Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Magic Experience with Aromatics!

Hi Fairies....

Αχ......καλοκαίρι.... Κάποια στιγμή θα το αποφασίσει και θα έρθει... Στο εν τω μεταξύ όμως ένα δροσερό μπάνιο στην μπανιέρα μας με αγαπημένα αφρόλουτρα αρκεί για να μας φτιάξει την διάθεση!  Ο λόγος για τα πολυαγαπημένα Aromatics του Παπουτσάνη!
Όσα και να σου πω για αυτά τα αφρόλουτρα, δεν είναι αρκετά. Τα υπέροχα αρώματα τους, η σύσταση τους που περιποιείται το δέρμα αλλά και η ενυδάτωση που προσφέρουν είναι μοναδική και αποτελούν μία ξεχωριστή εμπειρία! Τον τελευταίο καιρό έχω κολλήσει σε μία νέα για μένα μυρωδιά... το Cashmere Aromatics και ο καλός μου με το κλασσικό αγαπημένο του Spicecake!




Το Cashmere έχει μία ζεστή μυρωδιά βανίλιας, συνδυασμένη με αυτή τη τσαχπινιά του πικάντικου περγαμόντου! Είναι ένας μοναδικός συνδυασμός που πραγματικά κάνει το μπάνιο μου απόλαυση... Θα μοιραστώ όμως και ένα μυστικό μαζί σου.... Είναι και εκείνα τα πρωινά που μπαίνω στο μπάνιο και "δανείζομαι" λίγο από το πικάντικο Spicecake του καλού μου γιατί είναι μυρωδιά τόσο ιδιαίτερη που δεν την χορταίνω!
Κάτι σαν πικάντικα κουλουράκια που συνδυάζουν την γλύκα της ζάχαρης και του σανδαλόξυλου με την "αψάδα" του ginger, που αν δεν το έχεις δοκιμάσει τότε σίγουρα χάνεις μία μοναδική εμπειρία Παπουτσάνης! Στην συλλογή μας από Aromatics υπάρχει πάντα και το αμιγώς αντρικό Tabac με κέδρο και κεχριμπάρι του οποίου η μυρωδιά γεμίζει όλο το μπάνιο..και όχι μόνο!
Πρόσφατα ανακάλυψα ότι η σειρά Aromatics διαθέτει και 2 body lotions....
Το Musk με την  μοναδικότητα της βανίλιας Μαδαγασκάρης  και το Cotton blossom με την απαλή "μωρουδιακή" μυρωδιά του! Η υφή τους είναι λεπτόρρευστη και χαρίζουν απαλότητα σε βάθος χωρίς να κολλάνε!
Αν δεν τα έχεις δοκιμάσει καλύτερα να σπεύσεις να το κάνεις!!!!

Μην ξεχάσεις όταν θα προμηθευτείς τα αγαπημένα σου Aromatics, να πάρεις και μερικά αντίστοιχα σαπούνια! Αν είσαι και εσύ από αυτές που έχουν ξεχάσει τα κλασσικά σαπούνια και τα έχουν αντικαταστήσει με υγρά κρεμοσάπουνα, σε προκαλώ να αρχίσεις να τα ξαναχρησιμοποιείς!
Η αίσθηση που αφήνουν στα χέρια τα σαπούνια Aromatics αλλά και η απίστευτη μυρωδιά τους θα σε κερδίσουν στα σίγουρα! Και επιπλέον μην ξεχνάς ότι μπορείς απλά, να αρωματίσεις με αυτά τις ντουλάπες σου!

Fairymakeuptales Tip: Εάν θέλεις να αρωματίσεις φυσικά το εσωτερικό του αυτοκινήτου σου, τοποθέτησε μερικά σαπούνια Aromatics (από ένα είδος αρώματος) στους διάφορους χώρους αποθήκευσης που υπάρχουν στις πόρτες του αυτοκινήτου! Η μυρωδιά που χαρίζουν είναι απαλή, δροσερή και τόσο έντονη όσο πρέπει να είναι, ώστε να μοσχοβολάει το αυτοκίνητο σας!

Να μην ξεχάσω να σου πω ότι ο Papoutsanis διαθέτει και eshop σε περίπτωση που δεν μπορείς να βρείς τα αγαπημένα σου αφρόλουτρα και σαμπουάν εύκολα!

Εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου Aromatics Fairy Girl? Τα σαπούνια αλήθεια, τα έχεις δοκιμάσει? Αφήστε τα σχόλια σας και μείνετε συντονισμένες γιατί ακολουθούν εκπλήξεις......
Many kisses from Fairy {oo} Mary!!

