Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Dream Dots and Spots GIVEAWAY!

Hi Fairy Girl.....

Μήπως υποφέρεις και εσύ από απρόοπτα σπυράκια, μικρά ή μεγάλα που βγαίνουν πάντα τις πιο ακατάλληλες στιγμές? Η υπερτατη λύση λέγεται Dream Dots και σου είχα μιλήσει για αυτά εδώ! Και επειδή όπως ξέρεις, λατρευώ να σου χαρίζω δώρα, τα οποία έχω αγαπήσει και θεωρώ ξεχωριστά... ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις και εσύ τα Dream Dots, αυτά τα μικρά, στρογγυλά αυτοκολλητάκια τα οποία μπορούν να κάνουν το επίμονο σπυράκι να εξαφανιστεί μέσα σε μία νύχτα!      
Έτσι λοιπόν το Fairy Make up Tales και η Dream Dots χαρίζουν σε δύο τυχερά Fairy Girls από 1 συσκευασία Dream Dots!  To Giveaway  λήγει στις 12-6-2015 και ώρα 18.00.




  Όροι - Rules
1. Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)
2. Like στην σελίδα  Dream Dots on Facebook, από εδώ!
3. Like, Share and Comment την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ!  Γιατί είναι όμορφο να μοιράζεσαι! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)  
4. Άφησε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση αφού διαβάσεις τις λεπτομέρειες για τα Dream Dots εδώ , και πες μου αν αντιμετωπίζεις και εσύ περιστασιακό ή μόνιμο πρόβλημα με σπυράκια ή ακμη και τι κάνεις για αυτό, επίσης γράψε μου ποια βήματα έχεις ακολουθήσει και φυσικά μην ξεχάσεις να αφήσεις το email σου για να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί σου σε περίπτωση που κερδίσεις.
 
Μπορείτε να κερδίσετε περισσότερες συμμετοχές εάν.... 
5. Εάν είστε μέλη του blog μέσω GFC από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"
6. Εάν κάνεις Follow  το Fairy Make up Tales on Instagram και κάνεις Repost την φωτογραφία του giveaway με το  hashtag #Fairymakeuptales, μην το ξεχάσεις για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο.
7. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)! 
Με το πέρας της κλήρωσης οι τυχερές θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία τους εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρα θα αποσταλούν από εμένα με απλό ταχυδρομείο, και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς!
P.S. Τα Dream dots από σήμερα είναι διαθέσιμα και στην Ελλάδα από το Eyewish.gr, μπορείς να τα δείς εδώ
UPdate 15-6-2015!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ FAIRIES!

38 σχόλια:

  1. Υποφέρω από μικρή με τα σπύρακια και την έντονη ακμή.Δεν υπάρχουν λόγια όταν βλέπεις ένα νέο σπυράκι αηδιαστικό πάνω στο πρόσωπό σου,δράμα....Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες,τζέλ και διάφορα σαπουνάκια και μπορώ να πω πως άλλα έκαναν δουλειά και άλλα όχι.Όμως για να αντιμετωπίσω μέσα σε ένα βράδυ ένα σπυράκι,δεν έχω βρει κάποιο τέτοιο προϊόν.Γι'αυτό είμαι και τόσο ενθουσιασμένη με τις φωτογραφίες με την προσωπική σου εμπειρία!Πιστεύω πως όλες οι κοπέλες με παρόμοιο πρόβλημα πρέπει να το έχουν στο σπίτι τους.Ευχαριστώ πολύ που μου το σύστησες και αν δεν κερδίσω σίγουρα θα το αγοράσω!
    Fbn & Google+ & Gfc:Maria Charatsiari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δυστυχώς αντιμετωπίζω πολύ συχνά πρόβλημα με σπυράκια και το dream dots φαίνεται σωτήριο. FB:Katia Pattinopoulou, instagram:KateFlor90, GFC\Google+:Katia Pattinson

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντιμετωπίζω περιστασιακά προβλήματα με σπυράκια και χρησιμοποιώ ειδικά προϊόντα.
    FB:Nansy Theofilopoyloy
    GFC:Nansy
    Google+: Nansy Theofilopoyloy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με ακμή και χρησιμοποιώ ειδικά προϊόντα. Το συγκεκριμένο προϊόν με ενθουσίασε.
    FB: Αγγελική Βαμβακάκη
    Google+: Αγγελική Βαμβακάκη
    GFC: Αγγελική Βαμβακάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. That is a lovely product and u always hosted fabulous giveaways.. have a great weekend xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάθε βράδυ καθαρισμό τι άλλο να κανεις με αυτά τα σπυράκια.

