Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Win 2 Calyx Fragrances by Clinique! **CLOSED**

Γεια σας Fairies...

Σας υποσχέθηκα Clinique εκπλήξεις και έτσι... πιστή στην υπόσχεση μου... Έφτασε η ώρα για ένα Clinique αρωματικό Giveaway με δώρο δύο καλοκαιρινά αρώματα Calyx by Clinique για δύο τυχερά Fairy Girls... Διάβασε την σχετική ανάρτηση μου για το Calyx εδώ, και επέστρεψε να δούμε μαζί πώς θα το διεκδικήσεις!
Έτσι λοιπόν το Fairy Make up Tales και η Clinique Greece χαρίζουν σε δύο τυχερά Fairy Girls, από ένα άρωμα Calyx, 100ml!

To Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και θα λήξει στις 20 Μαΐου 2015 στις 18.00. Οι τυχερές θα ανακοινωθούν αμέσως μετά, στο τέλος αυτής της ανάρτησης, οπότε μην ξεχάσεις να επιστρέψεις! Οι όροι είναι απλοί, πάμε να τους δούμε?
ΟΙ ΟΡΟΙ:
Υποχρεωτικά/Mandatory!
1. Να είστε μέλη του blog μέσω GFC από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"
2. Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)
3. Κάντε αίτημα φιλίας στην σελίδα Clinique Greece on Facebook (από εδώ)
4. Like στην σελίδα της Clinique on Facebook, από εδώ!
5. Άφησε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση λέγοντας μου γιατί πιστεύεις ότι θα σου αρέσει το Calyx, ή αν το έχεις ήδη δοκιμάσει, τι είναι αυτό που σε κέρδισε σε αυτό το άρωμα, (μπορείς να διαβάσεις την δική μου περιγραφή για το Calyx, εδώ και να αφήσεις και εκεί ένα σχόλιο για επιπλεόν συμμετοχή) και φυσικά μην ξεχάσεις να αφήσεις το email σου για να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί σου σε περίπτωση που κερδίσεις.

Προαιρετικά:
6. Follow Clinique Greece on Instagram από εδώ
7. Follow Fairy Make up Tales on Instagram και κάνε Repost την φωτογραφία του giveaway με το τα hashtags #Fairymakeuptales και #Clinique_Greece, μην το ξεχάσεις για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο.
8. Like, Share and Comment την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! Γιατί είναι όμορφο να μοιράζεσαι! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές) 
Με το πέρας της κλήρωσης οι τυχερές θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία τους εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρο θα αποσταλούν από εμένα με απλό ταχυδρομείο, και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ FAIRIES!
Update 21-5-2015!
Συγχαρητήρια Fairy Girls!
 Περιμένω τα στοιχεία σας εντός 48 ωρών για να κατοχυρώσετε τα δώρα σας!

129 σχόλια:

  1. δεν το εχω δοκιμασει, ομως εχω ακουσει πολυ καλα λογια..... ευχομαινα κερδισω για να μπορεσω να το δοκιμασω και εγω.
    instag thomais_f
    thomaisf@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει όποτε δεν μπορώ να εκφέρω άποψή.Όμως γνωρίζω ότι η clinique φημίζεται για τα δροσερά και υποαλλεργικα αρώματα της.
    agkonte@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν το εχω δοκιμασει.αλλα πολυ θα το ηθελα!!
    roulampyrou@hotmail.gr
    bf name:RiaBrite

