Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Win 3 Lavera beauty packs!**Closed**

Hello Fairy Girls...

Ο Οκτώβριος είναι κάθε χρόνο άκρως εορταστικός για το Fairy Make up Tales λόγω των γενεθλίων του! Και εορτασμοί χωρίς πολλά δώρα γίνονται? Δε γίνονται! ( που λέει και ο Παντελίδης). Με αφορμή λοιπόν την αγάπη μου για τα βιολογικά και οργανικά προϊόντα ομορφιάς, αποφάσισα να σας κάνω μερικά δώρα! Έτσι λοιπόν...

To Fairy Make up Tales σε σε συνεργασία με την Lavera Greece χαρίζουν σε 3 τυχερά Fairy Girls από ένα πακέτο ομορφιάς, αποτελούμενο από 2  προϊόντα Lavera ιδανικά για τον χειμώνα που έρχεται! 

Το Giveaway είναι ανοιχτό σε κατοίκους Ελλάδας, και λήγει στις 27-10-2015 στις 18:00!  Το όνομα της τυχερής θα ανακοινωθεί αμέσως μετά την λήξη, στο τέλος αυτής της ανάρτησης!
 
Δεν είναι απίθανο το δώρο μας? Αν θέλεις να το διεκδικήσεις απλά κάνε...
  • Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)
  • Like στην σελίδα Lavera Greece on Facebook, από εδώ !
  • Kάνε like-comment-share αυτή την φωτογραφία στο Facebook για να τα διεκδικήσεις! Μπορείς να κάνεις μία κοινοποίηση κάθε μέρα για να έχεις  περισσότερες συμμετοχές! 
Αλλά αν θέλεις να έχεις ακόμα πιο πολλές πιθανότητες, τότε...
  • Άφησε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση με το email σου  και το αγαπημένο σου προϊόν Lavera!
  • Γίνε (αν δεν είσαι ήδη) μέλος του blog μέσω GFC , μπορείς να γίνεις από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου" (άφησε και το GFC σου στο σχόλιο)! 
Αν είσαι παρούσα σε όλα τα social media, μπορείς να κερδίσεις επιπλέον συμμετοχές κάνοντας follow και repost on instagram από εδώ, και share on Google+ από εδώ!! (με καθημερινά shares και reposts αυξάνονται οι συμμετοχές σου).
Μπορείς να διαβάσεις εδώ  μερικά reviews από προϊόντα Lavera που έχω δοκιμάσει και σύντομα θα επιστρέψω και με ένα ακόμη που με έσωσε!

Καλή επιτυχία Fairies...

64 σχόλια:

  1. ειχα δοκιμασει τον ηπιο αφρο καθαρισμου προσωπου...ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενη και ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου......ευχαριστουμε για το δωρο(ntin.sot@hotmail.com)(instagram:nantia_kartsiouni-google:nantia kartsiouni)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρόσφατα δοκίμασα το τζελ καθαρισμού της εταιρείας και έμεινα αρκετά ευχαριστημένη!!
    Chrisanthi Gatidou: tsioucg@windowslive.com
    https://cultfeel.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσε πολύ το Body Scrub!!!Ευχαριστούμε!!
    sagropoulou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειχα δοκμασει το αφρολουτρο με το μελι και ηταν πολυ ωραιο. elena.mataiou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου αρεσει πολυ τ scrub της lavera ειναι τελειο
    zoi-skarmoutsou1995@outlook.com
    instagram:zoiskarmoutsou
    gfc:Zoi Skarmoutsou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έτυχε να δοκιμάσω μέχρι τώρα κάποιο από τα προϊόντα Lavera.... οπότε άμα κερδίσω θα 'ναι η πρώτη φορά... Ευχαριστούμε!!
    email lilvouts@gmail.com
    GFC Lilia V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει η Συσφιχτική κρέμα ματιών με έλαιο karanja και βιολογικό άσπρο τσάι
    fb Nansy Theofilopoulou
    Google +: Αναστασία Θεοφιλοπούλου
    GFC: Αναστασία Θεοφιλοπούλου
    Nansy-1970@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένο προϊόν η Ενυδατική χρωματισμένη κρέμα προσώπου 3 σε 1
    gfc: Αγγελική Βαμβακάκη
    fb: Αγγελική Βαμβακάκη
    google+: Αγγελική Βαμβακάκη
    aggeliki-1995@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μου αρεσε πολυ το σαμπουαν Organic Orange & Organic Green Tea Volume!
    floger222@yahoo.gr
    gfc:floranceaga
    fb:Flora Gerardi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια και
    πραγματικά σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κανενα προιον της συγκεκριμενης εταιριας!Μακαρι να κερδισω!!!gfc elisavet,fbn Ελισαβετ Παπαδοπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου αρεσει πολυ ο αφρος καθαρισμου προσωπου Ευχαριστουμε παρα πολυ e-mail:marakipet32@hotmail.com gfc:ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ google:ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ instagram:marakipet32

