Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Giveaway!!! Wet 'n' Wild - One Brand Festive Make up! **CLOSED**

Hi Fairies...

Σήμερα θα σου δείξω μερικά προϊόντα μακιγιάζ από την Wet 'n' wild που αγάπησα και συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο γιορτινό μακιγιάζ!


H αρχή έγινε με ένα eyeliner σε μπλε απόχρωση που κάνει την αντίθεση που ζητάω σε κάθε μακιγιάζ μου. Διάλεξα το Wet 'n' Wild Liquid Eyeliner No 862, με λεπτό βουρτσάκι ιδανικό για τις λεπτές ακριβής γραμμές που μου αρέσουν!

Για ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ ματιών θα χρειαστούμε και μία εξαιρετική μάσκαρα με έντονο αποτέλεσμα. Η Wet 'n' Wild Mega Lenght Mascara(5,99€) χαρίζει έντονο μαύρο χρώμα και μακριές διαχωρισμένες βλεφαρίδες!!
Για ρουζ επέλεξα την MEGA Glo Illuminating Powder στην απόχρωση Strike a Pose Rose! Μου αρέσει γιατί μαζί με το χρώμα  αποδίδει επιπλέον ιριδίζουσα λάμψη, και εκτός αυτού το κάθε χρώμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ξεχωριστά σαν σκιά ματιών, οπότε έχουμε ένα πολυχρηστικό προϊόν που λατρεύω!
Για κραγιόν χρειαζόμαστε κάτι  που θα είναι σταθερό αλλά και εντυπωσιακό. Διάλεξα το Megaslicks Lip Balm Stain στην απόχρωση Made you Pink. Σταθερό όσο λίγα και εμπλουτισμένο με έλαιο acai ώστε να διατηρεί τα χείλια μας ενυδατωμένα και ζουμερά!
 
Αλλά γιορτινό μακιγιάζ χωρίς λίγο glitter γίνεται? Δεν γίνεται! Tα Coloricon Glitter Single σε τρεις αποχρώσεις θα μου δώσουν τις λάμψεις που χρειάζομαι!
To ροζ (groupie), τo λευκό  (bleached) και φυσικά  το χρυσό (brass) είναι ιδανικά για κάθε είδους μακιγιάζ! Τα Coloricon Glitter αποτελούνται από ένα διάφανο κρεμώδες gel με glitter, ιδανικά για να εφαρμόζονται σε πρόσωπο, σώμα ακόμα και μαλλιά!
Όλα τα Wet 'n' Wild θα τα βρείς σε απίστευτες τιμές στο αγαπημένο Femme-Fatale.gr
Αν δεν τα έχεις δοκιμάσει, είναι μια ευκαιρία να το κάνεις Fairy Girl, και αν κάτι σου άρεσε πολύ θα χαρώ να πεις ποιο είναι! Άφησε μου λοιπόν σχόλιο με τις εντυπώσεις σου και που ξέρεις?? Μπορεί ο Άγιος Βασίλης να σου τα φέρει δώρο!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Update 7-1-2106!
Θέλεις να είσαι η τυχερή που θα κερδίσει ένα set Wet 'n' Wild με όλα τα παραπάνω προϊόντα? To Fairy Make up Tales τα αγάπησε και μαζί με το Femmefatale.gr τα χαρίζει σε ένα τυχερό Fairy Girl ! Ο διαγωνισμός λήγει στις 18 Ιανουαρίου 2016 και ώρα 18:00! η τυχερή θα ανακοινωθεί κάτω από αυτή την ανάρτηση και θα ειδοποιηθεί με email!

