Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Pistachio and Almond by Fresh Line!

Γεια σου Fairy Girl...


Η Fresh Line ήρθε πάλι να μας εκπλήξει με τις νέες σειρές που δημιούργησε για να υποδεχτεί τον ερχομό της Άνοιξης! Δοκίμασα την νέα σειρά Φιστίκι και αμύγδαλο, και ένα έχω να σου πω! Αν δεν την έχεις μυρίσει δεν ξέρεις τι χάνεις! 


Το κουτί μου θέμα το φιστίκι και το αμύγδαλο, περιείχε το αφρόλουτρο και την κρέμα σώματος Pistachio and Almond που είναι απίστευτα ενυδατικά και κάνουν το μπάνιο σου λαχταριστό! Η χαρακτηριστική μυρωδιά της σειράς είναι ένας μοναδικός συνδυασμός αφού είναι κάτι γλυκό και ταυτόχρονα πικάντικο που γαργαλάει όλες τις αισθήσεις!

Η σειρά συμπληρώνεται με το χειροποίητο σαπούνι για το σώμα και τα χέρια και το body splash Circe!  Η Κίρκη είναι από τα ωραιότερα body splashes που έχω δοκιμάσει και πραγματικά αναζωογονεί τις αισθήσεις και μυρίζει πολλές ώρες και δεν περνάει ποτέ απαρατήρητο, αφού παρόμοια μυρωδιά δεν έχεις δοκιμάσει!

Το κουτί μου περιείχε ακόμα δύο προϊόντα άκρως ερωτεύσιμα! Το σαμπουάν Cleo το είχα ξαναδοκιμάσει και ήμουν ήδη fan του, όμως τώρα με την νέα μυρωδιά γιασεμί, δεν μπορώ να το αποχωριστώ, αφού μυρίζω τα μαλλιά μου σε όλη την διάρκεια της μέρας!
Το δεύτερο προϊόν είναι η κρέμα χεριών με άρωμα βανίλια και βιολογικό βούτυρο καριτέ!

Για ακόμα μία φορά η Fresh Line επιδιώκει να μας εθίσει στα νέα της αρώματα και πίστεψε με, το κάνει πολύ πολύ καλά! Επίσης κυκλοφορεί και η νέα σειρά σύκο, για σένα που σου αρέσουν τα "διαφορετικά" αρώματα!

Δοκίμασες πρόσφατα κάτι από την Fresh Line, Fairy Girl? Πες μου τι προϊόντα αγαπάς από αυτήν την μοναδική ελληνικά εταιρεία!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

2 σχόλια:

  1. Το αγάπησα αυτό το κουτάκι με το που έφτασε στα χέρια μου! Να το χαρείς :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παντα μου αρεσαν,Μαιρη,οι ομορφες "τουρτες" σαπουνιου και καθε φορα που περνουσα απο καταστημα αγοραζα ενα κομματι.Εχω ξετρελλαθει με τις καινουριες μυρωδιες.Τοσο καλοκαιρινες και τοσο ελληνικες.Ο,τι πρεπει για "διακοπες" στο σπιτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...