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σπεσιαλ δωρα δεν δοκιμασα αλλα αυτη η σειρα εχει το ονομα και την πιοτητα καλη μας επιτυχια !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρονια πολλα λοιπον στο blog!!!! Γερο δυνατό και πάντα επιτυχημένο!!!! Για να είμαι ειλικρινής δεν εχω δοκιμάσει τα προιοντα Lavera και θα ήθελα πολύ να τα δοκιμασω και θεωρώ ότι τα βιολογικά και οργανικά προϊόντα ομορφιάς ειναι αυτο που ζηταω!!!!
    gfc: Mary Samioti
    fb: Mary Samioti
    google+: Mary Samioti
    mary.sam919@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρονια πολλα λοιπον στο blog!!!! Γερο δυνατό και πάντα επιτυχημένο!!!! Για να είμαι ειλικρινής δεν εχω δοκιμάσει τα προιοντα Lavera και θα ήθελα πολύ να τα δοκιμασω και θεωρώ ότι τα βιολογικά και οργανικά προϊόντα ομορφιάς ειναι αυτο που ζηταω!!!!
    gfc: Mary Samioti
    fb: Mary Samioti
    google+: Mary Samioti
    mary.sam919@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έτυχε να δοκιμάσω μέχρι τώρα κάποιο από τα προϊόντα Lavera gfc maria adamantidh fb Μαιρη Αδαμαντιδη google maria adamantidh instagram mariaadamantidh email maria-star24@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το τζελ καθαρισμου!
    gfc: desp.sideri
    fb: Despoina Sideri
    google+ despoina sideri
    email: desp.sideri@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το αφρόλουτρο με το μέλι!!!
    GFC & FB: Iosif Grigoriou
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μου αρέσουν πολύ τα scrub της !!
    gfc,google+: Vicky Souchleri
    email: vickoula3@hotmail.com
    instagram: zoumpi_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. το αφρολουτρο ροδοκηποσ...υυπεροχα προιοντα.. dafni.papazoglou@gmail.com https://www.facebook.com/dafni.papazoglou.5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. gfc/google+:Katia Pattinson,. fb:Katia Pattinopoulou, email:katia_gemini@windowslive.com δεν έχω κάποιο αγαπημένο lavera προιόν, διότι δν έχω δοκιμάσει κάποιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν δοκιμάσει κάποιο προιόν!
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δεν ετυχε να δοκιμασω καποιο προιον απο την lavera!θα χαρω να τα κερδισω και να τα δοκιμασω!
    mirela-83@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αφρόλουτρο με μέλι.
    gfc: Sevi N.
    fb: Σεβαστούλα Ντάκουλα
    sebintakoula@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστούμε! Δεν έζω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας!! mail mariannakigr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έχω χρησιμοποιήσει έναν ορό προσώπου στο παρελθόν από αυτήν την εταιρεία!
    facebook: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com
    Google Friend Connect & google plus: Αλκμήνη Πι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δοκίμασα μια κρέμα χεριών και κάποια δείγματα μόνο από Lavera!
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Fotini Xanthopoulou
    google plus: Fotini Xanthopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έτυχε να δοκιμάσω μέχρι τώρα κάποιο από τα προϊόντα Lavera αλλα θα το ηθελα πολυ gfc ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΟΥ xrikar77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν έχω δοκιμάσει :/

