Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

My true doll - Lamilly! And a Giveaway!

Hi Fairies...

Ήρθε ο καιρός που πρέπει να επιλέξουμε τα δωράκια που θα χαρίσουμε στους γύρω μας αλλά και στον εαυτό μας δεν συμφωνείτε? Θυμάμαι τότε που ήμουν μικρή που περίμενα με αγωνία τον Άγιο Βασίλη να μου φέρνει την καινούργια μου κούκλα με τις γιορτινές φορεσιές της και τα φανταχτερά παπούτσια της! Αλλά βλέπεις εγώ δεν ήμουν ένα τόσο αδύνατο κοριτσάκι με προδιαγραφές όπως η κούκλα μου και αυτό πάντα λίγο με στεναχωρούσε! Σήμερα όμως τα δεδομένα άλλαξαν, τα πρότυπα άλλαξαν και ευτυχώς άλλαξαν και οι κούκλες! 

Ήρθε η Lammily στην Ελλάδα και είμαι σίγουρη ότι θα τρυπώσει σε κάθε σπίτι που υπάρχει μικρό κορίτσι! Η Lammily είναι μία κούκλα που διαθέτει το «κανονικό» σώμα μιας νεαρής γυναίκας, είναι λίγο κοντή (από τα κουκλίστικα πρότυπα), με καστανά ίσια μαλλιά, έχει ρεαλιστικές αναλογίες σώματος, λίγα μπουτάκια, λίγα μαγουλάκια και έχει δυνατότητα προσθήκης ακόμα και κυτταρίτιδας!




 

Ναι, οι κούκλες άλλαξαν και αυτό το κατάφερε η Lammily! Έχει την ευλυγισία μίας κούκλας, αλλά μπορείς να διακρίνεις και να λυγίσεις τους αγκώνες και τους αστραγάλους της!
 
Έχει μία κάρτα με αυτοκόλλητα με τα οποία, μπορείς να "σημαδέψεις" την δική σου κούκλα!
Φακίδες, σπυράκια, πανάδες, γυαλιά μυωπίας, μελανιές, ραγάδες ακόμα και κυτταρίτιδα! Ναι, ναι, τώρα και οι κούκλες έχουν κυτταρίτιδα, δεν είναι απίθανο? 

Kαι φυσικά δεν είναι δυνατόν η Lammily να μην έχει τα δικά της φανταχτερά ρούχα!

Η δική μου έχει την Barcelona Night out φορεσιά της και καίει καρδιές μέσα στο μωβ φόρεμα της! Δες όλα της τα ρούχα εδώ!



Τώρα τα κορίτσια δεν θα χρειάζεται να έχουν το καχεκτικό, ξανθό πρότυπο της Barbie, τώρα τα κορίτσια θα αγαπήσουν την Lammily!
Αν με ρωτάς, το καλύτερο δώρο για ένα κοριτσάκι  φέτος είναι μια Lammily και θα την βρείς στην επίσημη ιστοσελίδα της, εδώ!
Επειδή όμως το Fairy Make up Tales αγάπησε την Lammily χαρίζει σε ένα τυχερό Fairy Girl μία υπέροχη κούκλα! Ο διαγωνισμός λήγει στις 28 Δεκεμβρίου και ώρα 18:00! η τυχερή θα ανακοινωθεί κάτω από αυτή την ανάρτηση και θα ειδοποιηθεί με email!

Απλά ακολούθα τα βήματα....
  • Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)
  • Like στην σελίδα της Lammily.gr on Facebook, από εδώ!
  • Άφησε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση λέγοντας μου που θα την χαρίσεις αν την κερδίσεις και γιατί! Μην ξεχάσεις να αφήσεις fb name ή/και email για να επικοινωνήσω μαζί σου σε περίπτωση που κερδίσεις!
  • Like, Share and Comment την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! Γιατί είναι όμορφο να μοιράζεσαι! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)   
 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ FΑΙRIES! 

80 σχόλια:

  1. Μαίρη μου είσαι στο μυαλό μου..την Lammily την είδαμε με την μεγάλη μου κόρη πριν λίγο καιρό και ενθουσιάστηκε.. Είναι πράγματι εξαιρετική..ευχαριστούμε πολύ.. Όμορφες γιορτές..
    Fb:Lydia Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την θέλω πολύ για την κόρη μου! Επιτέλους μια κούκλα με σωστές αναλογίες❤❤❤ Spanopoulou Maria maria.spanopoulou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη κούκλα,αρέσει πολύ στην κόρη μου.Ευχαριστούμε για το δώρο.Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία.
    FN ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΒΟΥΝΗ
    email evagelia30@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστούμε πολύ!θα την χαρισω στη βαπτιστηρα μου!
    fb:Flora Gerardi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε, θα την ήθελα για τις εγγονουλες μου
    fb: Katrin Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην κόρη μου φυσικά!!!
    FB: Iosif Grigoriou
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ τι ωραία που είναι!!! Θα τη κάνω δώρω στη κόρη μου φυσικά.... 💝 💜 💚 💛 💗 💖
    Email catrinempak@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για την ανιψιά μου!Καλές γιορτές με υγεία για όλους μας!
    mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αν την κερδίσω θα την κάνω δώρο στη μικρή μου! mayalakka@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα την χάριζα στην κόρη μου για να παίζουμε παρεούλα! Ευχαριστώ για την ευκαιρία!

    amitrosili@yahoo.com
    FB Tania Mitrosili

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άντε επιτέλους η ομορφιά απενοχοποιείται..και οι ατέλειες έχουν την δική τους ομορφία...
    Υπέροχη η ιδέα για μία κούκλα που αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο αριθμο ανθρώπων που δεν είναι άψογοι.
    Φιλάκια πολλά κορίτσι !! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα την χαριζα στην κόρη μου είναι τέλεια ευχαριστούμε kapirimaggy@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. επιτελους μια κουκλα με πραγματικες διαστασεις!ευχαριστουμε για την ευκαιρια!θα τη χαρισω στη βαπτιστηρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ξεχασα να συμπληρωσω !fb magdalene volonaki,email magvol_13@hotmail.com
    και παλι ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝ ΤΗΣ ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ!ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΠΑΡΜΠΙ!!!ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ntinapapadia@gmail.com FB:ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. θα την χαρισω στον εαυτο μου

    fb maria papass

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στην ανηψούλα μου που λατρεύω!!!Ευχαριστούμε!!!
    fb: Κρυστάλω Σταμάτη e-mail: marakim13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα την χαρισω στις κορες μου γιατι τις αγαπω πολυ fb Mary Konstanta email :marysnails@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχαριστουμε πολυ για το υπεροχο δωρο
    FB Athina Vertseti
    athinave@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στην βαπτιστηρα μου θα της την κάνω δώρο αν την κερδίσω. . Γιατί φέτος δεν έχω καθόλου την οικονομική δυνατότητα να της πάρω κάτι. . Και με στεναχωρεί. .. πολύ τέλειο το δωράκι πάντως και είναι η πιο φυσιολογική κούκλα!
    Facebook name Βενετία Βρυώνη
    Email venvri@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΤΗ ΧΑΡΙΖΑ ΦΥΣΙΚΑ........FB Olga Efthimiadoy email.olga-ef@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. θα την χαρισω στην κορη μου εξηγοντας οτι η γυναικα εχει και τα πιασιματα της!! rena_makri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλεια στην βαφτισιμιά μου όλα για την μικρούλα μου

