Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

My summer Soufeel Leather Bracelet!

Hello Fairy Girl...

Σε όλα τα κορίτσια μας αρέσουν τα κοσμήματα, και πόσο μάλλον όταν μπορούμε να τα εξατομικεύσουμε κομμάτι κομμάτι στις επιλογές μας! Για τα βραχιόλια Soufeel σου ξαναμίλησα εδώ. Τώρα που καλοκαίριασε αποφάσισα να κάνω μερικές νέες επιλογές αφού έμεινα πολύ ευχαριστημένη και από την ποιότητα τους αλλά και από την ποικιλία σχεδίων τους. Το κουτάκι μου έφτασε στα χέρια μου μόλις 12 μέρες μετά την παραγγελία μου!


Πάμε να το ανοίξουμε παρέα? 


Το κουτί είναι περιποιημένο και πάντα σε συσκευασία δώρου.


Τέλεια τυλιγμένο όπως πάντα και το κάθε στοιχείο είναι σε ξεχωριστό σακουλάκι για να μην χτυπηθεί με κάποιο άλλο! 




Αυτή τη φορά επέλεξα ένα από τα δερμάτινα βραχιόλια σε σκούρο wine red.

Αυτό το στοιχείο ανυπομονούσα πολύ να φτάσει στα χέρια μου. Είναι εξατοιμικευμένο και μπορείς να βάλεις όποια φωτογραφία θέλεις πάνω του.
Εγώ επέλεξα τον πανέμορφο Nero που κάθε φορά που βλέπω το μούτρο του, χαμογελάω!
Ας δούμε και τις υπόλοιπες επιλογές μου....


Τα κοσμήματα Soufeel  τα αγαπώ γιατί είναι όλα κατασκευασμένα από ασήμι 925 και δεν φθείρονται ούτε με το χρόνο, ούτε με το νερό! Διαθέτουν δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 59$ και φυσικά ελεύθερη επιστροφή 365 ημερών!


Θέλεις να κάνεις και εσύ την δική σου Soufeel  παραγγελία? Μπες στο Soufeel επέλεξε αυτά που θα αγαπήσεις και στην συνέχεια χρησιμοποίησε τον κωδικό BLOG5 κερδίζεις μία έκπτωση 5% σε κάθε σου παραγγελία!

Tι λες Fairy Girl θα ενδώσεις και εσύ στην γοητεία των Soufeel?

Many kisses from fairy {oo} Mary!

4 σχόλια:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...