Για να διεκδικήσεις το Super δώρο, απλά ακολούθησε τα βήματα....
  • Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)
  • Like στην σελίδα της Wet 'n' wild Greece on Facebook, από εδώ!
  • Like στην σελίδα femmefatale.gr on Facebook, από εδώ!
  •  Άφησε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση λέγοντας μου τι ξεχώρισες περισσότερο από τα παραπάνω και αν έχεις δοκιμάσει κάτι από Wet 'n' wild. Μην ξεχάσεις να αφήσεις fb name ή/και email για να επικοινωνήσω μαζί σου σε περίπτωση που κερδίσεις!
  • Like, Share and Comment την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! Γιατί είναι όμορφο να μοιράζεσαι! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)  
Καλή επιτυχία!!

132 σχόλια:

  1. MEGA Glo Illuminating Powder ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΨΑ!ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΛΟ ΠΑΙΖΑΚΙ ΑΙ...ΜΑΙΡΗ!ΧΑΧΑ!
    καλη χρονια,χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τις ωραίες σκιές έχω ξεχωρίσει.Ευχαριστούμε

    fb:Γεωργία Φωτιάδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oλα φαινονται υπεροχα αλλα το ματι μου επεσε κατευθειαν στη σκια Brass με το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ χρυσο χρωμα! Μακαρι να ειμαι τυχερη! Καλη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω ξεχωρίσει εδώ και καιρό η αλήθεια είναι τα κρεμώδες gel. Είναι τελεια. FB ΧΑΡΑ ΚΟΥΚΟΥΒΙΝΗ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεχώρισα τις γκλιτεροτες σκιές! Email:polly_k90@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομιζω οτι ρουζ ειναι τελειο... εχει πολυ ωραιες αποχρωσεις και μπορει να χρησιμο ποιηθει κσι στα ματια .. ευχαριστουμε πολυ... facebook:virginia xydea email:xydea7@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ειναι φανταστικά στ γιορτές τα δοκίμασα κ εχουν πλ καλη διάρκεια!!email xrysakiavra@gmail.com fb Xrysa Avramaki

      Διαγραφή
  8. Τέλεια τα προϊόντα από wet&wild! Έχω δοκιμάσει κραγιόν κ πούδρα! Το lip balm θέλω να δοκιμάσω! Ευχαριστούμε πολυ. ❤️❤️ Fb name: Eirini Koukoulaki Mail: eirinikou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελεια καλη χρονια
    το groupie
    facebook: μιχαλης ναστος
    mixalisefi2@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν εχω δοκιμασει ποτε κανενα προιον αλλα θα ηθελα να δοκιμασω πολυ τη μασκαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλή χρονια!
    δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον αυτης της εταιρειας,αλλα ξεχωρισα την MEGA Glo Illuminating Powder
    fb:Flora Gerardi
    floger222@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το balm φαίνεται ιδανικό για να το έχω στην τσάντα μου <3
    Έχω ερωτευτεί τα megalast της Wet n Wild!!! Ευχαριστούμε για το υπέροχο δωράκι...
    Fb: Χρυσάνθη Γατίδου
    mail: tsioucg@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα ήθελα πολύ τη MEGA Glo Illuminating Powder. FB:Katia Pattinopoulou, email:katia_gemini@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξεχώρισα την MEGA Glo Illuminating Powder,μακάρι να σταθώ τυχερή και να την δοκιμάσω....Ευχαριστούμε πολύ,καλή χρονιά!!!
    fc: Vasoula Lianou
    vasonafpaktos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα coloricon glitters και το balm stain για τα χειλη. Δεν τσ εχω δοκιμασει αλλα πραγματικά μου κινησες την περιέργεια. Καλη χρονια με πολλες καινοτομίες sofia dolores

