Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Discover your Garden Muse!

Hello Fairies.....

Το χρώμα στα νύχια μου συνήθως εκφράζει την ψυχολογία και την διάθεση μου και μάλλον το ότι τα τελευταία χρόνια επιλέγω άφθονο χρώμα (ενώ παλαιότερα είχα μόνιμα μόνο γαλλικό), σημαίνει ότι απλά είμαι χαρούμενη...μόνιμα! Το καλοκαίρι είναι συνυφασμένο με έντονα χρώματα στα νύχια και των χεριών αλλά και των ποδιών!
Η CND Vinylux μόλις λάνσαρε την καλοκαιρινή της σειρά Garden Muse η οποία αποτελείται από 6 έντονα, καλοκαιρινά χρώματα που κλέβουν την παράσταση! Στα χέρια μου έφτασαν 2 από αυτά μαζί με το μοναδικό weekly top coat και έσπευσα να αρχίσω δοκιμές!


Τα βερνίκια Vinylux βασίζονται σε μία τεχνολογία παρόμοια με του ημιμόνιμου μανικιούρ, με την διαφορά ότι δεν μπαίνουν σε λάμπα και διαρκούν λιγότερο. Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου και η διάρκεια τους να ξεπερνά τις 7 μέρες! Στα αφτιά μου ακουγόταν λίγο υπερβολικό αυτό, ομολογώ.... Όμως στην πράξη τα Vinylux κράτησαν 8 μέρες στα νύχια μου χωρίς να ξεφλουδίσουν καν! Απίστευτο δεν ακούγεται?


Από την σειρά Garden Muse έχω το πολύ καλοκαιρινό Reflecting pool που είναι πολύ φωτεινό μπλε που ταιριάζει άψογα με το αγαπημένο μου μαγιό αλλά και με το καινούργιο μου κάπρι jean,
και το Crushed Rose που ομολογώ πώς με κέρδισε με τη πρώτη εφαρμογή! Είναι ένα τριανταφυλλί μωβ-ροζ τόσο γλυκό και τόσο θηλυκό που μόνο κοπλιμέντα εισέπραξα για το χρώμα του. 
Στα + plus είναι το weekly top coat που προσθέτει εκτυφλωτική λάμψη στα χρώματα, τα προστατεύει και τα στεγνώνει άμεσα! Αξίζει να πω ότι τα Vinylux της CND στεγνώνουν σε ελάχιστα λεπτά και είναι λίγες οι πιθανότητες να τα χαλάσεις, ακόμα και αν είσαι πιο ανυπόμονη και από μένα! Tα Vinylux εκτός από τέλεια χρώματα και υψηλή ποιότητα έχουν και απίθανη τιμή, αφού το κάθε ένα κοστίζει περίπου 7€.
Στην Ελλάδα τα CND Vinylux τα προμηθεύει η εταιρεία CREATIVE GROUP από την οποία μπορείς να τα αποκτήσεις από εδώ και σε τιμές λιανικής, αλλά και χονδρικής αν είσαι επαγγελματίας. Μοναδική προϋπόθεση για να δεις τις τιμές και να κάνεις την παραγγελία σου, είναι η εγγραφή μέλους!
Εσύ έχεις δοκιμάσει τα Vinylux, Fairy Girl? Σου άρεσαν τα καλοκαιρινά τους χρώματα?

Κάνε click εδώ για να δείς πώς είναι μετά από 7 ημέρες συνεχόμενης εφαρμογής...

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Κάποια από τα παραπάνω  προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή! 

19 σχόλια:

  1. Υπέροχα χρώματα! Βλέπω εδώ και καιρό προϊόντα αυτής της εταιρείας, αλλά δεν ήξερα ότι έχουν βερνίκια που διαρκούν τόσο. Πολύ ωραίο και ενημερωτικό ποστ :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lovely colour for summer!

    http://www.distinguisheddiva.com/2015/06/prosfygika-athens.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την λατρεύω την σειρά Vinylux, και ειδικά το top coat που βρίσκω απλά εξαιρετικό!! Πάντως τα συγκεκριμένα χρώματα που επέλεξαν για review είναι τόσο ιδιαίτερα, δεν ξέρω ξετρελάθηκα με τις αποχρώσεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλεια χρώματα πράγματι!! κρατάνε όντως 7 μέρες; τα νύχια μου εμένα χαλάνε πολύ εύκολα, αλλά δεν θέλω να κάνω ημιμόνιμο μανικιούρ! λες αυτά να είναι η λύση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριάννα κρατάνε 7 μέρες...τουλάχιστον σε μένα και χωρις πολύ προσοχή.Μαίρη τρομερά χρώματα...και αυτό το top coat είναι ένα από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οντως ενα απο τα εξαιρετικότερα top coats! Μαριάννα και μενα χαλανε σχετικα ευκολα, λοιπόν τα εβαψα την Παρασκεη και σήμερα Δευτερα ειναι ακομα σε αριστη κατασταση Τεταρτη - Πεμπτη θα δημοσιευσω φωτογραφια στο fb για να δουμε πως θα είναι? deal?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν τα εχω δοκιμασει ακομα...αλλα θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω...αφου κρατανε και 7 μερες θα νε super..... email: xydea7@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου και η διάρκεια τους να ξεπερνά τις 7 μέρες <3 Evangelia Vraka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου και η διάρκεια τους να ξεπερνά τις 7 μέρες email:marakipet32@hotmail.com gfc:ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελεια και ανθεκτικα!!!οτι πρεπει για το καλοκαιρι που ειμαστε ολη μερα στην παραλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου και η διάρκεια τους να ξεπερνά τις 7 μέρες mimi.m.8501@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου και η διάρκεια τους να ξεπερνά τις 7 μέρες mimi.m.8501@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου φανταστικά χρώματα θα ήθελα πολύ να κερδίσω στις 3/7 έχω γενέθλια και θα τα χρησιμοποιούσα για να έχω ωραία νύχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν κερδίσω θα σας απαντήσει η Γυναίκα μου!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ευχαριστουμε πολυ εχω κανει ολα τα βηματα

    Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου και η διάρκεια τους να ξεπερνά τις 7 μέρες

    google plus + gfc sofia markou
    twitter @smarkou
    instagram:smarkou8
    email markou.sofia@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου και η διάρκεια τους να ξεπερνά τις 7 μέρες!
    Βήματα: 1-5
    Email: MimiOikonomidi@hotmail.com
    GFC: Maria O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολυμεριζονται με την ιδιότητα του ήλιου και κρατάνε πάνω από 7 μέρες χωρίς να ξεφλουδιζουν και χωρίς λαμπα Πόσο υπέροχο;) dimitraforever@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου και η διάρκεια τους να ξεπερνά τις 7 μέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...