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα θελα πολύ να το δοκιμάσω! Όπως το περιγράφεις μου κάνει το ιδανικό καλοκαιρινό άρωμα! t0nialar@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω τα καλοκαιρινά δροσερά αρώματα και κρίνοντας από το review σου,αυτό είναι εξαιρετικό.Ευχαριστούμε.xoxo
    m:sofiasbeautyworld@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. den to exw xrhsimopoihsei alla tha to hthela polu!!!fantazei teleio gia to kalokairi!!!polu wraio dwro!!!euxaristoume polu!!! dorakaramali@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν το εχω φοκιμασει αλλα πολυ θα το ηθελα!ευχαριστουμε πολυ για τα υπεροχα δωρα
    xrikar77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλα πολυ θα το ηθελα.Μου αρέσουν πολύ τα δροσερά αρώματα.
    Nansy-1970@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα το ήθελα πολύ!
    verzevoulis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το έχω δοκιμάσει,αλλά σίγουρα θα μου αρέσει γιατί μου αρέσει να σκορπάω πικάντικες νότες γύρω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω!
    maria_tsag@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν το εχω δοκιμασει αλλα θα ηθελα γιατι οχι μου αρεσει να δοκιμαζω καινουργια , σε ευχαριστουμε athinave@gmai.com
    Athina Vertseti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπέροχο δώρο..δεν το έχω δοκιμάσει..θα ήθελα όμως πολύ...ευχαριστούμε..
    anastasiadoukatrin@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραίο δώρο..καλό μήνα
    than.anestis@yahoo.gr
    Thanos Anestis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα....ανοιξιάτικο και ηλίολουστο...δεν το έχω δοκιμάσει..ευχαριστούμε πολύ Μαίρη μου...
    fb: Lydia Anastasiadou
    eua_braun@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά σύμφωνα με την περιγραφή σου σίγουρα θα το αγαπήσω,τρελαίνομαι για τα γλυκόπικρα αρώματα! Σ΄ευχαριστούμε ;)
    kleoroumpi@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απτην περιγραφη σου μου εφτασαν εξωτικες μυρωδιες και εγω τις αγαπω τοσο πολυ!!! ειναι οτι πρεπει για το καλοκαιρι!!!!!! πολυ θα θελα να ειμαι μια απτις τυχερες!!!! ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λατρεύω τα φρουτώδη και λουλουδάτα αρώματα για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι! Μακάρι! Ευχαριστούμε για το super δώρο. jennykourakou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. απτην περιγραφη σου μου εφτασαν εξωτικες μυρωδιες και εγω τις αγαπω τοσο πολυ!!! ειναι οτι πρεπει για το καλοκαιρι!!!!!! πολυ θα θελα να ειμαι μια απτις τυχερες!!!! ευχαριστουμε!!! email : litsaki88@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλό μήνα γεμάτο έμπνευση.σε ευχαριστούμε για την καλοκαιρινή διάθεση που μας έδωσες. H Clinique έχει μια ιδιαιτερότητα στα αρώματα της δίνει μια αναζωογονητική διάθεση, εγκλωβίζοντας τις αισθήσεις και εξυψώνει την θηλυκή παρουσία .Είναι ιδιαίτερο και σίγουρα δεν θα περάσει αδιαφορώ. fc georgiavetsou- email georgiavetsou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολυ θα ηθελα να το δοκιμασωωω,μακαρι!!
    mirela-83@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλα πιστευω οτι θα μου αρεσει!
    fb:Ευδοξία Καραγιώργου
    eudoxia64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρέπει να είναι πολύ ξεχωριστό, και θα ήθελα να με συντροφεύει στη διάρκεια της μέρας μου!
    facebook: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com
    Google Friend Connect: Αλκμήνη Πι.
    Instagram: morbid_girl - ακολουθώ και τα 2 προφίλ αλλά δε ξέρω να κάνω repost

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν το έχω δοκιμάσει,πολυ θα θελα να ειμαι μια απτις τυχερες!
    fb: k gfc Sofia Gilina
    mail gilina70@gmail.com
    instagram gilina70