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το Megaslicks Lip Balm Stain νομίζω!
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αμέσως ξεχωρισα τις σκιές πολύ μου άρεσαν δεν έχω δοκιμάσει κάτι θα ήθελα καλή χρονιά ευχαριστούμε email kapirimaggy@gmail.com Facebook name magda kapiri-kokkali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κραγιον εχω δοκιμασει !!!τελεια ευχαριστουμε καλη χρονια fb Μαιρη Αδαμαντιδη email maria-star24@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι όλα υπέροχα, αλλά ξεχώρισα το Megaslicks Lip Balm Stain τόσο για την απόχρωση, όσο και για τα καλά σχόλια που έχω ακούσει για αυτό! Καλή χρονιά σε όλους! Το fb name μου είναι.... Paminos Pokopikos και έχω ακολουθήσει όλα τα υπόλοιπα βήματα (like στις σελίδες, share κλπ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαι ανάμεσα στην πούδρα λάμψης και το lip stain! fb: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φυσικά και έχω δοκιμάσει, τα υπέροχα mega last κραγιόν από Wet n' Wild. Αυτό που ξεχώρισα από αυτά που μας παρουσίασες είναι το Illuminating Powder και θα ήθελα να το δοκιμάσω. Ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό!!
    FB : Στάθης Σύρος Έλενα Κουτσικαρέλη
    EMAIL : elenakoutsikareli@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν της εταιρείας.
    Υπέροχα όλα αλλά ξεχώρισα την Wet 'n' Wild Mega Lenght Mascara.
    Fb: Marina Xristoforou
    Gfc: Marina Xristoforou
    email: marinaxristoforou77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φαίνονται όλα υπέροχα!!! Ξεχώρισα το κραγιόν (το αγαπημένο μου χρώμα).Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από Wet n Wild.
    fb:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. takis24eg@yahoo.gr To ροζ (groupie), τo λευκό (bleached) και φυσικά το χρυσό (brass) είναι ιδανικά για κάθε είδους μακιγιάζ! Δεν έχω ξαναδοκιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν τα έχω δοκιμάσει αν και θα ήθελα πολύ.
    Ευχαριστούμε πολύ. <3.
    fb: Martha Vlachogianni
    e-mail: marthadv77@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μου άρεσε το βουρτσάκι της μάσκαρας! τέλεια fb Elen Karida email eleanakarida@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θα ηθελα να δοκιμασω την μασκαρα!!!!!!!
    eudokia kuriakou
    eydokia.k@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εχω δοκιμασει τα megalast lipsticks.Τα θεωρω εξαιρετικα.θα ηθελα να δοκιμασω την megalength mascara καθως με προδιαθετει το βουρτσακι της!Ευχαριστουμε!
    Fb Nikoleta Ioannou
    Email awesomeblueberry07200@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πολυ ωραια δωρακια!!!! ξεζωριζω το ρουζ και τις σκιες!!! απο wet n' wild εχω μονο ενα κραγιονακι και μου αρεσει πολυ το in the flesh ενα nude ροζ για καθε μερα ! καλη χρονια !!!! φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. θα ήθελα να δοκιμάσω την iluminating powder! fb name:Domniki Sarri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. θελω πιο πολυ απο ολα να δοκιμασω τις σκιες!!!! ειναι ολα τελειααα!! Εχω δοκιμασει κραγιον wet & wild! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ρουζ επέλεξα την MEGA Glo Illuminating Powder
    fb eirini pappa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πολυ ωραια!!!
    fb:Aγγελικη Μουδρακη
    google:Aggeliki Moudraki
