Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Do you have some muscle pains during Spring?

Hi Fairy Girls...

Ίσως μερικές από εσάς να υποφέρεται, όπως και εγώ, από περιστασιακούς μυϊκούς πόνους κατά την διάρκεια της Άνοιξης! Οι πόνοι αυτοί συνήθως οφείλονται σε απροσεξία μου, διότι αυτή την εποχή που ο καιρός σε "ξεγελάει" με τον ήλιο, όλο και ένα παράθυρο θα μείνει λίγο παραπάνω ανοιχτό. 


Ένα πρωινό που θα δω τον ήλιο μπορεί να είναι αρκετό για να βάλω κάτι πιο "ανοιξιάτικο" και τσουπ, εκεί θα την πατήσω! Τα ευαίσθητα μου σημεία, είναι η μέση και ο αυχένας, είναι τα πρώτα που υποφέρουν από τα ρεύματα και τις απροσεξίες! Καταλαβαίνεις ότι επειδή τα παθαίνω αρκετά συχνά, η χρήση φαρμακευτικών αντιφλεγμονώδων κρεμών δεν είναι και ότι καλύτερο! Οπότε μόλις είδα ότι οι αγαπημένοι μου Beekeepers διαθέτουν κρέμα για μυϊκούς πόνους, έσπευσα να την δοκιμάσω! 

Το Pain Relief Salve περιέχει κατά κύριο λόγο κόκκινη καυτερή πιπεριά (cayenne) γνωστή για τις καταπραϋντικές ιδιότητες της σε πόνους, λόγω της καψαικίνης που περιέχει! Επίσης όμως περιέχει και άρνικα, μελισσοκέρι και άλλα φυτικά εκχυλίσματα!
To περίεργο είναι ότι περίμενα να "καίει" στην επαφή της με το σώμα, αυτή η κρέμα απλά σε ζεσταίνει ελαφρά και είναι άκρως αποτελεσματική! Μέσα σε μία ώρα μετά την εφαρμογή της οι πόνοι υποχωρούν και με 2 φορές την μέρα χρήση, μέσα σε 3 μέρες είμαι και πάλι "σαν καινούργια"!
Οπότε καταλαβαίνεις, αυτή τη σωτήρια κρέμα είναι ένα από τα Must Haves μου για την Άνοιξη! 

Το Pain Relief Salve θα το βρεις εδώ διαθέσιμο στο etsyshop των Βeekeepers, εδώ και κοστίζει 9,50€. Χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα σε κάθε εφαρμογή καθώς απλώνεται πανεύκολα!
Διάβασε περισσότερα reviews για τους Beekeepers εδώ!

Εσύ Fairy Girl, χρησιμοποιείς φυτικές κρέμες για την καταπολέμηση των μυικών πόνων?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

3 σχόλια:

  1. Υποφέρω όλο το χρόνο από τέτοιους πόνους με κάθε ευκαιρία :P
    Σίγουρα θα την δοκιμάσω!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την νιώθω ήδη πάνω στην πονεμένη πλάτη μου!!! Σε ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτός ο αυχένας είναι πίκρα!! Ενδιαφέρον προϊόν Μαίρη μου, δεν το γνώριζα :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...