Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Win a Spring CherryBox! **CLOSED**

Γεια σου Fairy Girl...

Σου έχω πει ότι ο Μάρτιος είναι ο μήνας των γενεθλίων μου, συγκεκριμένα η 31η του Μάρτη! Και επειδή τα γενέθλια μου πάντα με ενθουσιάζουν θα σου κάνω το πιο ωραίο ανοιξιάτικο δώρο! Ένα SpingBox από το CherryBox. Είμαι σίγουρη ότι μόλις ενθουσιάστηκες και εσύ... Οπότε μην αργείς! 

Μπες εδώ, να δεις τι περιείχε το δικό μου SpringBox και γύρνα πίσω να σου πω πώς θα το διεκδικήσεις! Μην ξεχνάς ότι μπορείς ακόμα να το παραγγείλεις από εδώ!
Το Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και λήγει την 1η Απριλίου 2015 στις 23.59!




 ΟΙ ΟΡΟΙ:

Υποχρεωτικά/Mandatory! 
1. Να είστε μέλη του blog μέσω GFC από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"
2. Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)
3. Like στην σελίδα CherryBox on Facebook (από εδώ
4. Άφησε  το email σου στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σου, σε περίπτωση που κερδίσεις!  
Προαιρετικά - Optional:

Αφού ολοκληρώσεις τα 4 υποχρεωτικά βήματα μπορείς να κερδίσεις επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής:
5. Άφησε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση με μία ευφάνταστη ευχή για τα γενέθλια μου, και λέγοντας μου ποιό προιόν σου άρεσε περισσότερο, από το δικό μου SpringBox που θα δείς εδώ! 
6. Follow Fairy Make up Tales via Google+ from here
7. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ.
8. Like, Share and comment on FB, την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)   
9. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)! 
10. Follow Fairy Make up Tales on Instagram   και κάνε Repost την φωτογραφία του giveaway με το τo hashtag #Fairymakeuptales  μην το ξεχάσεις  για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έγκυρη συμμετοχή σου είναι η συμπλήρωση της παρακάτω φόρμας!
 
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ 

a Rafflecopter giveaway




Με το πέρας της κλήρωσης η τυχερή  θα ενημερωθεί με e-mail και θα πρέπει να μου στείλει τα στοιχεία της εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσει το δώρο της. Το δώρο θα αποσταλεί από εμένα, με ταχυδρομείο και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή του. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς! 
Many kisses from Fairy {oo} Mary!

103 σχόλια:

  1. Πολυχρονη να εισαι!!! Οτι επιθυμεις!!! Πολυ καλο το κουτακι μου αρεσαν πιο πολυ το μεικ απ και η αγωγη για.τα νυχια!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά!!!!Κάθε ευτυχία σου εύχομαι και καλή συνέχεια στο blog!! :D
    Το απολεπιστικό προσώπου μου φαινεται πολύ ενδιαφέρον και το βραχιολάκι τέλειοοο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. May all the fairies be with you, fairy girl!!!! :-) μου άρεσε το make up!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, δημιουργικά και πανέμορφα! Μου άρεσε η υγρή πούδρα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μας κακό μαθαίνεις με τα δώρα σου Ευχαριστούμε!!!!!!
    mamatzini@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία όλα τα προϊόντα! Το μάτι μου έπεσε στο απολεπιστικό από Organic Surge και στο βραχιολάκι. Ότι επιθυμείς για τα γενέθλιά σου!!!! Υγεία και ευτυχία σου εύχομαι πάνω απ' όλα! Φιλιά πολλά :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα! Να είσαι πάντα κοντά μας μέσω όμορφων αναρτήσεων! Μου κέντρισε το ενδιαφέρον το Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σου ευχομαι καθε χρονο που περναει να φαινεσαι ολο και νεοτερη! email: redridingh@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελεια ευχαριστουμε πολυ facebook Κατερινα Γιαβριδου email katerinatolis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρόνια σου πολλά με υγεία κι ευτυχία! αγαπημένο προϊόν Thank You Cosmetics, Tea Tree and Lemon Strengthening Nail Oil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. SUPER ΔΩΡΟ !!!!!!!!!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!
    diatrofi.ms@gmail.com
    FB name:Μαρι Κωστ
    gfc:Μαρι Κωστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παιδί του Μάρτη κι εσύ, νομίζω είμαστε τα καλύτερα! :P
    Ευχαριστούμε για το giveaway Μαίρη και εύχομαι πάντα επιτυχίες στο blog αλλά και παντού! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εύχομαι αυτή η μέρα να είναι τέλεια, ξεχωριστή και ιδιαίτερη όπως εσύ. Ευτυχισμένα γενέθλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά για τα γεννέθλιά σου,να τα εκατοστήσεις και να είσαι ευτυχισμένη και χαρούμενη πάντα!
    Αυτό που μου έκανε κλικ περισσότερο στο κουτάκι είναι το SlimStick της Cosart Cosmetics.
    Φανταστικό χρώμα,θα ήθελα πολύ να το δοκίμαζα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε πολύ!!!Χρόνια πολλά με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χρονια σου πολλα και δημιουργικα γεματα επιτυχιες και ομορφες στιγμες σε ολους τους τομεις της ζωης σου!!παντα ευτυχισμενη!θα ηθελα να δοκιμασω πολυ το make up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύχρονη σου εύχομαι Μαιρούλα και όλα αυτή τη χρονιά να είναι στο "πολύ"! Πολύ ευτυχισμένη, πολύ τυχερή, πολύ χαρούμενη, πολύ γελαστή και το κυριότερο, πολύ υγιής! Αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον είναι το λαδάκι για τα νύχια, αν και όλα τα προϊόντα φαίνονται υπέροχα. Μακάρι να καταφέρω να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και δημιουργικά,γεμάτα υγεία και ευτυχία!!!
    Αγαπημένο προιόν Thank You Cosmetics, Tea Tree and Lemon Strengthening Nail Oil!!!
    Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά, με υγεία και ομορφιά! H μάσκα της Gerovital φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά,και δημιουργικά. Μου άρεσε το Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα! ότι επιθυμείς!
    το λαδάκι νυχιών μου άρεσε απο το κουτάκι σου!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχο κουτάκι, και φυσικά τέλειος διαγωνισμός Μαίρη! Ευχαριστούμε άλλη μία φορά για τα υπέροχα δώρα που μας χαρίζεις. Το Tea Tree and Lemon Strengthening Nail Oil από την εταιρία Thank You Cosmetics μου τράβηξε ιδιαίτερα την προσοχή, νομίζω πως αν κερδίσω θα το ευγνωμονούν τα "ταλαιπωτημένα" μου πετσάκια & νύχια :) Φιλιά Πολλά, καλώς να μας βρει και η άνοιξη γιατί εδώ στην Θεσσαλονίκη συνέχεια βρέχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά με υγεία!!!
    ntaniapl2@gmail.com
    FB name: Ανδρι Αγρι
    gfc:Ανδρι Αγρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  24. Ευχαριστούμε !!!Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!
    ma12ko13@gmail.com
    FB name:Mari Mari
    gfc:MMM KKK
    google+: MMM KKK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ευχαριστουμε για τα ωραια δωρακια ..παντα ηθελα να αποκτησω ενα cherrybox...αυτο που θα ηθελα πολυ να δοκιμασω ειναι το απολεπιστικο προσωπου!!!
    face:virginia xydea
    bloglovin:virginia xydea
    gfc:virginia7x
    intagram:vir7x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια πολύχρωμα και μυρωδάτα Μαίρη μου!! :) Περισσότερο από το κουτί σου μου άρεσε το Nee Make up Milano Liquid Powder Mat Effect, πολύ πρωτότυπο μου φαίνεται! Φιλιά πολλά πολλά πολλά! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μην μετράς τα κεριά στην τούρτα, απλώς δες πόσο φωτεινά είναι. Σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις!
    Ξεχώρισα το make up!
    fb:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά και χαμογελαστά σαν την άνοιξη!
    Αγαπημένο το απολεπιστικό προσώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Tea Tree and Lemon Strengthening Nail Oil χρονια πολλααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μου άρεσε πολύ και θα ήθελα να δοκιμάσω το απολεπιστικό προσώπου!