    email:aggeliki.moudraki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Wet 'n' Wild αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το MEGA Glo Illuminating Powder!! fb: Kristie Pch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. λατρεψα τη χρυση σκια πραγματικα!!! αλλα και ολα τα υπολοιπα ειναι απιστευτα! δε εχω δοκιμασει ποτε καποιο προιον απο Wet&Wild αλλα θα ηθελα πολυ!ευχαριστουμε και καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πιο πολυ απο ολα να δοκιμασω τις σκιες!!!!
    eudoxia64@gmail.com
    FB:ευδοξια καραγιωργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θα ήθελα να δοκιμασω το ρουζ!!! Ευχαριστούμε πολύ!!! Μακάρι να είμαι τυχερή!!!
    Fb name: Katerina Kanamou
    kanamouk@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το ρουζ και τη μάσκαρα ξεχώρισα, φοβερό βουρ΄τσάκι!! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν της wet n' wild,!! Thank you!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ευχαριστουμε !
    fb:βαγγελης νανος
    vaggelispaok65@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πωπω όλα φαίνονται φανταστικά κ θέλω να τα δοκιμάσω!!!! Μου έτρεξαν τα σάλια χαχα :D Fb name Maria Foteinou email maritaki2@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. θα ήθελα να δοκιμάσω το MEGA Glo Illuminating Powder...
    fb:Anna Tsagali- Lazaros Nikolaidis
    email:verzevoulis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Megaslicks Lip Balm Stain πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω.
    maria_tsag@yahoo.gr
    fb:Maria Tsagali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δεν τα έχω δοκιμάσει .. αλλά θα ήθελα πολύ !! Καλή Χρονιά !!
    fb. Eleftheria Lemontzi
    lefty.lemontzi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τρελαινομαι να δοκιμασω αυτο το μπλε eyeliner!
    ευχαριστουμε για τους τελειους διαγωνισμους σου!
    fb: maya lakka , email: mayalakka@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω-ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Οι σκιές μου άρεσαν πάρα πολύ!!!! Fb: litsa kuparissi email:litsakuparissi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από Wet 'n' wild αλλά πολύ θα ήθελα να τα δοκιμάσω όλα!!!! <3 edelavia10@hotmail.com
    F/B : Elena Delavia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Θέλω τρελά να δοκιμάσω τα γκλίτερ!
    Καλή χρονιά και ευχαριστούμε!
    sofia.ntoux@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν εχω ξαναδοκιμασει κ οι σκιες φαινονται τελειες!!Ευχαριστουμε!! Fb Anastasia Tripsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλη χρονια!Χαρουμενο το 2016 με υγεια αγαπη και ευτυχια!θελω πιο πολυ απο ολα να δοκιμασω τις σκιες!!!! ειναι ολα τελειααα!! Εχω δοκιμασει κραγιον wet & wild! <3
    fb:Kristina Sparing
    email:kristisparing@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. uperoxo to dwraki pio polu m arese t shimmer brick.distixos den exo dokimasi akoma kati apo wet n wild poli tha to ithela omos.fb:xara dimitriadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τελεια ολα.Ξεχωρισα τις σκιες και την μασκαρα.ΔΕεν εχω δοκιμασει τιποτα αν και θα ηθελα.Fotini Mpalaska fompal@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανυπομονώ να δοκιμάσω! Το eye liner φαίνεται πολύ ενδιαφέρον αν και θα τα ήθελα όλα! Fb Giota Karamouzi-Barba
    Email giotasimos@Gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. MEGA Glo Illuminating Powder <3
    fb: eleni vlachou
    helenalda1993@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ολα ειναι πολυ όμορφα :-) εγω εχω ξεχωρίσει τις σκιές !

