μαζί για ένα υπέροχο λαμπερό αποτέλεσμα στα ζυγωματικά!





Για τα lightup lipglosses μόνο τα καλύτερα μπορώ να σου πω! 3 ζωηρές αποχρώσεις και μία ουδέτερη που χαρίζουν αστραφτερή λάμψη και κάνουν τα χείλη να φαίνονται σαρκώδη! 


Περιέχουν μία δροσερή δόση μέντας, ιδανική για καλοκαίρι, δεν κολλάνε στα χείλη και κρατάνε αρκετές ώρες. Μπορούν φυσικά να συνδυαστούν με όλα μου τα κραγιόν, αλλά να φορεθούν και μόνα τους! Δεν σου είπα το καλύτερο! Περιέχει αυτόματα led λαμπάκια και ενσωματωμένο καθρεφτάκι πάνω στην συσκευασία. Δεν είναι απίθανα?


Τώρα για την συλλογή σκιών τι μπορώ να πω? Είναι τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά χρώματα και είναι ιδανικά για μακιγιάζ όλη την ημέρα. Σύντομα σου υπόσχομαι θα εμπλουτίσω την ανάρτηση με τα μακιγιάζ που θα κάνω με την συλλογή Pacific Lights και δεσμεύομαι να δεις το αποτέλεσμα και στα social media!



Η limited edition Pacific Lights συλλογή μακιγιάζ ομολογώ ότι σχεδιάστηκε πολύ προσεκτικά και καλύπτει ένα ολοκληρωμένο καλοκαιρινό μακιγιάζ. Για ένα όμορφο, λαμπερό και άκρως καλοκαιρινό αποτέλεσμα, τόλμησε να δοκιμάσεις και εσύ την συλλογή Pacific Lights

Τα προϊόντα Artistry της Αmway διανέμονται μέσω αντιπροσώπων.

Έχεις δοκιμάσει κάτι από το μακιγιάζ Artistry της  Amway, Fairy Girl? Πώς σου φάνηκε η νέα καλοκαιρινή συλλογή?


Update 10/7/2016!


Θέλεις να κερδίσεις δύο παλέτες με σκιές ματιών της Artistry by Amway??? Το Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και λήγει στις 1 Αυγούστου 2016 και ώρα 18:00! Αμέσως μετά θα ανακοινωθούν οι 2 τυχερές στο τέλος αυτής της ανάρτησης! Tα δώρα θα αποσταλούν από την Αmway Hellas με courier. Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
Υποχρεωτικά:
1. Nα είστε μέλη του blog μέσω GFC από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης " Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"

2.  Άφησε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση και πες μου αν έχεις δοκιμάσει από το μακιγιάζ Artistry ή γενικά από την Amway! Φυσικά μην ξεχάσεις να αφήσεις το email σου για να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί σου σε περίπτωση που κερδίσεις και το όνομα με το οποίο είσαι μέλος στο blog .

Προαιρετικά για επιπλέον συμμετοχές:

3. Like, Share and Comment την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! Γιατί είναι όμορφο να μοιράζεσαι! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές) 

4. Κάνε Follow το Fairy Make up Tales  on Instagram, και κάνε Repost την φωτογραφία του giveaway με τα hashtags #Fairymakeuptales_Giveaway, #Αmway #Artistry μην τα ξεχάσεις για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο.

Good Luck!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

44 σχόλια:

  1. Ειναι απιθανο το lip gloss υπερπαραγωγη! Ας τα βλεπουν κατι πανακριβες, σικατες,ευρωπαικες εταιρειες που για να δουμε το κραγιονακι μας κοιταζομαστε στα κρυφα πανω στα κουταλια μας, οταν τρωμε εξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι σκιές φαίνονται σούπερ και τα lip gloss αρκετά ενδιαφέροντα αν και δεν πολύ χρησιμοποιώ lip gloss :/ ξέρεις αν αυτή η εταιρεία κάνει πειράματα σε ζωάκια;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά πολύ θα το ήθελα! eudoxia64@gmail.com instagram :eudoxia_karagiorgou fb:ευδοξια Καραγιωργου vfc:eudoxia karagiorgou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κανενα προιον της εταιριας,αλλα φαινονται καταπληκτικα ! θα ηθελα να δω και τα swatches τους. ευχαριστουμε για τα δωρα !
    email: pmarilena85@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα προϊόντα φαίνονται εξαιρετικά! Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάτι από τη συγκεκριμένη εταιρεία! Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό και καλή επιτυχία σε όλους! email Helenpapas80@gmail.com gfc helenpapas fb γεωργια γεωργια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν εχω δοκιμασει κατι απ την εταιρια!
    email: efinastcar@gmail.com
    instagram: efikaragrigoriou
    facebook: efi kargrigoriou
    gfc: efi karagrigoriou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ntinapapadia@gmail.com GFC, FACEBOOK: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας κρατας ενημερωμενες παντα!!!Προιοντα της Amway δεν εχω δοκιμασει αν και θα ηθελα πολυ.. jennystavropoulou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ tsakani932@gmail.com GFC:ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΚΑΝΙΚΑΣ FB:Χρηστος Τσακανικας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ GFC:ΒΑΙΟΣ ΤΣΑΚΑΝΙΚΑΣ FB:Βαιος Τσακανικας vtsaklanikas3@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα προϊόντα της Amway αλλα θέλω πολύ! Οι αποχρώσεις των σκιών του giveaway είναι υπέροχες, λες και είναι φτιαγμένες για εμένα! Μακάρι να είμαι τυχερή, ευχαριστούμε!!!
    gfc/FB: Vanessa Kay
    email: giraffe.longhorse@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν της εταιρείας μέχρι στιγμής!
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Fotini Xanthopoulou
    Instagram: f_xanth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε πολύ!
    vaggelispaok65@gmail.com
    gfc:Βαγγέλης Νάνος
    fb:Βαγγέλης Νάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όντως απίθανα τα lip gloss! Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάτι από την Amway, αλλά θα το ήθελα πολύ!
    facebook: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com
    GFC: Αλκμήνη Πι.
    Instagram: morbid_girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν εχει τυχει να δοκιμασω καποιον προιον αυτης της εταιρειας
    ευχαριστούμε για την ευκαιρια!
    fb:Flora Gerardi
    gfc:floranceaga
    floger222@yagoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα γιατί τα ανακάλυψα πρόσφατα αλλά θα το κάνω σίγουρα! Ευχαριστούμε!
    dinlostt@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν έχει τύχει μέχρι τώρα να δοκιμάσω κάτι από την εταιρεία αυτή, θέλω πολύ όμως... Ευχαριστούμε πολύ πολύ
    fb: Μαρία Μανασή
    Instagram: marakiman_
    twitter: @MarakiMan
    google: Μαρία Μανασή
    e-mail: maria.manasis@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Yπέροχα!!!!Δεν εχω δοκιμασει καλλυντικά της εταιρειας εχω δοκιμασει ομως αλλα προιοντα της ;)
    mail: nikipapage@gmail.com
    facebook: Νικη Παπαγεωργίου
    Google Friend Connect:Niki Papageorgiou
    Twitter: @NikiPapage79

