Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Not another Ordinary Face Oil...a Radiance Oil!

Hi Fairies...

Οκ, το έχετε καταλάβει είμαι εθισμένη στα λάδια προσώπου! Δεν θα το αρνηθώ! Λατρεύω τα λάδια και πιστεύω ότι δίνουν ό,τι καλύτερο στην επιδερμίδα μας! Ο χειμώνας ειδικά, ενδείκνυται για εντατική ενυδάτωση και περιποίηση του προσώπου μας! Κάπως έτσι λοιπόν αγάπησα αυτό το ροζ λάδι! Το Resilience Lift Restorative Radiance Oil by Estee Lauder! 



Είναι λεπτόρρευστο και oil free, δεν είναι καθόλου λιπαρό και σε 2 λεπτά απορροφάται εντελώς από την (μεικτή) επιδερμίδα μου! Βρίσκεται σε ένα καλής ποιότητας πλαστικό μπουκαλάκι με σταγονόμετρο και χρειάζομαι μόνο μισό από αυτό για την βραδινή μου περιποίηση! Θρέφει σε βάθος και επιδιορθώνει τις απαλές ρυτίδες! Κάνει το πρόσωπο μου απαλό και το επόμενο πρωί είναι ορατά φωτεινό και ξεκούραστο!
Πίστεψε με από τα πρώτα κιόλας βράδια χρήσης, θα το λατρέψεις! Αν το δέρμα σου είναι ξηρό, δοκίμασε να αναμείξεις μία σταγόνα Radiance Oil με το foundation σου το πρωί και θα δεις το πρόσωπο σου να μεταμορφώνεται! 
Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος και αν έχεις λιπαρή μην το φοβηθείς! Μισό σταγονόμετρο κάθε βράδυ είναι ιδανικό ακόμα και για την δική μου προβληματική επιδερμίδα!

Εσύ αγαπάς τα λάδια προσώπου Fairy Girl? Ποιο είναι το αγαπημένο σου?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

4 σχόλια:

  1. Ωραίο post! Δεν χρησιμοποιώ όμως εγώ λαδάκια για το πρόσωπο. :-) Τα αποφεύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρώτη φορά ακούω για λαδάκι για το πρόσωπο. ! Ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @beautyisallaround Ειναι πολυ θρεπτικά για την επιδερμίδα του προσώπου μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακούγεται υπέροχο Μαίρη..και εγώ εκεί που τα φοβόμουν τα λαδάκια ..έχω εθιστεί..Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...