    Fb name :Elena Siri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Υπεροχα όλα!! τα γκλιτερ ειναι απιστευτα και το eye liner <3 marysmile98@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ειναι τελεια ολα εχωδοκιμασει αρκετα απο αυτα! Δεν μπορω βεβαια να διαλεξωκανενα γιατι ολα ειναι τελειααα.
    Ιωάννα Λιονάκη
    iwanna.lionakh@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από την εταιρεία ακόμα. Το ρουζ το συγκεκριμένο φαίνεται απίθανη αγορά/επένδυση, αφού οι αποχρώσεις του είναι τέλειες και για σκιά. Τα λιμπίζομαι!!
    Fb: Emi Moutzouri
    email: emi22lyk@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Θα ηθελα πολυ να τακερδθσω φτ ποτε μου δεν τα εχω δοκιμασει ��emAil:nansyioannidou13@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τα Coloricon Glitter! fb: Maria Chanioti email: mariahanioti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. tis skies thelw poli na dokimasw... fc : katerina xrusopaidou-petridh,,,, email.katerinaantonis@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. OLA EINAI TELEIA DEN MPORW NA KSEXWRISW KATI FACEBOOK NAME Foni Theofanidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Wet 'n' wild αλλά ξεχώρισα την MEGA Glo Illuminating Powder!!!Ευχαριστούμε!!!
    fb:Κρυστάλω Σταμάτη e-mail:marakim13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Yπέροχα όλα!!!!! Ξεχωρισα την MEGA Glo Illuminating Powder!!!!μακαρι να ειμαι τυχερή!!!! FB: Nικη Παπαγεωργίου
    mail: nikipapage@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. τις σκιες τρελενομαι για αυτά τα χρωματα fb.Athina Vertseti e-mail.athinave@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ευχαριστούμε πάρα πολύ! Λάτρεψα τα Coloricon Glitter Single :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ta mat kragion katapliktikaaaaaaaaaaaaa fb demmy papaefthimiou demmytroula@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Δεν έχει δοκικιμάσει η γυναίκα μου κάτι.
    FB: Iosif Grigoriou
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάτι θα θέλα πολύ να ναι η ευκαιρία μου αυτή οι σκιές μ άρεσαν πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟ FB:Χρηστος Τσακανικας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Το ρούζ ξεχώρισα από όλα τα προϊόντα είναι πολυχρηστικο και τέλεια χρώματα!! Αθανασία Τρίγκα a8anasia_89@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. αχ αυτη η χρυσοσκομη με τρελενειιιιιι...
    Αγγελική Λίνα
    angelina22_7@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. υπεροχα ολα αλλα αυτο που μου εκανε κλικ ηταν το ρουζ!!!
    fb:Athina Bountouli
    gfc:athna.e-mail:athinabountouli@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΝ FB:Βαιος Τσακανικας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ρουζ MEGA Glo Illuminating Powder VICKY BOGIATZAKI vbogiatzaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. τα ματ κραγιον!fn Nana Houli email nanahouli@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Τέλειο δώρο!!! Ευχαριστούμε!!! ξεχώρισα τις υπέροχες σκιές και το mega glo Illuminating Powder!!
    fb:Κική Σ. e-mail:Sunday_sund@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Mου άρεσε το ρουζ για τις αποχρώσεις του!!Δεν χρησιμοποίησα ποτέ αυτή τη μάρκα προϊόντων.Rena Tsolaki, renetsolaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. glitter glitter glitter!!!!!!!!! τα λατρεψα.....μακαρι να τα κερδισω να τα δοκιμασω...... https://www.facebook.com/mariantinamit