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νομίζω πως το συγκεκριμένο θα το αγαπήσω με την πρώτη οσμή! Η περιγραφή σου δεν αφήνει πολλά περιθώρια για το αντίθετο!
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Fotini Xanthopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δεν το εχω δοκιμασει, αλλα πολυ θα το ηθελα.
    Fb: Σεβαστούλα Ντάκουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν το έχω δοκιμάσει και θα το ήθελα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δυστυχως δεν το εχω δοκιμασει!!Μα γνωριζοντας πολλα απο τα προιοντα της συγκεκριμενης εταιριας ,πιστευω πως θα ειναι υπεροχο και ποιοτικο οπως ολα της αλλωστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. δεν το εχω δοκιμασει αλλα πολύ θα ήθελα!
    fb:Flora Ger
    email:floger222@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. δεν το εχω δοκιμασει!
    fb: Giorgos Nanos
    giorgosnanos2000@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το Happy και το Aromatics Elixir τα αγαπησα! Ειμαι σιγουρη οτι και αυτο δε θα με απογοητευσει!!!
    Fb: Evagelia Diamantakou
    GFG: Eva Diama
    e-mail:evadiama@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δν το εχω δοκιμάσει αλλα η clinique φημιζεται για τα υποαλλεργικα προϊόντα της οπότε είμαι σίγουρη οτι θα ειναι υπέροχο στην υφη για το δερμα μας.. Ευχαριστούμε πολυ για την ευκαιρία να το δοκιμασουμε..
    Fb Sonia Labiri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δεν το εχω δοκιμασει!
    fb:Βαγγέλης Νάνος
    vaggelispaok65@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. δεν τοεχω δοκιμασει αλλα πιστευω οτι θα ειναι πολυ καλο οπως και ολα τα προιόντα αυτης της εταιρειας!!! καλο μηνα και καλη μας επιτυχια!!!
    mail katerinamegenidou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πάρα πολύ !!
    fb:Βασιλική Σουχλέρη
    email: vickoula3@hotmail.com
    instagram: zoumpi_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ ωραίο δώρο.! Σας ευχαριστούμε πολύ για τη δυνατότητα συμμετοχής.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά από το review σου φαίνεται ότι αξίζει. Αύριο που θα πάω HC θα περάσω να το μυρίσω... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Παντα μου αρεσαν τα αρωματα της Clinique και τα εχω φορεσει κατα κορον,εδω και δεκαετιες! Το Calyx δεν το ξερω αλλα ανυπομονω! katiarapti64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λατρεύω αυτές τις γλυκόξινες μυρωδιές της Cinique (σήμα κατατεθέν της στα αρώματα), ειδικά το καλοκαίρι! Δεν το έχω δοκιμάσει και θέλω πάρα πολύ! <3
    Το giveaway είναι τέλειο!
    irogiza@gmail.com
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. δεν το εχω δοκιμασει το αρωμα αλλα θα ηθελα γιατι ειναι απο την clinique η οποια ειναι μια ποιοτικη εταιρεια κ ειμαι σιγουρη οτι ειναι υπεροχο!! ευχαριστουμε πολυ!!
    email: helen28_01@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. νομιζω θα ταιριάζει πολυ στο δερμα μου!
    lilian.toti@hotmail.com
    Fb Triantafyllia Toti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πολύ!
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστουμε!
    Instagram: sxoinaraki
    fb: Ελίνα Σχοιναράκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημέρα κι ευχαριστούμε πολύ! Αγαπώ πολύ τα αρώματα από την εταιρία αυτή, και σύμφωνα με την γλαφυρότατη περιγραφή σου πιστεύω πως κι αυτό δεν θα αποτελεί εξαίρεση. Το πικάντικο στοιχείο με δελέασε, θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Θελω πολυ να το δοκιμασω...Λατρευω τα αρωματα της clinique
    gfc aggeliki an
    email aggeliki_anastasopoulou@yahoo.gr
    fb Αγγελικη Αναστασοπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλημέρα . Ψάχνω ένα νέο καλοκαιρινό άρωμα και το συγκεκριμένο με κέρδισε από την περιγραφή και μόνο !
    FB : AGAPI MOUSSAKOU
    GFC : AGAPI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν το έχω δοκιμάσει αλα θα ηθελα πολυ να το δοκιμασω, ευχαριστουμε!!
    fb veronika vasileva
    gfc veronika vasileva
    ig nikikirki
    kirkimini@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πολύ, τρελαίνομαι για τα αρώματα τησ clinique,
    fb Alexia kizaki
    gfc Alexandra Kizaki
    e-mail: kizakialexandra@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κυκλάμινο,γιασεμί και ροδάκινο;;; ήδη το μυρίζω και το θέλω σαν τρελή!!!
    gfc: mica0877
    email: ellibat24@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα γιατί μ αρέσουν πολύ τα ελαφριά κ δροσερά αρώματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. δεν το εχω δοκιμασει και θελω πολυ
    el.m283@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Θα ήθελα να το δοκιμάσω.Στην πλειοψηφία τους τα αρώματα της Clinique μου αρέσουν.