    gfc:Georgia Fotiadou
    fb:Γεωργία Φωτιάδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Teleio dwraki gia mia akomh fora ekanes ta magika sou antipetwpizw akmh hpias morfhs me peristasiakes e3arseis edw kai 10 xronia .Ton teleytaio xrono poy xrhsimopoiw mono fytika kalyntika exei veltiw8ei poly h katastash toy proswpoy moy.H ka8hmerinh moy roytina pleon einai h e3hs plenw to proswpo me mayro sapoyni meta vazw rodonero kai ystera ena meigma apo fytika ladakia kai eimai poly eyxaristhmenh me to apotelesma,pia exw elaxista poly mikra spyrakia alla ka8e toso 8a 3epetaxtoun merika megala k epimona g ayto tha htan teleio an mporoysa na dokimasw ta dream dots!
    GFC :Giota Kg
    fb: Giota Kwts
    email : giotakw@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τα σπυρακια ειναι εφιάλτης!!!καθε φορα που περιμενω περιοδο βγαζω αρκετα δυτυχως!
    gfc:floranceaga
    fb:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάνω καθαρισμό τα βράδια και μετά βάζω και ενυδατική εννοείται.. έχω γενικά καλό δέρμα αλλά σπάνια βγάζω κανένα σπυράκι συνήθως αν δεν έχω ξεβαφτεί τέλεια.. Θα ήθελα πάρα πολύ να τα δοκιμάσω!! email : marilenaspyr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχώς αντιμετωπίζω αρκετά συχνά πρόβλημα με τα σπυράκια, έχω και πολύ λιπαρό δέρμα..και χρησιμοποιώ ειδικά προϊόντα. Το dream dots είναι πολλά υποσχόμενο!!
    fb, gfc, google+:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυστυχως εχω ακομα θεμα με τα σπυρακια κυριως ομως κοντα στην περιοδο! Για να τα αντιμετωπισω εχω καποιες ειδικες κρεμουλες/σαπουνακιαν που ομως αμελω/βαριεμαι να χρησιμοποιω καθημερινα.........Οποτε που οπως λες ειναι της μιας νυχτας θα ηταν πολυ τελειο να το δοκιμασω!!!
    fb :Irock Youme
    gfc : ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΑΠΑΡΑ
    email : anastasia1989_bio@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άτιμη κοινωνία!!!!
    Φυσικά τα σπυράκια πανταχού παρόντα....Κι αν είναι κανενα σημαντικό ραντεβού στον ορίζοντα ή κάτι τέλος πάντων που θα εμφανιστείς σε αρκετό κόσμο, τσουπ, βγαίνει ένα τεράστιο φάτσα φόρα, έτσι για να αισθάνεσαι φουλ ανασφαλής και άσχημη!!!
    Καλός καθαρισμός και φαρμακευταική κρεμούλα χωρί όμως σημαντοκή βελτίωση στο πρόβλημα....
    Οπότε....το δώρο σσας θα είναι σούπερ ευπρόσδεκτό αν είμαι μια από τις τυχερές που το ελπίζω δηλαδή!!! :)
    Ιnstagram δεν διαθέτω....(σαν να λέμε ότι ο λογαριασμός αυτός είναι για κινέζους....δεν καταλαβαινω τι πρέπει αν κάνω!)
    Gfc-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΚΟΥΤΖΟΥΡΕΛΑ
    google+ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΚΟΥΤΖΟΥΡΕΛΑ
    FB-Panagiota Goutzourela
    email-pamgotz3@gmail.com