    Δεν έχω παραγείλει ποτε καποιο συνδρομητικό κουτί και έχω αρχίσει να το σκεφτομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. χρόνια πολλά γλυκούλα <3 να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη και με ένα παιδάκι σου εύχομαι <3
    μου άρεσε περισσότερο το απολεπιστικό προσώπου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σου ευχομαι παντα τα καλυτερα! Χιλιοχρονη! Με δελεασε η κρεμα αναπλασης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έχω μία αγάπη στην απολέπιση και το scrub προσώπου μου φαίνεται απίστευτα ενδιαφέρον! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά και καλά! Να τα 1000σεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύχρονη και ότι επιθυμείς να σου συμβαίνει πάντα!!!
    Εμένα το make up-πούδρα της nee μου άρεσε περισσότερο αλλά και το κραγιονάκι.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ta kalutera sou euxomai glukia mou. esy xereis kalutera poia einai auta gia sena!!!
    tis kremoules apo gerovital

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά με υγεία πάνω από όλα.Ξεχώρισα το απολεπιστικό και το βραχιολάκι.
    arhodeppy@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά με υγεία,αγάπη,χαρά και ό,τι άλλο επιθυμείς!!! Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό :) Το μεικαπ Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect μου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. It’s a really great post! Thank you for sharing!
    Can’t wait to see the next one!)
    Like your blog very much!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλά!!!! μου αρέσει το Liquid Powder Mat Effect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. εγω απλα θα πω χρονια πολλα, καλα, γεματα υγεια ευτυχια και πολλες επιτυχιες!
    Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σου ευχομαι οτι επιθυμεις να σε επιθυμει!! μου αρεσε πολυ το απολεπιστικο προσωπου και η θεραπεια για τα νυχια γιατι τα δικα μου ειναι πολυ αδυναμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, μόνο με χαμόγελα και υπέροχες στιγμές!! Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό. Η μάσκα από τη GEROVITAL φαίνεται πραγματικά πολύ ενδιαφέρον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ !!!!!!! ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ !!!!!!!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ Η ΥΓΡΗ ΠΟΥΔΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Για κάθε κρυφή επιθυμία που την άκουσαν μόνο μερικά κεριά υπάρχει ένα όνειρο που καίγεται να γίνει αληθινό. Για τα γενέθλιά σου, σου εύχομαι Χρόνια Πολλά!!!! Μου άρεσε πάρα πολύ το Cosart Cosmetics, SlimStick!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολλές πολλές προσωπικές και επαγγελματικές επιτυχίες με υγεία και αισιοδοξία!!!!!! Περισσότερο μου άρεσε το Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect!!!!!
    facebook:Mary Samioti
    gfc Mary Samioti
    Twitter Mary Samioti
    Instagram Mary Samioti
    Blogovil Mary Samioti
    google+ Mary Samioti
    email mary.sam919@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύχρονη και ότι επιθυμείς . Το μεικαπ Nee Make up Milano μου αρέσει!!!!!!!!!!!!!1
    fb Sofia Gilina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπέρα και χρόνια πολλά και δημιουργικά!!! Ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα δωράκια! Θα ήθελα πολύ δοκιμάσω το απολεπιστικό προσώπου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. xronia polla, moy arese to Liquid Powder Mat Effect.
    ath2345@yahoo.com
    gfc athina
    fb karry smith

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. GFC: maria
    fb: Μαράκι Μανασή
    e-mail: maria.manasis@hotmail.com
    Χρόνια Πολλά κούκλα με χαμόγελο θα μου άρεσαν πολύ το σκληρηντικό νυχιών, το make up, και το απολεπιστικό θα τα δοκίμαζα με πολύ χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρόνια πολλά και όμορφα.
    Fb: Lydia Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. χρονια πολλα και ευτυχισμενα!αυτο μου εκανε κλικ Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρονια σου πολλα με πολλες πολλες επιτυχιες!!!το σκληρηντικο νυχιών μου κινησε το ενδιαφέρον!ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρόνια πολλά και καλά!! Γεμάτα δημιουργία και πολλές πολύχρωμες και λουλουδάτες αναρτήσεις!! Μου άρεσε πολύ η κρέμα της Gerovital από το δικό σου cherrybox!
    email: elinak2510@windowslive.com
    fb: Elina Kakou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. xronia soy polla gemata me omorfia kai ygeia ...To makeup .. Nee Make up Milano..ayto moy arese poly!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χρόνια πολλά, καλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά!!!! ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο!!! Μου έκανε κλικ το Nee Make up Milano Liquid Powder Mat Effect!!!!!
    gfc, fb,g+:Stavroula Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χρόνια πολλά,και δημιουργικά. Μου άρεσε το Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χρόνια σου πολλά, να τα εκατοστήσεις και ότι επιθυμείς ^.^
    Περισσότερο μου άρεσε το απολεπιστικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. xronia pollaaaaa!!! mou arese to Nee Make up Milano liquid powder effect:} gfc-google maria adamantidh fb Μαρια Αδαμαντιδη insta mary adamantidh e-mail maria-srtar24@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. xronia pollaaaaaaaaaaaaaaa