    fb:Γεωργία Φωτιάδου
    e-mail:georgitsa_87@yahoo.gr

    Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. DAFNI.PAPAZOGLOU@GMAIL.COM FB DAFNI PAPAZOGLOU ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ,,,ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΙΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΤΡΗ,,,,ΕΥΧΑΡΙΣΤΥΟΥΜΕ ΠΟΛΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα την χαρισω στην κορη μου! Ειναι οτι καλυτερο σε κουκλα στην ηλικια των 4 ετων ωστε να μη κοιταει τα κιλά των ανθρωπων!
    emai: giannnax@yahoo.gr
    Καλές γιορτές!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θα ήθελα να την χαρίσω στην κόρη μου γιατί πράγματι τα πρότυπά της είναι οι τύπου Barbie και πιστεύω πως θα την βοηθήσω να παίξει και να ασχοληθεί με κάτι πιο κοντά στην πραγματικότητα!!! fb:mairh koutsoukera, mairh@ktskra@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχο δώρο για την ανηψούλα μου που όπως όλα τα κοριτσάκια πρέπει από μικρή να μάθει να αγαπάει και να σέβεται το σώμα της!
    FB name: Paminos Pokopikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θα την χαριζα στην κόρη μου είναι τέλεια ευχαριστούμε antonia1p@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαίρη καλησπέρα..πατέρας δύο υπέροχων κοριτσιών...και μικρών μάλιστα...α ήταν απίθανο δώρο να τις προσφέρω μια τέτοια κούκλα...να είσαι πάντα καλά...καλές γιορτές...Θάνος
    fb: Thanos Anestis
    than.anestis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θα την χαρισω στην κορη μου...marakiblonde@gmail.com fb Maria Klapa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. θα την χαρισω στη βαφτιστηρα μου...mariatsantzali@gmail.com fb Maria Tsantzali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Για την αγαπημενη μου κορουλα
    FB name : Vago Raja
    e-mail : vagoraja@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Για την αγαπημενη μου κορη.
    FB : Vago Raja
    e-mail : vagoraja@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. στην κόρη μου!!!
    fb Chrysi Chalkidou
    halkidoy@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όμορφο δώρο για την κόρη μου!
    takis24eg@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. θα τη χαρίσω στην ανιψιά μου για να της διδάξω οτι η διαφορετικότητα μας κανει μοναδικους evitabak2012@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θα την χαρισω στο κοριτσακι μου!!!
    Efixyloudi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Θα την χαρισω στο κοριτσακι μου!!!
    Efixyloudi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τ'ελειο δωράκι...θα την χαρίσω στο κοριτσάκι μιας φίλης!!! καλή επιτυχίαααα nektaria123@outlook.com.gr nektaria nektaria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. θα την χαρισω στην κορη μου
    email:vagiabf@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. υπεροχο θελω να το χαρισω για την κορη μου
    de-spoi-noyla@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλές γιορτές σε όλους!
    στην ανιψία μου είναι υπέροχες
    fb.Athina Vertseti
    athinave@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. fb name μαρία κερεμίδου
    ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό! εάν την κερδίσω θα την χαρίσω στην αγαπημένη μου ανιψιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. θα την δώσω στην μικρή μου πριγκίπισσα.fb name nikh rona email nikhro76@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Θα την δωσω στην ανηψια μου για τα γενεθλια της.fb name Ioanna Mentelidou imentelidou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ!!! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θα την κανω δωρο αλλα δεν ξερω ακομα σε ποιο παιδακι! FB ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλές γιορτές, θα την χαρίσω στη ανιψιά μου Δήμητρα γιατί είναι τέλειο δώρο fb: ευφημια γιωτοπουλου efigio@msn.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. θα την χαρισω σε μενα(ειμαι ακομα μικρη..μονο 22...χοχοχο)

    email : anatoliakez@hotmail.com

    καλη πρωτοχρονια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Είναι υπέροχη, θα τη δώσω στη κορούλα μου. FB name: Joanna Rada email: joanna-ra@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σε εναν παιδικο σταθμο που ξερω οτι δεν εχουν πολλα παιχνιδια!!!!!! Καλες γιορτες!!!!!! FB Anastasia Magenaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Για την ανιψιά μου!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!
    FB name:Ανδρια Διωτου
    andriadiotoy@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Στην ανηψούλα μου γιατί θα της αρέσει πολύ και θα ξετρελαθεί! Real woman for ever!fb: Anta Argyriou mail:adoulamou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. τι υπέροχο δώρο. θα τρελλαθεί η κόρη μου που λατρεύει τις κουκλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι υπέροχη ιδέα!Θα τη δώσω στη κόρη μου. Καλές γιορτές! Fb: Σαββίνα Χαλκίδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Υπέροχο δώρο!! Χρόνια πολλά κ καλές γιορτές σε όλους!!! <3
    Aν την κερδίσω θα τη χαρίσω στην ανιψιά μου!!
    fb Maria Stefani
    e-mail krallen16@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. στην κόρη μου για να έχει υγειή προτυπα
    fcb φωτεινη καραχαλιου
    email karahaliouf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Στην κόρη μου φυσικά!!!
    FB: Lena Zafiri
    lefkoz@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ... Georgia Danigeli (z.danigeli@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πανέμορφο δώρο!!! Εκπληκτική κούκλα!!! Εύχομαι και ελπίζω να σταθώ τυχερή για να την χαρίσω στην μονάκριβη κορούλα μου... Καλή τύχη και Καλή Πρωτοχρονιά!
    email: litsakoukou@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τελειο δωρο για την κορουλα μου,για να δει τι θα πρει πραγματικη κουκλα!!gfc fb dimitra pappa
    Mal dimitra12345@mail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Θα την χαρισω στην κορη μου φυσικα! fb Natasha Vamvaka email: nvamvaka@yahoo.com. εχω κανει και τα υπολοιπα βηματα στο facebook.
    Ευχαριστουμε πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Φανταστική κούκλα, και θα την έδινα στην κόρη μου :)
    fb Ελένη Νανούλη
    lugnerus@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. στην κορη μου γιατι ειναι το τελειο προτυπο, μια αληθιμη γυναικα!
    fb:Maria Sideri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. το καλυτερο δωρο για την ανηψια μου !!! fb:Αγγελική Απηλιοπουλου email:angspiliopoulou97@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...