    Ευχαριστούμε πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν θα ελεγα οτι εχω μεγαλο προβλημα αλλα ωρες ωρες κυριως απο το ανχος φουντωνουν!!!!!
    fb:Evagelia Gini
    email:evaggeliagn2@hotmail.com
    gfc:Ευαγγελία Γκινή
    g+:Ευαγγελία Γκινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. fbΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙΣΑΡΕΑ
    gfc/google+Dimitra Kesarea
    email.dkesarea@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βγάζω σπυράκια τα οποία μάλιστα πονάνε επίμονα κυρίως μετά από ημέρες άγχους ή στεναχώριας σαν δερματική αντίδραση. Προσπαθώ να μην τα πειράζω και καθαρίζω με σαπούνι
    GFC: Κατερίνα Γορανίτη
    instagram: katerinagoraniti
    FB link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=413493558834758&id=100005223518545&pnref=story
    Google+ link: https://plus.google.com/u/0/109016271806833247985/posts/7VkD24cxJiZ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα σπυράκια δεν εξαφανίζονται ποτέ όσο και να προσπαθούμε να φροντίζουμε την υγιεινή του προσώπου μας.Κούτελο και κάτω απο το πηγούνι μονίμως πρέπει να υπάρχουν μαντιλάκι μαζί μου για να μπορώ να τα περνάω.....fc georgiavetsou,gfc georgiavetsou,email georgiavetsou@yahoo.gr , gmc georgiavetsou,twitter@GeorgiaTzovets,youtube georgiavetsou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω πρόβλημα γενικευμένης ακμής αλλά πολύ συχνά εμφανίζονται δύο τρία επίμονα σπυράκια που δεν εξαφανίζονται με τίποτα!Ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο δώρο!
    gfc/fb/google+:Κρυστάλω Σταμάτη e-mail:marakim13@hotmail.com
    Ακολουθώ όλα τα βήματα εκτός από instagram που δεν έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ειχα πάντα ακμή αλλά κατάλαβα οτι όσο λιγότερα βάζεις στο προσωπό σου τόσο το καλύτερο!!φβ ειρηνη παππα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εγω χησιμοποιω τοπικα το λαδακι tea tree απο the body shop και βρισκω οτι κανει θαυματα!! η ιδεα του αυτοκολλητου ομως μου αρεσει πολυ!! μου θυμιζει το τροπο που αντιμετωπιζω και τον ερπη στα χειλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν έχω πρόβλημα γενικευμένης ακμής αλλά πολύ συχνά εμφανίζονται δύο τρία επίμονα σπυράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περιστασιακά σπυρακια που επιμενουν για πολλες μερες οταν εμφανιστουν.γκρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. περιστασιακα βγαζω σπυρακια!βαζω επανω τζελ με τειοδεντρο!
    mirela-83@hotmail.com
    fb Mirela Antoniadou twitter @mirela1983
    gfc ΜΙΡΕΛΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ youtube ΜΙΡΕΛΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ βγάζω σπυράκια περιστασιακά ευτυχώς και ευτυχως φεύγουν αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αντιμετωπίζω περιστασιακά προβλήματα με σπυράκια και χρησιμοποιώ ειδικά προϊόντα. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
    FB:Μαρία Πετρίδου
    GFC:ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ
    Google+: ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όχι δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα.
    GFC & FB: Iosif Grigoriou
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αντιμετωπίζω περιστασιακά προβλήματα με σπυράκια και χρησιμοποιώ αυτοκολλητάκια.
    GFC:Billy Mar
    Google+:Billy Mar
    email: thebillymar@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αντιμετωπίζω περιστασιακά προβλήματα με σπυράκια και χρησιμοποιώ ειδικά προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τα σπυρακια .........καθε φορα που περιμενω περιοδο βγαζω αρκετα δυτυχως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κάθε βράδυ καθαρισμό με ειδικο σαπουνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Από τα 18 μου ως τώρα δυστυχώς αντιμετωπίζω την ακμή και δυστυχώς όποια θεραπεία έχω κάνει ως τώρα δεν έχουν φύγει τα σπυράκια μου,έχουν ελαττωθεί κατά πολύ βέβαια σε σύγκριση με το παρελθόν και προσπαθώ να προσέχω την επιδερμίδα μου και να χρησιμοποιώ τα κατάλληλα φαρμακευτικά προιόντα. Gfc : Korina Minion Google : Korina Minion Twitter : Korina Minion Facebook : Corinne Mignon Instagram : korina_mignon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δυστυχώς αντιμετωπίζω το πρόβλημα της ακμής εδώ και πολλά πολλά χρόνια..Είναι καλύτερα φυσικά από την εφηβεία μου, αλλά για την ηλικία μου συνεχίζω και έχω ακόμη σπυράκια..και εσωτερικά αλλά πολλές φορές και κοκκινίλες που φαίνονται έντονα και χαλάνε τη διάθεσή μου! :/
    Έχω δοκιμάσει διάφορα προΪόντα φαρμακευτικά και από πολλές εταιρείες ( Avene, La Roche-Possay, Roc κ.α...) Αυτό που κάνω είναι να φροντίζω πάντα να πλένω καλά το πρόσωπό μου αφού φυσικά ξεβαφτώ πολύ καλά,έπειτα χρησιμοποιώ gel ή αφρό καθαρισμού αντιακνεϊκό και επίσης κρέμα προσώπου ίδια..
    Μου κίνησαν την περιέργεια αυτά τα μαγικά αυτοκολλητάκια..και θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!!!! ;)
    Έχω ακολουθήσει όλα τα βήματα, εκτός από το Instagram που δε χρησιμοποιώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. κατα περιοδους εχω ακμη αλλα δεν κανω τιποτα περιμενω να φυγουν τα σπυρακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αντιμετωπίζω περιστασιακά προβλήματα με σπυράκια
    fb:Lena Zafiri
    email:lefkoz@hotmail.com
    gfc:Lefko
    g+:Lena Zafiri
    Instagram lefkoz

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...