    email: emi22lyk@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν το εχω δοκιμασει ποτε αλλα η clinique βγαζει εξαιρετικα προιοντα
    irenepd@outlook.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλα έχω ακούσει πολυ καλά λόγια και θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω.instagram mariapapa2203,gfc Maria Papavasileiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά από το άρθρο σου καταλαβαίνω ότι θα είναι εξαιρετικό άρωμα! Θέλω πολύ να το δοκιμάσω! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου - Instagram: apollwnia - GFC: phaos - Email: petroula16@outlook.com.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δεν το εχω δοκιμασει αλλα και μονο το ονομα που το συνοδευει Clinique... Ειναι ενας λογος για να θελω να το δοκιμασω.
    chrysave76@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. δεν το εχω δοκιμασει......θα ηθελα πολυ.......ευχαριστουμε
    fb:Nantia Kartsiouni
    google:gfc:nantia kartsiouni
    email:ntin.sot@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καταρχήν ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά,για το όμορφο δώρο!!!!
    Η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιώ πολλά χρόνια καλλυντικά της Clinique,αλλά άρωμα δεν έχω δοκιμάσει....κι εκτός απ'το Happy,δεν ξέρω κάποιο άλλο άρωμα της εταιρίας....άρα αυτός ο διαγωνισμός είναι μια καλή ευκαιρία να το δοκιμάσω!!!!
    gfc: eleftheria chania
    mail: eleftheria_81@yahoo.gr
    FB: Ελευθερία Χανιά
    (στο 3ο βήμα μου ανοίγει η σελίδα της LIERAC Hellas,κι όχι κάποιο προφίλ...οπότε δεν έκανα αυτό το βήμα....έχει γίνει κάποιο λάθος ή ο Η/Υ μου έχει το πρόβλημα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πόσο πιο απίθανο δώρο! Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά θέλω πάρα πολύ.
    Τα λουλουδένια αρώματα πάντα ήταν η αδυναμία μου, και αφού θυμίζει κάτι εξωτικό τι καλύτερο? Έχω ακολουθήσει όλα τα βήματα :) GFC, Facebook Lila Amanatidou και στο instagram lila_amanatidou. Μακάρι να είμαι στις τυχερές, είναι ένα δώρο απλά μοναδικό.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δεν το δοκίμασα αλλά θα το ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. θελω πολυ να το δοκιμασω μαρεσουν τα δροσερα αρωματα!!! machladianaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πιστεύω ότι θα μου αρέσει γιατί μου αρέσουν τα λουλουδάτα αρώματα!
    thebillymar@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. δεν το εχω δοκιμασει αλλα μου αρεσουν τα λουλουδατα αρωματα το καλοκαιρι!! email fay75gr@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αγαπώ τα δροσερά αρώματα και το καλοκαίρι τα προτιμώ επίσης εμπιστεύομαι τα προϊόντα της Clinique τα οποία και φροντίζω να χρησιμοποιώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πάρα πολύ !!
    trioann@gmail.com
    fb: Ioannita Purple Troc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ένα άρωμα με λουλουδάτες και εξωτικές νότες που προσφέρουν ένα απόλυτο "ξύπνημα" όλων των αισθήσεων.....και μ'αυτό που διάβασα θέλω οπωσδήποτε να το δοκιμάσω!!!!!
    facebook:Giota Kravarioti
    giotagr24@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Δεν το έχω δοκιμάσει!!!
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Λατρεύω τις λουλουδάτες και εξωτικές νότες!!!Ευχαριστούμε!!!
    e-mail:marakim13@hotmail.com