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Η αλήθεια είναι πως θέλω να τα δοκιμάσω όλα!!!Είναι όλα υπέροχα!!!Μακάρι να είμαι η τυχερή 😊...Ευχαριστούμε πολύ!!!Facebook name:Μαριάνθη Αθήνα και mail:mmit82@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ. Αυτό που θα θέλα πιο πολύ να δοκιμάσω είναι η Wet 'n' Wild Mega Lenght Mascara
    Fb name: Anna Foi
    email: annafoi54@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Με εντυπωσίασε, το σταθερό κραγιόν, μιας και έχω αδυναμία στα σταθερά κραγιόν. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω τα παραπάνω προόντα, ευκαιρία είναι ....
    Facebook name: Elen Mour
    email:elenmour@hotmail.com
    Σας ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο, καλή χρονιά σε όλους, με υγεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Δεν έτυχε να δοκιμάσω τα προιόντα αυτά!Ξεχώρισα τη μάσκαρα!
    mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Η κόρη μου ξεχώρισε τα glitter.
    fb: greekgastone
    greekgastone@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. τη μασκαρα και το ρουζ....ευχαριστουμε παρα πολυυυ
    facebook dafni papazoglou
    email dafni.papazoglou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΠΟΛΥ ΜΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ MEGA Glo Illuminating Powder ,ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ REVIEW POST.:P
    ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ,ΤΩΡΑ,ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΑΙΡΗ!
    fb:olga ristani
    e-mail:olgaristani@yahoo.gr
    gfc:olivia(little)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Υπεροχα δωρακια ευχαριστουμε πολυ!!!!! Καλη χρονιά με υγεία και χαμογελα!!! email eirandreadi@gmail.com
    fb Eirini-Eftixia Andreadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. το ρουζ-σκιες είναι καταπληκτιό.Καλή Χρονιά.
    fcb φωτεινη καραχαλιου
    email karahaliouf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ξεζωριζω το ρουζ και τις σκιες!!!!!!!!
    fb Κ gfc Sofia Gilina
    email gilina70@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Το ρουζ ειναι τελειοο 😍😍
    Δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα θα ηθελα πολυ
    Fb:fofi kardakari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ξεχωρισα την πουδρα και το κραγιον! fb: Artemis Papachristou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ενθουσιάστικα με τα γκλίτερ!! Δεν έτυχε να δοκιμάσω κάτι....
    Ευχαριστούμε! Καλή και ευτυχισμένη χρονιά με πρωταγωνίστρια την υγεία! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν Wet 'n' Wild αλλά φαίνονται όλα υπέροχα. Μου άρεσε πολύ το πινελάκι και το χρώμα του Liquid Eyeliner
    fb name: Georgia Dots

