Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

New SunScreens and an After Sun Mouse by Frezyderm!

Hello Fairies...

Με τα αντηλιακά της Frezyderm έχω μία σχέση αγάπης-εξάρτησης. Από τότε που είχα δοκιμάσει το Velvet Face με την μοναδική "διάφανη" υφή του, δεν υπάρχει καλοκαίρι που να μην το έχω στο νεσεσέρ μου. Διάβασε το απαραίτητο  review εδώ! Φέτος όμως δοκίμασα μία νέα σειρά αντηλιακών της Frezyderm,  τηv Sun Screen line!

Το φετινό μου καλοκαίρι απαιτεί μόνο υψηλούς δείκτες προστασίας (τον λόγο ή τον μαντεύεις ή θα στο αποκαλύψω σε άλλη ανάρτηση σύντομα) οπότε επέλεξα να δοκιμάσω τα αντηλιακά προσώπου με spf 50 με χρώμα και χωρίς! 
Η αλήθεια είναι ότι έχουν μία μοναδική σύνθεση, καθόλου λιπαρή και αφήνει το πρόσωπο ματ και καθόλου βαρύ. Το αποτέλεσμα είναι ιδιαιτέρως άνετο στο πρόσωπο μου, δεν αφήνει λευκά σημάδια και πραγματικά απολαμβάνω την εφαρμογή της.
Η αντίστοιχη Sun Screen spf 50 tinted περιέχει χρώμα που ταιριάζει σε όλους τους τύπους δέρματος και δημιουργεί ένα απαλό χρωματικό φίλμ που μειώνει ατέλειες, ουλές, σημάδια και δυσχρωμίες. Ιδανικό για τα πρωινά μου στην πόλη αλλά και στην παραλία που δεν νιώθω το πρόσωπο μου στα καλύτερα του. Μην ξεχνάς να εφαρμόζεις το αντηλιακό σου σε πρόσωπο και σώμα συχνά και αμέσως μετά από κάθε βουτιά, έτσι εξασφαλίζεις ιδανική και σωστή προστασία!
Ένα άλλο προϊόν που δεν είχα δοκιμάσει κάτι παρόμοιο του και φρόντισε η Frezyderm να το κάνω, είναι το After Sun Mouse. Ένας αφρός με απίστευτα δροσερή υφή, εξαιρετικά ενυδατικός και ιδανικός για πρόσωπο και σώμα. Περιέχει Πενθενόλη και βιταμίνη Ε που είναι ιδανικές για να επανορθώσουν την επιδερμίδα μετά την έκθεση του στον ήλιο. Μειώνει τους ερεθισμούς και δημιουργεί μία αίσθηση δροσιάς και ανακούφισης μετά την ηλιοθεραπεία!
Δοκίμασε το αμέσως μετά το ντους σου, μετά την παραλία και θα νιώσεις το δέρμα σου απίστευτα δροσερό και ανανεωμένο.
Εγώ και φέτος λοιπόν αγάπησα την frezyderm.... εσύ ακόμα να δοκιμάσεις τις νέες συνθέσεις της αντηλιακής σειράς της?

Λοιπόν Fairy Girl ποιο είναι το αγαπημένο σου αντηλιακό φέτος το καλοκαίρι?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

  1. Πολύ όμορφη παρουσίαση! Το after sun μας έσωσε φέτος! Με δύο μόνο εφαρμογές bye bye κάψιμο! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...