Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Let's Volume Up our Hair!

Γεια σου Fairy Girl...

Πέρασε περίπου ένας χρόνος από την πρώτη μου γνωριμία με τα επαγγελματικά προϊόντα μαλλιών L'anza αλλά η αγάπη μας πέρασε στην διαχρονικότητα! Τα L'anza είναι προϊόντα με φυτικά συστατικά που απευθύνονται σε διάφορους τύπου μαλλιών, και λύνουν όλα τα προβλήματα των μαλλιών μας! 'Ενα από τα δικά μου προβλήματα είναι ο όγκος των μαλλιών μου, όπως άπειρες φορές έχεις διαβάσει σε αυτό το blog! Λεπτή τρίχα, ευαίσθητη και πολύ μαλακή είναι η αιτία του προβλήματος και η λύση βρίσκεται στην σειρά Healing Volume της L'anza! Για το σαμπουάν και την κρέμα μαλλιών Healing Volume σου είχα μιλήσει εδώ, σήμερα όμως θα σου μιλήσω για δύο εντελώς διαφορετικά προϊόντα!  




Αρχικά θα σου δείξω ένα καθημερινό προϊόν styling (ας πούμε), το Healing Volume Daily Thickening Treatment. Πρόκειται για ένα υγρό σε spray, το οποίο έχει την ιδιότητα να χαρίζει "σώμα" στην τρίχα και να την κάνει να φαίνεται πιο χοντρή, και με περισσότερο όγκο! Απλά ψεκάζω στο μήκος, σε νωπά μαλλιά και τα στεγνώνω με πιστολάκι, ή τα αφήνω να στεγνώσουν φυσικά!

To Daily Thickening Treatment θα κάνει την δουλειά του και η τρίχα μου θα αλλάξει εμφάνιση αμέσως μόλις στεγνώσει! Να σκεφτείς ότι είναι τέτοια η αίσθηση που αν τα πιάσω αλογοουρά, το λαστιχάκι μου το γυρνάω μία φορά λιγότερη! Ορατός όγκος κατά μήκος της τρίχας, και καμία επιβάρυνση από το styling! Η σωστή χρήση του είναι η καθημερινή γιατί είναι μία θεραπεία που εφαρμόζεται είτε σε νωπά είτε σε στεγνά μαλλιά. Με την καθημερινή χρήση η τρίχα χοντραίνει αποκτά νεύρο και σώμα και έτσι ο όγκος γίνεται κάτι μόνιμο!

Περιέχει οργανικά εκχυλίσματα bamboo που διεισδύουν στην τρίχα και την κάνουν να φαίνεται πιο "χοντρή" από το εσωτερικό της! Επίσης προστατεύει τα μαλλιά από την φθορά της ηλιακής ακτινοβολίας και την θερμότητα από το πιστολάκι, το σίδερο ή το curler!
Το δεύτερο προϊόν είναι το Healing Volume Root Effects, ένα ξεχωριστό προιόν styling, σε μορφή αφρού! Διαθέτει ένα λεπτό στόμιο που βοηθάει την εφαρμογή του προιόντος στις ρίζες των μαλλιών και χαρίζει μοναδικό όγκο! 
Ψεκάζω σε 5 σημεία (νοητές γραμμές) στις ρίζες των μαλλιών μου, κάνω ένα απαλό μασάζ και απλά στεγνώνω με πιστολάκι! Τα μαλλιά μου έχουν τέτοιο όγκο που ούτε και εγώ η ίδια το πιστεύω κάθε φορά! Το καλύτερο είναι ότι δεν βαραίνει τις ήδη λιπαρές ρίζες μου, αντιθέτως κρατάει την λιπαρότητα μακριά για μία επιπλέον μέρα! Ο όγκος κρατάει στα μαλλιά μου 2 μέρες σταθερά και μπορείς να καταλάβεις γιατί το έχω λατρέψει! Περιέχει εκχυλίσματα κάκτου, τα οποία προστατεύουν την τρίχα από την θερμότητα των εργαλείων styling, έως 250°C.
Όλα τα προϊόντα της L'anza είναι Paraben Free και Sodium Chloride Free.
 
Τα L'anza είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένα κομμωτήρια και σε πολύ προσιτές τιμές.
Ευχαριστώ τον κο Τάκη Βρεττάκο, επίσημο αντιπρόσωπο της MoroccanOil, της TANGLE TEEZER και της L'anza Ηaircare, Δυτικής Ελλάδος και Ιονίων νήσων, για την ευκαιρία που μου έδωσε να δοκιμάσω αυτή την τόσο αξιόλογη εταιρεία. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε εκείνον για να σας ενημερώσει σε ποια κομμωτήρια είναι διαθέσιμα τα L'anza HairCare!
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κο Βρεττάκο για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες στο 2610453742 και 6939301300 και στην Facebook page του here!
 Αγαπάς τα προϊόντα που χαρίζουν όγκο στα μαλλιά σου Fairy Girl??

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...