    fb Athina Karipi
    mail athkaripi@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. απολεπιστικό από Organic Surge!!
    Υγεία Αγάπη και Τύχη στην ζωή σου !
    Να σε χαίρονται αυτοί που σε αγαπάνε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Happy Birthday To You!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ένας νέος χρόνος της ζωής σου ξεκινάει!!! Εύχομαι να σε αφήσει με υγεία,ένα τεράστιο λαμπερό χαμόγελο,τις ομορφότερες αναμνήσεις του χθες και τις καλύτερες εκπλήξεις του αύριο!!!! Να χαίρεσαι ότι αγαπάς!!!!!!!!!!!!!!!
    (απ'το δικό σου cherrybox μου άρεσαν η κρέμα & η μάσκα της Gerovital!!!)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Χρονια πολλα!!! Ολα τα ονειρα σου να γινονται καθε μερα πραγματικοτητα!
    Μου αρεσε πολυ η Gerovital κρεμα! Ευχαριστουμε!!!!
    email: elinas20@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ευχομαι η ζωη σου να ειναι παντα γεματη Ανοιξη.
    Οσο για το κουτακι νομιζω οτι θα ηθελα να δοκιμασω το Nee Make up Milano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ότι στον κόσμο αγαπάς να γίνεται δικό σου, και να φωτίζουνε χαρές στο όμορφο πρόσωπό σου...!!!!!

    Μου άρεσε πιο πολύ η μάσκα με τα θρεπτικά και μαλακτικά συστατικά και η κρέμα που ειναι αναπλαστική για πρόσωπο και σώμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και πολλά χαμόγελα! Αγαπημένο προϊόν Thank You Cosmetics, Tea Tree and Lemon Strengthening Nail Oil.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χρόνια πολλα πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Χρόνια σου πολλά κοριτσάκι μου. Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα ευτυχισμένη. Κι εμένα ο Μάρτης είναι ο αγαπημένος μου (23/3)! Το προϊόν που με εντυπωσίασε είναι το Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect, γιατί δε φοράω ποτέ make up λόγω πόρων και λιπαρότητας αλλά αποκλειστικά πούδρα. Αυτό φαίνεται να τα συνδυάζει. Λες να βρήκα τη μαγική λύση;;; Θα το δοκιμάσω! Φιλιά πολλά και ότι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Να ζήσεις χρόνια πολλά με χρυσόσκονη και χαμόγελα!
    Ελπινίκη
    omorfh kathe mera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Σου εύχομαι να τα χιλιάσεις,ότι καλύτερο και σε ευχαριστούμε πολύ για το super δώρο!
    άντε να μυρίσει λίγο άνοιξη!!
    Το προϊόν που μου άρεσε πιο πολύ είναι το:Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μου τράβηξε το ενδιαφέρον το Organic Surge - Skin Perfecting Face Polish.
    Χρόνια πολλά, μυρωδάτα, λαμπερά και δημιουργικά!
    Αναστασία Μητροσίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Χρόνια πολλά γεμάτα κέφι & λάμψη!!!!!
    Το Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect φαίνεται τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. το απολεπιστικο προσωπου!!! Ευχαριστουμε πολυυυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Χρόνια πολλά για τα γεννέθλιά σου,να τα εκατοστήσεις και να είσαι ευτυχισμένη και χαρούμενη πάντα !
    Nee Make up Milano & Powder Mat Effect φαίνεται τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. σε ευχαριστουμε πολυ! να τα εκατοστησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Μου αρέσουν όλα, ίσως το Slimstick λίγο περισσότερο! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Χρονια πολλα ,σου ευχομαι η ζωη σου να ειναι γεματη υγεια ,αγαπη ,ευτυχια και να συνεχισεις την υπεροχη δουλεια που κανεις με το blog γιατι μας φτιαχνεις τη διαθεση και δινεις χρωμα στις μερες μας <3 Ευχαριστουμε πολυ για εναν ακομα υπεροχο διαγωνισμο,το ανοιξιατικο cherrybox ειναι τελειο με απιθανα προιοντα ειναι ολα ενα και ενα ,αυτο που ξεχωρισα ειναι το δυναμωτικο λαδακι νυχιων απο Thank You Cosmetics γιατι εχω μια αδυναμια στα φυτικα λαδακια και προσπαθω να μεγαλωσω τα νυχακια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Αγαπημένη Μαιρούλα σου εύχομαι να είσαι καλά, πάντα χαρούμενη, να αγαπάς και να αγαπιέσαι και να κάνεις πράγματα δημιουργικά που σε εκφράζουν :) H αναπλαστική κρέμα για πρόσωπο και σώμα της Gerovital φαίνεται ενδιαφέρουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ...ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΟΥ ...ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ..!!.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ!!! ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΣΟΥ ΑΣΧΕΤΑ ΠΟΥ ΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΕΣΕ ΤΟ Cosart Cosmetics, SlimStick ...ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. χρόνια σου πολλά γλυκιά μου <3 εννοείται πως αυτό που έκανε εντύπωση και το θέλω είναι η πούδρα σε υγρή μορφή. φαίνεται πολλά υποσχόμενη! φιλιά και να είσαι πάντα χαμογελαστή <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Xρόνια Πολλά Mαίρη παντα γερη και δυνατη ευχομαι