    gfc/facebook:Κρυστάλω Σταμάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αγαπώ Clinique! Και ποια δεν έχει μυρίσει ή φορέσει κάποιο από τα αρώματα της! Και τώρα κάποιο νέο άρωμα.... Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Φαίνεται εξαιρετικό!
    Ευχαριστούμε!
    fb-Panagiota Goutzourela
    pamgoutz3@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μου αρέσουν τα λουλουδάτα και εξωτικά αρώματα!
    gfc/fb name: Xrisa Vasiliou
    fatsoulalepto4ever@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Η λουλουδενια μυρωδια του...υπεροχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Το λουλουδενιο αρωμα του..υπεροχο..
    marakiblonde@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΛΩ!
    ntinapapadia@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. υπεροχο καλοκαιρινο μοσχοβολιστο κ μυρωδατο δωρο αν κερδισω θα το φοραω τα καλοκαιρινα βραδια να αφηνω την υπεροχη μυρωδια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. den to exw dokimasei alla akougetai polu endiaferon ap tin kritiki sou! vicky_rocks425@msn.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά Clinique είναι, όποτε θα είναι ελαφρύ και τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ dimitrant76@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. δεν το εχω δοκιμασει...και δε το γνωριζω...αλλα γενικα φοραγα παλια το clinique Happy..και μου αρεσουν τα αρωματα της clinique...ευχαριστουμε
    email:xydea7@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. δεν το εχω δοκιμασει, ομως εχω ακουσει πολυ καλα λογια....
    demmytroula@yahoo.gr
    fb demmy papaefthimiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Δεν ξέρω αλλά το όνομα του ειναι πολυ ιδιαίτερο
    K_mpag@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ουτε εγω το εχω δοκιμασει αλλα πολυ θα το ηθελα! Αγαπημενη εταιρεια η clinique! Eυχαριστουμε!
    email- tetaspanou@gmail.com
    fb- teta spanou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω γιατί η clinique είναι εγγύηση! fb:Katia Pattinopoulou, instagram:KateFlor90, email:katia_gemini@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Δεν το έχω δοκιμάσει μακάρι να τα καταφέρω τώρα!!
    theoni_1991@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. θα το ήθελα γιατι λατρεύω τα προιόντα της Clinique
    emetheniti83@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. γιατι το ονομα CLINIQUE ειναι εγγυηση και φυσικα το αρωμα ειναι ιδανικο για το καλοκαιρι.
    mariapapassimaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά σύμφωνα με την περιγραφή σου σίγουρα θα το αγαπήσω,τρελαίνομαι για τα γλυκόπικρα αρώματα!
    diatrofi.ms@gmail.com
    FB name:Μαρι Κωστ
    gfc:Μαρι Κωστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Λογω του. δροσερου αρωματος του, θα μου ταιριαξει για το καλοκαιρι!
    Fb,gfc:maria pandremmenou
    insta:pandremmenou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ουτε εγω το εχω δοκιμασει αλλα πολυ θα το ηθελα! Αγαπημενη εταιρεια η clinique! Eυχαριστουμε!
    FB name: Ανδρι Αγρι
    gfc:Ανδρι Αγρι
    google+:Ανδρι Αγρι
    ntaniapl2@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Λατρεύω τα καλοκαιρινά δροσερά αρώματα και κρίνοντας από το review σου,αυτό είναι εξαιρετικό.
    FB name:Mari Mari
    gfc:MMM KKK
    google+: MMM KKK
    ma12ko13@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. einai toso drosero kai katharo aroma! poly ksexoristo!!
    aamastori@gmail.com
    instagram andymast
    gfc andymast
    fb andy mast

