Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Anti Blemish Solution BB Cream with spf 40 by Clinique!

Hi Fairies...

Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα νέο, καινοτομικό προϊόν που μόλις κυκλοφόρησε στα καταστήματα καλλυντικών, και δεν είναι άλλο από  την νέα Anti Blemish Solution BB Cream with spf 40 της Clinique!

Συνήθως τα προϊόντα που δοκιμάζω, χρειάζονται το λιγότερο ένα μήνα για να σχηματίσω άποψη για αυτά, με την συγκεκριμένη ΒΒ όμως, χρειάστηκαν μόνο δύο εβδομάδες για να αποφασίσω εάν μου ταιριάζει ή όχι.... 

Η  Anti Blemish Solution BB Cream ήρθε για να συμπληρώσει την σειρά anti blemish η οποία απευθύνεται σε μεικτές-λιπαρές επιδερμίδες και σε επιδερμίδες με τάση για σπυράκια! Σου έχω αναφέρει ήδη ότι έχω κατατάξει το Anti Blemish solution foundation στα αγαπημένα μου, μπορείς να φρεσκάρεις την μνήμη σου εδώ!

Η Anti Blemish Solution BB Cream δεν είναι απλά ένα πολυχρηστικό προϊόν, όπως οι περισσότερες ΒΒ creams, είναι ένα πολυδιάστατο προϊόν ομορφιάς που συνδυάζει τα οφέλη περιποίησης της ευαίσθητης και προβληματικής επιδερμίδας, με την κάλυψη και την προστασία της επιδερμίδας από τον ήλιο και τους εξωτερικούς παράγοντες!

Δηλαδή με πιο απλά λόγια έχουμε μία κρέμα ημέρας, ένα καλυπτικό foundation και έναν άψογο αντηλιακό δείκτη, όλα αυτά σε ένα μόνο προϊόν! To δικό μου δέρμα είναι ιδιαιτέρως απαιτητικό και περισσότερο τους ζεστούς μήνες του χρόνου, όποτε θέλω κάτι παραπάνω από την BB μου. Η Anti Blemish Solution BB Cream της Clinique μου τα δίνει όλα στον βαθμό που τα επιθυμώ. Ένα καλό κούνημα της υπέρ-βολικής συσκευασίας της είναι αρκετό! Είναι εξαιρετικά λεπτόρρευστη και θα σε εκπλήξει με την κάλυψη της, λίγη ποσότητα αρκεί για όλο το πρόσωπο, αφήνει ματ αποτέλεσμα και μία πλήρη κάλυψη που δεν φαίνεται καν!

Φορώντας την Anti Blemish Solution BB Cream κάθε πρωί, μετά την κρέμα ημέρας μου (τη νέα turnaround revitalizing cream), έχω ματ αποτέλεσμα και αόρατη κάλυψη στο πρόσωπο μου σαν να μην φοράω καν foundation που διαρκεί τουλάχιστον 12 ώρες, ελέγχοντας γυαλάδα και λιπαρότητα και όλα αυτά φυσικά, τα απογειώνει ο δείκτης αντηλιακής προστασίας spf 40!
Δεν νομίζω ότι μπορώ να ζητήσω κάτι περισσότερο από την νέα BB Cream της Clinique! Κυκλοφορεί τον Μαίο στα καταστήματα καλλυντικών, διαθέτει 5 διαφορετικές αποχρώσεις και η τιμή της είναι στα 30€ και σου εγγυώμαι ότι θα σου φτάσει τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο!
 
Εσύ Fairy Girl, την έχεις δοκιμάσει?Αν όχι να το κάνεις, και να επιστρέψεις να μας πεις την γνώμη σου!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Κάποια από τα παραπάνω προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

14 σχόλια:

  1. Θα τη δοκιμάσω σίγουρα!! Λατρεύω τα πολυχρηστικά και αποτελεσματικά ταυτόχρονα, προϊόντα! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την δοκιμάσεις Αννα, και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!! Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ότι ήθελα να την δοκιμάσω!!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την αγόρασα πριν 1,5 μήνα, με το που κυκλοφόρησε και την ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!
    Πολύ ωραίο post (όπως πάντα)! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θελω να την δοκιμασω γιατι ολα τα προιοντα αυτης της εταιρειας που εχω δοκιμασει, ειναι σουπερ! Η τιμη λιγο τσιμπημενη ειναι, αλλα το καλο πραγμα πληρωνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν νομίζω ότι θα κάνει για τις δικές μου ανάγκες γιατί έχω επιδερμίδα προς ξηρή θα έλεγα... σου εύχομαι όμως εσύ να την χαρείς... Είμαι καινούρια blogger θα χαρώ πολύ αν ρίξεις μια ματιά... http://www.stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελειαααα. Μακαρι να την κερδισω!!!!
    Εχω κανει ολα τα σταδια like στις σελιδες,στην εικονα,share τον διαγωνισμο και σχολιο στην φωτο. Και μελλος στο blogspot!!! E mail: evaggeliagn2@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπάμε clinique...η συγκεκριμένη bb είναι μια πρόκληση για άμεση αγορά καθώς ανηκει στη σειρα anti blemish και εχει 40 spf οτι πρεπει για λιπαρες-με σπυρακια επιδερμίδες οπως ειναι η δική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ευαγγελία μου η BB δεν συμμετέχει σε διαγωνισμό, ίσως θα ήθελες να παίξεις στο διαγωνισμό των Calyx??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακούγεται πολύ καλή Μαίρη μου, ειδικά για τώρα το καλοκαίρι που λόγω ζέστης δε θέλουμε να φοράμε πολλά προϊόντα στο πρόσωπό μας! Φιλιά! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ,Μαιρη μου η Clinique ειναι παντα κλασσικη αξια και δε μας απογοητευει ποτε.Εχουμε συχνη σχεση τα τελευταια 40 χρονια (παρεμπιπτοντως η μασκα turnaround revitalizing instant ηταν φανταστικη!Αποδοτικοτατη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες πόσο λαμπερό αφήνει το πρόσωπο;;;; Χαίρομαι πολύ για το σχόλιο σου..

      Διαγραφή
    2. Ειδες πόσο λαμπερό αφήνει το πρόσωπο;;;; Χαίρομαι πολύ για το σχόλιο σου..

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...