    Facebook: Maria Aggelaki Sou
    GFC: Maria G
    mail: malia_g@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον αλλα ελπιζω τωρα! fb: Artemis Papachristou, gfc/g+: Vicky A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. dimitrant76@gmail.com NTOM DIMITRA δεν εχω δοκιμασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σας ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο που μας προσφέρετε.Μακάρι να σταθώ τυχερή.
    gfc. ΑΝΝΑ ΠΛΑΤΙΔΟΥ
    Twit. ANNA PLATIDOY
    instag. annaplatidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάποιο προϊόν Lavera ακόμη αλλά το θέλω πολύ!!
    gfc : DinaSofia
    fb : Sofia Taste
    e-mail : dinasofia1@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. υπεροχο δωρο :) Το τζελ καθαρισμου!
    gfc + fb thomais fountoulaki
    thomaisf@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. υπεροχο δωρο...ευχαριστουμε
    fb ΟΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΟΣΚΟΦΙΔΟΥ
    gfc moskofidou olga
    moskofidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να τα εκατοστησετε,με πολλα-πολλα ενδιαφεροντα θεματα.Ευχαριστουμε για την προσφορα,δεν εχω δοκιμασει κανενα προιον Lavera μεχρι τωρα,ευελπιστω! gfc: Αικατερινη Ραπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. δεν εχω δοκιμασει τιποτε απο lavera...Ευχαριστουμε πολυ!!!
    gfc/fb: katerina voulgari...
    email: katerina.voulgari@hotmail.com
    εχω ολα τα αλλα εκτος απο instagram...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η Lavera Q10 κρέμα νυκτός!!!Ευχαριστούμε!!!
    e-mail:marakim13@hotmail.com
    gfc/fb/google+:Κρυστάλω Σταμάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το μονο προιον που εχω δοκιμασει ειναι η οδοντοκρεμα χωρίς φθόριο της lavera.
    chrysave76@yahoo.gr
    Facebook name: Χρυσα Βεΐζη
    gfc: Χρυσα Βεϊζη
    instagram: chrysavz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Διστυχως δεν εχω δοκιμασει κατι απ τα προιοντα Lavera γ αυτο και θα ηθελα πολυ να μου δοθει η ευκαιρια!!
    GFC:Aggeliki Moudraki
    instagram:Aggeliki Moudraki
    e-mail:aggeliki.moudraki@gmail.com
    google:Aggeliki Moudraki
    facebook:Aγγελικη Μουδρακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Lavera Q10 κρέμα νυκτός - email: redridingh@hotmail.gr...f/b kai gfc Helen Marple :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά θα ήθελα... Σας ευχαριστούμε!!!
    GFC: Maria O
    Email: MimiOikonomidi@hotmail.com
    Instagram: mariamimioikonomidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον super διαγωνισμό και τα υπέροχα δώρα!
    Χρόνια πολλά και πάλι στο blog σου!!! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Lavera αλλά έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια και θα ήθελα να δοκιμάσω!
    gfc:evie_lieri
    fb:Evi Pantelieri
    e-mail:evie_lieri@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάποιο προϊόν της εταιρείας. Θα ήθελα να είναι αυτή η 1η μου φορά.
    email: emi22lyk@yahoo.gr
    fb: Emi Moutzouri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια πολλά!!! Οι μάσκες προσώπου μου άρεσαν πολύ
    Fb share :https://www.facebook.com/ddespinaki/posts/10205068948584660?pnref=story
    Email allbeautyincluded@gmail.com
    Fb Despina Despinaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. helenalda1993@hotmail.com
    Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προ'ι'ον της εταιρειας!!!
    gfc eleni vlaxou elenir
    fb eleni vlachou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μου άρεσε πολύ η Οδοντόκρεμα χωρίς φθόριο.
    fatsoulalepto4ever@hotmail.com
    gfc/g+/fb: Xrisa Vasiliou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μου αρέσε πολύ το Body Scrub!!
    marikos21o@gmail.com
    FB name:Μαρια Κωστη
    gfc:MARI KOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. τ scrub της lavera ειναι τελειο!!!!!!!!!!!!!
    andriadiotoy@gmail.com
    FB name:Ανδρια Διωτου
    gfc:ΑΝΔΡΙΑ ΔΙΩΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μου αρέσει πολύ το Body Scrub και το αφρολουτρο με μελι
    e-mail: ili66@mail.bg gfc: Iliana Rasheva

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μαίρη μου δεν έχω δοκιμάσει ποτέ Lavera,οπότε δεν έχω αγαπημένο προιόν!!!!
    Σε ακολουθώ παντού,το ξέρεις!!!!!!!!!!
    Φιλάκιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δεν θυμάμαι ποιο προϊόν είχα δοκιμάσει.. Να πω την αλήθεια οπότε θα το αφήσω έτσι... Glory-r@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν θυμάμαι ποιο προϊόν είχα δοκιμάσει.. Να πω την αλήθεια οπότε θα το αφήσω έτσι... Glory-r@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. μου αρεσει πολυ τ scrub της lavera ειναι τελειο
    lefkoz@hotmail.com
    instagram:lefkoz
    gfc:Lena Zafiri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. η κρεμα χεριων Rose Garden!!! χρονια πολλα!
    fb Vaso Theodorakopoulou
    google+ Vaso Theodorakopoulou
    gfc vas_theod77
    email vas_theod77@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Έχω δοκιμάσει το αφρόλουτρο με Βανίλια & Καρύδα! Είναι φανταστικό! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου - GFC: phaos - Instagram: apollwnia - Email: petroula16@outlook.com.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάτι από Lavera. Thank u!
    hopkins.hope@gmail.com
    gfc: Hope Hopkins
    google+: Hope Hopkins
    instagram: mifadopoulou
    fb: Maria Ifadopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη, αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!
    e-mail: ninacardu@gmail.com
    GFC & F/B name: Nina Kampouri
    Instagram: ninakampouri
    Twitter: @ninacarducci

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. αφρολουτρο με βανιλια καρυδα!!μοναδικο!!!
    FB Eirini Lefteris
    email irenepd@outlook.com
    instagram + BLOG + twitter Mary_Mairoulaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...