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Δυστυχώς δεν το έχω δοκιμάσει αλλα απο το review που έκανες ψήνομαι...Ευχαριστούμε πολύ!!!
    FB profile: Vasoula Sweetdreams
    gfc: Vaso Nafpaktos B
    google+ Vaso Nafpaktos B
    twitter: vaso nafpaktos
    instagram: vasonafpaktosb
    e-mail: vasonafpaktos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. αχ ποσο θελω να το δοκιμασω!! μ αρεσουν πολυ αυτου του ειδους αρωματα για το καλοκαιρι!!θα ηθελα πολυ να ειμαι μια απο τις τυχερες :)
    email: renia_a7x@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. δεν το έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει πολύ καλά πράγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. dinaeighties@windowslive.com
    θα ηθελα να το δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά η δική σου περιγραφή για το συνδυασμό των αρωμάτων καθώς και τα υπέροχα αρώματα της Clinique, με κάνει να εύχομαι να είμαι η τυχερή!!!
    fb, gfc:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Δυστυχώς δε το έχω δοκιμάσει αλλά η περιγραφή σου με κάνει να θέλω πολύ!!!!!! E-mail: stavrula_fiab@yahoo.com
    Fb name: stavroula fiaboli-kalogirou
    Gfc: stavroula fiaboli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. δεν το εχω δοκιμασει αλλα απο αυτα που διαβαζω ειμαι σιγουρη πως θα ειναι ενα ελαφρυ και δροσερο αρωμα..οτι πρεπει για εμενα!
    instagram roula_alti
    gfc alti_sta
    stavroula213@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΑΓΕΨΕ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ...ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΙΧΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΑ... instagram rania_papad , fb Rania Papadhmhtrioy , gfc ΡΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ , email:papadhmhtrioy.rania@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Δεν το έχω δοκιμάσει και θα ήθελα πολύ ! fb Konti Papavasileiou email kontipapa2505@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά η εταιρεία είναι κορυφή στο χώρο της!!!!!!
    Αγαπημένα προιοντα!!!!!!!!!!!!! Μακαρι να ειμαι τυχερη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    FB profile: Mary Samioti
    gfc: Mary Samioti
    google+ Mary Samioti
    twitter: Mary Samioti
    instagram:marysamioti
    e-mail:mary.sam919@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!
    FB:Maria Roidou
    e-mail:metalmar1@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. απλα τελειο το θελωωωωωωωωωωωωω roula58@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. .....το όνομα clinique είναι αρκετό για να μου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Γιατί η παρουσίαση σου είναι πολύ περιγραφική.
    email:raniabekiou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. πιστεύω ότι θα μου αρέσει γιατί μου αρέσουν τα συστατικά του και πιστεύω ότι ταιριάζει στο ΄δερμα και στην προσωπικότητά μου...! :)
    Fb Triantafyllia Toti
    Gfc Lilian Toti
    lilian.toti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. το έχω δοκιμάσει και είναι υπέροχο
    ταιριάζει πολύ στην επιδερμίδα μου
    fcb φωτεινη καραχαλιου
    email karahaliouf@gmail.com
    gfc Φωτεινή Καραχάλιου
    twetter karahaliouf
    instagram karahaliouf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Θέλω να το δοκιμάσω γιατί κάτι μου λέει ότι θα γίνει το αγαπημένο μου!
    Fingers crossed! XXX
    gfc: Βάσω Α.
    fb: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ fb share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=901827533206951&id=100001391392085&pnref=story
    e-mail: vaso9280@yahoo.gr
    Rafflecopter δε βλέπω πάντως, οπότε δεν ξέρω αν είναι έγκυρη η συμμετοχή μου.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Θα ηθελα πολυ να το κερδισω!!! Ειχα παλιοτερα ενα αλλο αρωμα της clinique ηταν υπεροχο!!!
    Gfc allbeautyincluded
    Fb Despina Despinaki
    Email allbeautyincluded@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. δεν το εχω δοκιμασει, ομως εχω ακουσει πολυ καλα λογια..... ευχομαινα κερδισω για να μπορεσω να το δοκιμασω και εγω.
    gfcDimitra Kesarea
    fbΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙΣΑΡΕΑ
    email.dkesarea@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Αγαπώ τα αρώματα και αγαπώ και την clinique, είμαι σίγουρη ότι δεν θα με απογοητεύσει και θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω!
    chsavvina@gmail.com, Fb: Σαββίνα Χαλκίδη, GFC: Savvina Chalkidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Τελειοοοοοοοοοο!! email: beauty2000@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Tελεια δωρααα!!! email: beauty2000@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. δεν το εχω δοκιμασει αλλα πολυ θα το ηθελα! ευχαριστουμε πολυ για τα υπεροχα δωρα
    lefkoz@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Το θέλω για δώρο σε μια κοπέλα που της αρέσουν τα αρώματα λουλουδιών.
    konkampo@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. πολυ καλο φαινεται...
    karataglidistriantaf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά έχω υψηλές προσδοκίες από αυτό! e-mail:a_mantsiou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Θέλω πολύ να γίνει δικό μου αυτό το υπέροχο άρωμα.... Λατρεύω τα δροσερά καλοκαιρινά αρώματα και θα μου ταιριάξει πολύ...Μακάρι <3
    Facebook name: Βιβή Όλυ
    email: vivi.oly.3kala@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Τι τέλεια έκπληξη και τι υπέροχο δώρο είναι αυτό!!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ...για να νιώσω σαν εξωτικό λουλούδι!!!
    GFC: Μαρία Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...