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. το balm stain για τα χείλη !!!!!!!!!!!!
    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ!!!!!!
    H Νέα Χρονιά να φέρει σε όλους
    Υγεία, ευτυχία, αγάπη και τύχη !!!!!!!!
    marikos21o@gmail.com
    FB name:Μαρια Κωστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. τα γκλίτερ!!!!!!!!!!!!!1
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!!
    Υγεία, ευτυχία, ελπίδα και Καλή Χρονιά!!!!!!!!!!!!!
    andriadiotoy@gmail.com
    FB name:Ανδρια Διωτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. οι σκιές είναι τέλειες!! anastasiampakara@yahoo.gr fb NAME αναστασία μπακάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Θα ήθελα να δοκιμάσω το MEGA Glo Illuminating Powder!!!Σ'ευχαριστούμε πολύ!!!!
    Fb:Tania Karamani
    email:ninaoxou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Οι σκιές είναι υπέροχες και το ρουζ επίσης!Πραγματικά δεν ξέρω τι να πρώτο ξεχωρίσω!Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι από Wet 'n' wild!Μακάρι να είμαι η τυχερή! <3
    fb: Μαρία Χ.
    e-mail: xeromaiotangelas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Όλα φαίνονται εξαιρετικά προϊόντα και ιδιαίτερα το MEGA Glo Illuminating Powder. Ευχαριστούμε πολύ για τον όμορφο διαγωνισμό. Καλή επιτυχία σε όλους!fb: georgette georgette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. θα ηθελα να δοκιμασω πολυ τη μασκαρα :)
    fb Ελενη Νανούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Το ρουζ είναι τέλειο το εκανα δοκιμη και το κραγιόν το έχω σε άλλη απόχρωση.πολυ καλά προϊόντα��.riadgou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. αγαπω τα κραγιον και τα ρουζ της.
    fb:Ζωή Σκαρμούτσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Υπεροχα δωρα!!!! Δυστυχως δεν εχω αγορασει ποτε προϊοντα wet 'n' wild και θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω!!!! &επειδη ειμαι λατρης του glitter εννοειται οτι ξεχωρισα τα Coloricon Glitter ❤❤ ευχαριστουμε πολυ για αυτην την ευκαιρια! Καλη μας επιτυχια!!!! Fb name Μαρία Γαβρά, email mariagavra3@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ολα τα δώρα σας τα βρήκα εξαιρετικά και σας ευχαριστούμε ίσως να ξεχώριζα πιο πολύ το ρουζ
    Facebook Mina Gerolymatou
    Mail minager2004@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Πολύ όμορφα χρώματα. Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω το Megaslicks Lip Balm Stain διότι τα χείλη μου πάντα είναι ξερά και θέλω να δω κατά πόσο τα κρατάει ενυδατωμένα...μακάρι να είμαι τυχερή. Το mail μου είναι tzalexmail@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Αυτο που ξεχωρισα ειναι το megaslicks lip balm stain ...fb name:Λίτσα Κάιλα
    Email:litsa997@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. FB name: Maria Rasidaki
    έχω χρησιμοποιήσει το κραγιόν, το οποίο έχω σε αρκετές αποχρώσεις και είναι απλά υπέροχο!! Δεν πρόκειται να ξαναπάρω άλλη μάρκα κραγιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Το ρουζ είναι τέλειο!
    fb name: Xrisa Vasiliou
    fatsoulalepto4ever@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Το ρουζ και τη μάσκαρα ξεχώρισα, φοβερό βουρ΄τσάκι!! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν της wet n' wild,!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Καταπληκτικά τα δωράκια σου από την wet n' wild!!! Θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!!!! Αυτα που έχω ξεχωρίσει είναι το MEGA Glo Illuminating Powder και το Balm stain... φαινονται τέλεια!!!! Καλή μας επιτυχία!!!
    E-mail: lisasoul93@hotmail.com
    Fb: Elisavet Soulogani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Δεν τα έχω δοκιμάσει. Η μάσκαρα πρέπει να είναι τέλεια! fb Kiki Antonopoulou email kiki.antonopoulou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ξεχωρισα τις υπεροχες σκιες κ το lip balm!!!!
    roussou76@yahoo.gr
    Fb name Claire Rous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΤΟ ρουζ MEGA Glo Illuminating Powder, οι αποχρωσεις οι συγκεκριμενες ειναι οι κατάλληλες για μενα. Από Wet n wild τώρα μου δίνετε εσεις την ευκαιρία να τα γνωρίσω, email: ifitsira@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ειναι ολα τελεια!!!Λατρεψα τις σκιες γκλιτερ!!!το mail ειναι zstel94@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ειναι ολα τελεια!!!Λατρεψα τις σκιες γκλιτερ!!!το mail ειναι zstel94@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Μου αρέσουν πολύ τα κραγιόν/balms και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το συγκεκριμένο. FB name: Katerina Chlioumi
    e-mail: katerinaxx2006@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον αυτης της εταιρειας,αλλα ξεχωρισα την MEGA Glo Illuminating Powder
    FB Lena Zafiri
    lefkoz@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ξεχώρισα την MEGA Glo Illuminating Powder! Θέλω να την δοκιμάσω σαν σκιά! Νομίζω ότι θα είναι τέλεια! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου - Email: petroula16@outlook.com.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Μου αρέσουν πολύ οι σκιές! Μέχρι τώρα δεν έτυχε να δοκιμάσω κάτι! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!
    F/B name: Nina Kampouri
    e-mail: ninacardu@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ευχαριστουμε πολύ για τα όμορφα δώρα...είναι όλα τέλεια! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι αν και θα ήθελα πολύ.. fb: Donna Konstantinidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Φαίνονται όλα πολύ ιδιαίτερα! Ξεχωρίζω το κραγιόν Megaslicks Lip Balm Stain, ίσως επειδή είναι το προϊόν που χρησιμοποιώ καθημερινά. Kotzamani Eleni elenikotz@yahoo.com Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Φαίνονται όλα τέλεια αλλά μάλλον ξεχωρίζω το κραγιόν Megaslicks Lip Balm Stain , ίσως επειδή είναι το προϊόν που χρησιμοποιώ καθημερινά
    Ευχαριστούμε πολύ, Kotzamani Eleni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. πολύ ωραια......
    ξεχωρίζω το Coloricon Glitter Single σε τρεις αποχρώσεις!!!!
    fb: Gianna Plazarak
    joannapi@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...