Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Winter Beauty and Euphoria Pack is here!

Γεια σας Fairies...

Θυμάστε το νέο κουτί που έκανε το λανσάρισμα του το φθινόπωρο! Το Beauty Euphoria Pack επιστρέφει με το χειμωνιάτικο κουτάκι του και είναι απροσδόκητα απίθανο!
Πάμε να σου δείξω τι περιέχει?

Pure Philosophy Agnotis κρέμα ματιών 15ml (Full size)( 26.00€)



Αγαπημένη κρέμα ματιών από την εξίσου αγαπημένη μου Pure Philosophy! Σου είχα μιλήσει για αυτήν εδώ και πραγματικά εάν δεν την έχεις δοκιμάσει είναι ευκαιρία να το κάνεις, αφού αυτή η κρέμα από μόνη της ξεπερνάει κατά πολύ την αξία του κουτιού BE Pack!
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΝΕΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ:
Pure Philosophy Agnotis μάσκα προσώπου με βότανα (Full Size 12.00€)
Μία μάσκα-μαξιλαράκι  που περιέχει φρέσκο φασκόμηλο Κρήτης και με την βοήθεια της αρωματοθεραπείας καταπολεμά τις ρυτίδες, βοηθά στους πονοκεφάλους, χαλαρώνει, καταπολεμά το άγχος, κ.α.
Λούφας Γαία σφουγγαράκια προσώπου 2τεμ. (2.95€/4τεμ.)
Σφουγγαράκια προσώπου από 100% φυσική λούφα, για την ήπια απολέπιση του προσώπου.

The Original Premium Hair Rings 1 τεμ.Σε τυχαία επιλογή χρώματος!( 7.50€/3τεμ.)
Αυτά τα λαστιχάκια σου τα έχω αναφέρει άπειρες φορές και η αγάπη μου για αυτά είναι απεριόριστη! Το δικό μου είναι από την σειρά Glow in the Dark και φωσφορίζει στο σκοτάδι!
Ventus κρέμα χεριών 80ml (Full Size 2.25€)
Τυχαία επιλογή από Calendula, Aloe Vera, Olive oil, Argan oil.
Μοναδική ενυδάτωση χεριών με διάρκεια και απίθανο άρωμα. Η δική μου ήταν με aloe Vera! Το Beauty Euphoria Pack κυκλοφορεί από την We Love Pharmacies και κοστίζει μόνο 15€. Μπορείς να το αποκτήσεις από εδώ! Tα προιόντα που περιέχει ξεπερνάνε κατά πολύ την αξία του αφού μόνο τα Pure Philosophy κοστίζουν περίπου 45€...
 
Πες μου τις εντυπώσεις σου για το Winter BE pack, Fairy Girl... Θα το παραγγείλεις??

Many kisses from Fairy {oo} Mary! 

2 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό φαίνεται και αυτό το κουτάκι... Έχω κι εγώ την κρέμα χεριών της Ventus, κάνει πολύ καλή δουλειά :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βγήκε νέο κουτί και δεν πήρα χαμπάρι;
    Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...