Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Castalia Giveaway for 2 lucky Fairies....**CLOSED**

Hi Fairies...

Ξεκινήσατε τις εξορμήσεις σας στη θάλασσα? Αν όχι είμαι σίγουρη ότι όπου να ναι θα το κάνατε, οπότε είπα να σας προμηθεύσω με τα απαραίτητα όσο είναι ακόμα νωρίς. Αυτή τη φορά το δώρο μας θα είναι από την αγαπημένη μου Castalia και έρχεται μέσα σε ένα υπέροχο νεσεσέρ, ευρύχωρο και ιδανικό για καλοκαιρινές αποδράσεις! Έτσι λοιπόν......
Το Fairy Make up Tales και η Castalia χαρίζουν σε 2 τυχερά Fairy Girls από ένα υπέροχο νεσεσέρ με τα απαραίτητα προιόντα Castalia για το καλοκαίρι! Συγκεκριμένα το κάθε set αποτελείται από:
    1. Helioderm Fluide Leger SPF20, αντηλιακό προσώπου με εξαιρετικά λεπτή υφή
  2. Helioderm Lait Fluide SPF50+, αντηλιακό σώματος  με εξαιρετικά λεπτή υφή
  3. Sensial Gel Nettoyant Surgras σε travel size, καθαριστικό προσώπου και σώματος
  4. Sensial Lait Hydratant Surgras σε travel size, ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος
To Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και λήγει στις 10 Ιουλίου 2015 και ώρα 23.59!


Οι όροι είναι απλοί....αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συμπλήρωση της παρακάτω φόρμας ! 

1. Γίνετε μέλη του blog  μέσω GFC (εαν δεν είστε ήδη) από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"
2. Like στην σελίδα της  Castalia on Facebook, από εδώ !
3. Κάνε εγγραφή στο Newsletters του  Castalia από εδώ (εφαρμογή fb)  και γράψε μου το email με το οποίο έκανες εγγραφή
4. Like, Share and Comment την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ!  Γιατί είναι όμορφο να μοιράζεσαι! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές) 
5. Άφησε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση λέγοντας μου ποίο είναι το αγαπημένο σου προιόν από την Castalia 
Μπορείτε να κερδίσετε περισσότερες συμμετοχές εάν.... 
6. κάνετε Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)
7. Εάν κάνεις Follow  το Fairy Make up Tales on Instagram και κάνεις Repost την φωτογραφία του giveaway με το  hashtag #Fairymakeuptales_Giveaway, μην το ξεχάσεις για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο.
8. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)!  
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα  για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας!
 
a Rafflecopter giveaway




Με το πέρας της κλήρωσης οι τυχερές θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία τους εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρα θα αποσταλούν από την Castalia, και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς!  

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ FAIRIES!

79 σχόλια:

  1. Εχω δοκιμασει μονο ενα γαλάκτωμα καθαρισμου - ντεμακιγιαζ και ημουν αρκετα ευχαριστημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπημενο προιον το gel καθαρισμου προσωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το τζελ καθαρισμου για λιπαρα δερματα δοκιμασω,πολυ ωραιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν έχω δοκιμάσει ακόμα Castalia. Η φωτό από τη φόρμα οδηγεί σε ΑΛΛΗ ΦΩΤΟ !!!
    ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eνυδατική κρέμα προσώπου της σειράς Sensial!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχως δεν εχω δοκιμασει ακομα κατι απο Castalia αλλά θα ήθελα πολυ !! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Από την εταιρία Castalia, είχα δοκιμάσει εκείνες τις μονοδοσεις με τον ορό .. Που είχε στο καπάκι την σκόνη..
    Ηταν όντως πολύ καλός .
    Ευχαριστουμε πολύ
    eua_braun@yahoo.gr
    Fb:Lydia Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εχω δοκιμασει τις αμπουλες chronoderm vitamine C και την κρεμα τις dermopur με χρωμα!!Σε ευχαριστουμε πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχω δοκιμάσει το παιδικο αντιηλιακο και μου αρεσε αρκετα!ευχαριστούμε πολύ! 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. TEΛΕΙΟ ΔΩΡΟ ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
    ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ DERMOPUR GEL ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη τα προϊόντα της castalia! Ελπίζω να είμαι τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχω δοκιμασει το καθαριστικο gel για λιπαρη επιδερμιδα Dermopur Gel Nettoyant και ηταν αρκετα καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ευχαριστούμε πολύ! δεν τα έχω δοκιμάσει τα προιόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εχω δοκιμασει μονο τα αντηλιακα απο τη σειρά Helioderm ειναι φανταστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αγαπημενο προιον το gel καθαρισμου προσωπου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εχω δοκιμάσει το παιδικο αντιηλιακο και μου αρεσε αρκετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αγαπημενο προιον το gel καθαρισμου προσωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα... όλα εξαιρετικά!
    Τριανταφυλλιά Τότη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. dusthxws den exw dokimasei akoma kapoio
    stellastella10000@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Eχω δοκιμάσει το αντηλιακό και το καθαριστικό προσωπου της castalia και είμαι πολυ ευχαριστημενη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Sensial Lait Hydratant Surgras
    iosifgrigoriou@hotmail.com
    FB & GFC: Iosif Grigoriou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μου αρέσουν τα προϊόντα από τη σειρά Sensial !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η φίλη μου χρησιμοποιεί το gel καθαρισμου προσωπου εγώ δεν εχω δοκιμασει ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Dermopur Creme Solaire...!!! Like!!!
    MimiOikonomidi@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εχω δοκιμάσει την Castalia Helioderm Crème Teintée SPF 50+... πολύ ωραίο αντιηλιακό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Castalia Sensial Lait Nettoyant Demaquillant για καθαρισμό-ντεμακιγιάζ,είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Castalia Sensial Creme Hydratante Apaisante κρεμα προσωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. εχω δοκιμάσει γαλάκτωμα καθαρισμου για ντεμακιγιάζ
    fb k gfc Sofia Gilina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Castalia Sensial Creme Hydratante Apaisante κρεμα προσωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Από κάποιο συνδρομητικό κουτί είχα δοκιμάσει τη Sensial Gel Nettoyant Surgras και μου είχε αρέσει πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δυστηχώς δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάποιο προϊόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Lait Fluide spf 50!!!αντηλιακη προστασια!!!ευχαριστουμε για τα ομορφα δωρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. δεν εχω δοκιμασει καποιο, θ ηθελα το αντηλιακο ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εχω δοκιμασει τη σειρα Chronoderm και ειναι καταπληκτικη!!
    email: desp.sideri@hotmail.com
    fc: Despoina Sideri
    gfc: desp.sideri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Από την Castalia χρησιμοποιώ την Creme solaire της σειράς Dermopur.
    fb,gfc,google+:Stavroula Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αυτή την σειρά της castalia δεν την έχω δοκιμάσει και θα ήθελα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ολα είναι υπέροχα ...τα sensial ειναι τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εχω δοκιμασει την Αντηλιακή κρέμα προσώπου Helioderm Crème Teintée SPF 30 ειναι φανταστικη, ενυδατωνει και προστατευει απο τον ηλιο !!!
    Καλο καλοκαιρι γεματο χαμογελα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Από Castalia τυχαίνει και χρησιμοποιώ το σαπούνι για την ευαίσθητη περιοχή...Κατά τ'άλλα όχι κάποιο άλλο,αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω τα αντηλιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μέχρι τώρα δεν έτυχε να δοκιμάσω κάποιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. εχω δοκιμαση τα προιοντα σας και εμεινα ευχαριστημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. εχω δοκημαση τα προιοντα και εμεινα ευχαρηστημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αντηλιακή κρέμα Helioderm Crème Teintée SPF 50+!!!Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. το αντηλιακο εχω δοκιμασει και μου αρεσε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αγαπημένο προϊόν Sensial Crème Hydratante Apaisante

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. πολυαγαπημενο το Sensial Lait Hydratant Surgras!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. έχω δοκιμάσει το γαλάκτωμα καθαρισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν!! Θα ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω κάποιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κανένα προϊόν Castallia, αλλά θα ήθελα πολύ! Ευχαριστούμε ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...