    το προιον:Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect

    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Πολύχρονη κι ό,τι επιθυμείς!
    Πάντα με τη δροσιά της άνοιξης :-)
    Υπέροχο το κουτάκι, ξεχωρίζω την αναπλαστική κρέμα, ακούγεται αυτό που χρειάζομαι!
    Φιλιά,
    Δέσποινα
    deb_oro@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χρόνια πολλά ευτυχισμένα με υπέροχες στιγμές!
    Απο το κουτάκι σου ξεχώρισα το απολεπιστικό αλλά και το Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect,για το οποίο περιμένω review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Να είσαι πολύχρονη κι ευτυχισμένη! Πάντα τυχερή και με όρεξη να μας χαρίζεις τα υπέροχα posts σου. Μου άρεσε το Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Όλα πολύ ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!! Αγαπημένο προιόν: Liquid Powder Mat Effect!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Πολύχρονη και πάντα επιτυχίες σε ότι κάνεις!!!Περισσότερο μου άρεσε το Nee Make up Milano, Liquid Powder Mat Effect...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Χρόνια πολλά και καλά πάνω απ'όλα κι απο μένα,αν και αργοπορημένα,και συγνώμη γι'αυτό...
    Το refreshing face wash ακούγεται και φένεται αποτελεσμασματικό.Ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά για αυτό το υπέροχο giveaway,στο οποίο,δεν υπήρχε περίπτωση να μην δε πάρω μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Να είσαι πάντα χαμογελαστή... Μου άρεσε το Gerovital H3 Derma + Soothing and Regenerating Mask Cream and Dermal Repair Cream. (travel sizes)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Πολυχρονη και δημιουργικη παντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Χρόνια σου πολλά με υγεία, αγάπη, χαρά και έμπνευση!
    Μου άρεσε το Slimstick.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Χρόνια πολλά και πάντα δημιουργικά!!!!!
    μου άρεσε περισσότερο το Skin Perfecting Face Polish από organic surge
    χρησιμοποιώ το καθαριστι΄κό προσώπου της εταιρείας και είμαι πολύ ευχαριστημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. moy arese polu to lipstick! xronia polla! sxoliasa k x8es alla den shmosieuthke den peirazei!!!! :D se euxaristoume gia ton diagwnismo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Μαιρούλα, χρόνια πολλά και όμορφα! Από το δικό σου κουτάκι ξεχώρισα το Skin Perfecting Face Polish από organic surge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Χρόνια πολλά και ονειρικά! Ευχαριστούμε πολύ για το δώρο! Αυτό που ξεχώρισα είναι το λάδι νυχιών από Thank You Cosmetics!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...