Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

My new summer sandals and more.....

Hello Fairy Girl....

Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σου τα νέα μου καλοκαιρινά αποκτήματα και να συστήσω σε μία πολύ ταλαντούχα νέα σχεδιάστρια και δημιουργό! Ο λόγος γίνεται γίνεται για την γλυκύτατη Ευαγγελία Δρόση και τις δημιουργίες της σε κόσμημα και δέρμα!

Πρώτα θα σου δείξω τα αγαπημένα μου σκουλαρίκια Pac-Man που έχω λατρέψει και δεν βγάζω από τα αφτάκια μου!

Δεν έχουν περάσει από κανέναν απαρατήρητα και είναι απείρως χαριτωμένα. Είναι ασημένια και ροδιομένα και σε αυτό οφείλουν το μαύρο χρώμα τους.


Στο άλλο αφτί, είχα ένα όμορφο ασημένιο ψαράκι που ήθελε παρεούλα και έτσι ζήτησα από την Ευαγγελία να μου φτιάξει έναν ασημένιο αστερία.
Το set του Pac-Man κοστίζει μόνο 16€ και μπορείς να το δεις εδώ.....


Οι δημιουργίες της Ευαγγελίας για τον λαιμό είναι ανεξάντλητες και όλες υπέροχες μέσα από την απλότητα τους!
Επέλεξα μία κόκκινη πέτρα Γρανάδας που κρέμεται από μία μαύρη ασημένια αλυσίδα που ταιριάζει με την ανεμελιά του καλοκαιριού και με όλα τα  outfits! Δες όλες τις δημιουργίες για το λαιμό εδώ!


 Για το τέλος άφησα να σου δείξω το νέο μου σανδάλι που είναι σε αποχρώσεις του μαύρου και του καφέ σε "φίδι" και είναι από γνήσιο δέρμα και χειροποίητο από τα χεράκια της Ευαγγελίας Δρόση!


Είναι τόσο απλό, τόσο άνετο και παράλληλα τόσο κομψό που το αγάπησα!!!  Δες όλα τα σανδάλια εδώ τα οποία διαρκώς ανανεώνονται!
Θα σου δείξω και ένα τελευταίο κομμάτι που πέτυχα και είναι ο λόγος που θα χαρώ όταν έρθει ο χειμώνας.....

Όλα τα παραπάνω είναι από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Ευαγγελίας, evangeliadrosi.com και είμαι πολύ χαρούμενη που γνώρισα τις δημιουργίες της.

Πώς σου φάνηκαν τα καλοκαιρινά μου αποκτήματα Fairy Girl?? Πες μου τι ξεχώρισες από τις δημιουργίες της Ευαγγελίας!

Many kisses from {oo} Mary!

2 σχόλια:

  1. Ύπέροχα και διαφορετικά...
    Τα θυμάμαι τα σκουλαρικάκια σου !
    Μου ε'ιχαν κάνει τρομερή εντύπωση.
    Τρέχω να κοιτάξω και τα υπόλοιπα.
    Με γειές σου κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Σοφάκι μου..... τα έχω λατρεψει όλα ανεξαιρετως.~~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...