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας ευχαριστουμε πολύ για τον υπεροχο διαγωνισμο. Δεν έχω δοκιμασεις προς το παρον καποιο προιον αυτης της εταιρειας. Fb name : Nikh Sarri email : nikisar13@gmail.com twitter: @nikhsarri instragram: nikhsarri bloglovin: Νίκη Σαρρή GFC: Νίκη Σαρρή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι!πολύ θα ήθελα όμως και ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία!
    gfc:Domniki Sarri domniki70 @ hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. οχι αλλα θα ηθελα πολυ να δοκιμασω!!!!!!
    eydokia.k@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ομορφο δωρο!δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον ακομα!
    Αλεξια Πανταζη και το email μου ειναι alexiapantazi@yahoo.com

    μπορουμε να τα πουμε και στο μπλογκ μου :) http://alexiasstyle.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μιας και δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας,είναι μία καλή ευκαιρία τώρα,αν κερδίσω!!!!
    harakgr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει!!!Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!!!
    gfc/facebook:Κρυστάλω Σταμάτη e-mail:marakim13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πωπω!!!! Τέλεια!!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!! Φαίνονται υπέροχα!!!! Θέλω πάρα πολύ να τα δοκιμάσω!!!! Φαίνονται υπέροχα!!!
    Παναγιώτα Φυλακτάκη
    panagiotafilaktaki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν αλλά θα ήθελα πολύ!!
    vickoula3@hotmail.com
    fb: Βασιλική Σουχλέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν τα εχω δοκιμασει.

    Ευχαριστούμε για την ευκαιρία
    fb:Maria Chrysafidou
    email:mariamaria_ch1@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. δεν εχω δοκιμασει κατι απ την εταιρια!
    email: antonia1p@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν έχω δοκιμάσει προιόν της εταιρίας αυτής !
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛🎈👛🌸👛💝👛🌼👛🌸👛💜👛💚👛🍬👛🌹👛💞👛👌👛🍭👛💖👛🌷👛🌹💜💓💓💋💋💋💋💋💕💕💕💕🎀🎀🎀💖💖💖😍😍😍😍😍😊😊😊😊☺☺☺💜💜💜💜💜💜💛💜💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν το εχω δοκιμασει αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα..ευχαριστουμε πολυ! gfc maro
    email marakiblonde@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της εταιρείας , οπότε μακάρι να κερδίσω!
    emi22lyk@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα θα ηθελα να δοκιμασω το μπλε lipgloss! email: vicky_rocks452@msn.com, fb: Artemis Papachristou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αχ τα λατρεύω ❤ Μακάρι να σταθώ τυχερηηηηηηηηηη 😉 Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!email maria-star24@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τα έχω δοκιμάσει παλαιότερα, αλλά θα ήθελα να τα ξαναποκτήσω...Είναι τέλεια...
    https://www.facebook.com/kula.melahrinou
    email.. kulamihailidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έχω δοκιμάσει σκιές και μολύβι ματιών και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη.Θα ήθελα να δοκιμάσω και τα lipgloss.
    email:Nansy-19701@hotmail.com
    fb:Nansy Theofilopoulou
    gfc:Nansy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. TO REVIEW ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ Μ ΚΕΝΤΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ Τ ΑΠΟΚΤΗΣΩ...gfc:olivia
    IG:oliviawins_78
    e-mail:olgaristani@yahoo.gr
    fb:olga ristani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ!!!!!!
    Δεν έχω δοκιμάσει αλλά πολύ θα το ήθελα!!!!!
    marikos21o@gmail.com
    FB name:Μαρια Κωστη
    gfc:MARI KOS
    instagram:mariakoste

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!!
    Προιοντα της Amway δεν εχω δοκιμασει , θα ηθελα πολυ!!!!!!!!!
    andriadiotoy@gmail.com
    FB name:Ανδρια Διωτου
    gfc:ΑΝΔΡΙΑ ΔΙΩΤΟΥ
    instagram: andriadiotou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. δεν εχω δοκιμασει κατι απ την εταιρια!
    FB Lena Zafiri
    lefkoz@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την Amway! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτή την ωραία παλέτα! Instagram: apollwnia - GFC: phaos - Email: petroula16@outlook.com.gr - Facebook: Πετρούλα Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...