Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Just Bee Radiant!!!

Hello Fairy Girl....

Οι μυρωδιές των εσπεριδοειδών στα κρεμώδη προϊόντα ομορφιάς μου, είναι κάτι που με συνεπαίρνει! Η μυρωδιά των πορτοκαλιών είναι τόσο δροσερή που "ξυπνάει" την επιδερμίδα μου με τον πιο αναζωογονητικό τρόπο! Αυτός ηταν ο πρώτος λόγος που με κέρδισε η σειρά προσώπου Bee Radiant της αγαπημένης Apivita! Επέλεξα την κρέμα προσώπου για  μεικτές επιδερμίδες με ελαφριά υφή (Light texture) και την κρέμα ματιών Bee Radiant!


H σειρά υπόσχεται αντιγήρανση και λάμψη.. εγώ θα προσθέσω και σφριγυλότητα και αναζωογόνηση! Περιέχει βλαστοκύτταρα πορτοκαλιού που βοηθούν στην βελτίωση του ανάγλυφου της επιδερμίδας και την κάνουν πιο λεία και πιο φρέσκια!
Περιέχει βλαστοκύτταρα πορτοκαλιού και κρόκο Χρύσανθο που προλαμβάνει και λειαίνει τις ρυτίδες φροντίζοντας την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Φυσικά περιέχει το πατενταρισμένο εκχύλισμα πρόπολης της Apivita που προστατεύει την επιδερμίδα από τα σημάδια της πρόωρης γήρανσης και 100% καθαρά βιολογικά αιθέρια έλαια περγαμόντο, πράσινο μανταρίνι, τριαντάφυλλο και grapefruit που χαρίζουν λάμψη και αναζωογόνηση επιδερμίδας αλλά και διάθεσης! Από αυτά και μόνο μπορείς να καταλάβεις πόσο όμορφα και δροσερά μυρίζει!
Δεν περιέχει καθόλου νερό, αφού έχει αντικατασταθεί με εκχύλισμα άγριου τριαντάφυλλου (!!!). Τίποτα λιγότερο από το καλύτερο... Η Apivita πάντα μας φροντίζει! Η σειρά περιλαμβάνει μία κρέμα πλούσιας θρέψης, μία κρέμα ελαφριάς υφής και μία κρέμα για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών!

Το πρώτο που πρόσεξα μετά από μία εβδομάδα χρήσης και των δύο ήταν μία φωτεινότητα στο πρόσωπο μου. Σήμερα ένα μήνα μετά τολμώ να πω ότι απαλύνθηκαν κατά πολύ οι γραμμές έκφρασις και τονώθηκε εξαιρετικά η περιοχή γύρω από τα μάτια μου! Επίσης θα πώ στο διάστημα που τα χρησιμοποιώ δεν έβγαλα ούτε ένα σπυράκι!!

Τα Bee Radiant τα αγάπησα για πολλούς λόγους... Για όλους τους λόγους που σου ανέφερα πιο πάνω και γιατί φέρουν το όνομα της Apivita... Πριν από αυτή την σειρά ήμουν ερωτευμένη με την Αqua Vita (review) αλλά σήμερα δεν αλλάζω την Bee Radiant!!!
Μην ξεχάσεις να κάνεις μία επίσκεψη στο Apivita blog...θα βρείς πολλά ενδιαφέροντα θέματα που σε ενδιαφέρουν!
 
Έχεις δοκιμάσει κάτι από τις σειρές Βee Radiant και Aqua Vita, Fairy Girl? Θα χαρώ να μάθω τις εντυπώσεις σου και ποιά ξεχώρισες περισσότερο!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

7 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αυτή τη μάρκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω δοκιμασει καποια δειγματακια και εμεινα ικανοποιημενη...εχει τελεια μυρωδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. την δοκιμασα σε δειγματακι γτ μου κινησε την περιεργεια με τοσα εσπεριδοειδή ..πολυ ωραια υφη αλλα καθε φορα που την εβαζα μου εδεινε μια αισθηση τσουξιματος στην αρχη...(τωρα να ημουν η εξαιρεση?,..δεν ξερω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα έχω βάλει στο μάτι και θέλω να τα δοκιμάσω!! :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα έχω βάλει στο μάτι και θέλω να τα δοκιμάσω!! :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ Μ(54 ΕΤΩΝ),ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί τελευταία να την έχω παραμελήσει λίγο την Apivita αλλά είναι η πρώτη αγάπη και παντοτινή!! Η πρώτη μου "σοβαρή" κρέμα ήταν η Aqua Vita και ομολογώ ότι παραμένει αγαπημένη αλλά και η Bee Radiant είναι εξαιρετική και συμφωνώ με όλα όσα λες! Εξαιρετικό review και πολύ όμορφη παρουσίαση!!!

    Φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...