80 σχόλια:

  1. αγαπημένα τα αφρόλουτρα του Παπουτσάνη , εγώ χρησιμοποιώ το χειμώνα το spicecake και ας ειναι αντρικό έχει πολύ ωραίο άρωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ έχω αυτό με το musk και το λατρεύω! Πλένω μέχρι και τα πινέλα του μακιγιάζ μου με αυτά και μυρίζουν ατελείωτα,όπως και το μπάνιο! Έχω και την body lotion cotton blossom και είναι εξαιρετική και αυτή! Τα σαπουνάκια δεν τα έχω πετύχει κάπου,αλλά αν τα πετύχω,μετά το post σου,σίγουρα θα "τσακώσω" κάποιο! Επίσης,δεν ήξερα ούτε για το eshop! Το κόλπο με τις ντουλάπες το κάνω κι εγώ και απλά είναι ό,τι καλύτερο...! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I love them all and yes they also make my closet blossom!

    http://www.distinguisheddiva.com/2015/06/lommer-bags-plus-international-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικα ειναι απολαυστικη η εμπειρια στο μπανιο μ αυτα τα αφρολουτρα!Εχω δοκιμασει αρκετα κ μ αρεσαν ολα...οπως κ αυτη την περιοδο χρησιμοποιω την κρεμα σωματος cotton blossom η οποια ενυδατωνει αρκετα κ αφηνει ενα διακριτικο αρωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ για τα σχόλια σας κορίτσια!! Εγώ πλένω τα πινέλα μου με τα σαπουνια με το πρασινο σαπουνι papoutsanis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κορυφαία εταιρεία!! έχεις σε δίκιο σε όλα!! για το αυτοκίνητο δεν το είχα σκφετεί! θα το δοκιμάσω, αφού έχω κόψει όλα τα αρωματικά λόγω παιδιού! τελεια ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικά και αγαπημένα τα προϊόντα Παπουτσάνης!!! Αγαπημένο άρωμα από τα Aromatics είναι η βανίλια!!
    fb:Stavroula Douvropoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η θαλασσινή αύρα και το musk είναι τέλεια.όλες οι μυρωδιές παπουτσάνης είναι υπέροχες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το musk απλά το αγαπώ χρόνια τώρα Βάσια καλά!! FB Christos christakis-roula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ MUSK ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΥΡΩΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μ΄αρέσει πολυ το musk και βανίλια περγαμόντο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περα απο το σαπουνι λεβαντα δεν εχω δοκιμασει τπτ αλλο, αν και το θελω. Φαινονται ολα υπεροχα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΜUSK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εχω δοκιμασει το body lotion musk....και απλα το αρωμα του ειναι εθισμος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. exw to aromatiko sapounaki kai einai fovero..alla thelw na w kai alla proionta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απ τα πιο παλιά αγαπημένα προιόντα!!! Αγαπημένο άρωμα από τα Aromatics είναι η βανίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δυστυχώς δεν τα έχω δοκιμάσει, αν κερδίσω όμως σίγουρα θα αποκτήσω αγαπημένα προϊόντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου αρέσει πολύ το musk! Θα ήθελα να τα δοκιμάσω όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μου αρέσουνε πάρα πολύ τα σαπούνια τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχω δοκιμάσει ορισμένα αφρόλουτρα και το musk είναι το αγαπημένο μου.
    (fb: Allen Desi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το Musk με την μοναδικότητα της βανίλιας Μαδαγασκάρης και το Cotton Candy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπεροχα δωρα!!!!!!!!!!Ευχαριστουμε πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προτιμώ το Spicecake! Ευχαριστούμε πολύ! Καλή επιτυχία σ΄ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ baby lotion musk ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπημένο άρωμα από τα Aromatics είναι η βανίλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ευχαριστουμε πολυ!!! αγαπημένα, λατρεμένα τα προϊόντα Παπουτσάνη, απο μικρή θυμαμαι πόσο λατρευα να μυρίζω το καραβάκι. Τώρα ειναι δυσκολη η επιλογη γιατι ολα ειναι εξαιρετικα. Θα ξεχωρίσω το cotton και το musk. Ευχαριστουμε πολυ πολυ για τα υπέροχα δώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπημένο άρωμα Musk σε αφρόλουτρο και body lotion. Σας ευχαριστούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αγαπημενο μου αρωμα ειναι το cashmere ,ευχαριστουμε πολυ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙ ΤΕΛΕΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΕΛΕΙΟ ΑΡΩΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Musk!Αξία ανεκτίμητη!Αφήνουν υπέροχο άρωμα και απαλή την επιδερμίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ta sapounia ta exw dokimasei kai einai ontws teleia,,,, ta afroloutra den etyxe akomi...allla elpizw na arxisw syntoma na ta xrisimopoiwwww

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το αγαπημένο μου είναι το Musk! Το άρωμα της βανίλιας Μαδαγασκάρης είναι ακαταμάχητο! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κλασικά αγαπημένη η MUSK, αλλά και το CASHMERE όταν θέλω κάτι πιο ιδιαίτερο!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ MUSK ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...