Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Curvy Kate Lingerie.... It is a strictly pink review!

Γεια σας Fairies....

ΠΡΟΣΟΧΗ! Η ανάρτηση που ακολουθεί είναι αυστηρώς γυναικεία! 
Είναι όμορφο να είσαι γυναίκα συμφωνείς? Λίγο τα όμορφα χρώματα που παίζουν με το μακιγιάζ σου κάθε πρωί, λίγο τα στυλάτα παπούτσια σου, μα περισσότερο από όλα αυτό που σε κάνει πραγματικά να νιώθεις ξεχωριστή είναι ένα σετ από sexy  εσώρουχα. Κάνω λάθος?

Τι σημασία έχει εάν τα φοράς από μέσα και (συνήθως) δεν φαίνονται? Εσύ ξέρεις ότι τα φοράς και νιώθεις όμορφα! Βέβαια το θέμα εσώρουχα έχει και μία άλλη πτυχή, την άνεση! Ειδικά για εμάς τις γυναίκες με (λίγο) μεγαλύτερο, από το συνηθισμένο, νούμερο σουτιέν η άνεση, μερικές φορές, είναι πολυτέλεια! Εγώ λοιπόν είμαι ένα D cup κορίτσι και πάντα επιζητώ ένα καλό, σταθερό και άνετο εσώρουχο, που και θα κολακεύει το μπούστο μου αλλά παράλληλα θα μου χαρίζει και άνεση στην καθημερινότητα μου!



Κάπως έτσι λοιπόν, στην αναζήτηση ενός καλού σουτιέν έπεσα πάνω στην ιστοσελίδα της Curvy Kate, μιας βρετανικής εταιρείας εσωρούχων που ειδικεύεται στα εσώρουχα από D έως Κ cup, οπότε... μπορείς να τους πεις και ειδικούς.

Στην Ελλάδα όμως, δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν αποστολή, οπότε μου σύστησαν τον επίσημο αντιπρόσωπο τους στην Ελλάδα, την Prisma Intimates. Μπήκα στην ιστοσελίδα τους, επικοινώνησα μαζί τους και έφτασαν στην πόρτα μου 3 υπέροχα κομμάτια Curvy Kate! Εδώ σου δείχνω μερικά μοντέλα που μου άρεσαν και στην συνέχεια θα δεις και τις δικές μου επιλογές.
Επέλεξα το μοναδικό φούξια Dreamcatcher και το μαύρο Portia .
Να σημειώσω εδώ, ότι χρειάστηκα ένα νούμερο cup μεγαλύτερο από το συνηθισμένο μου, ίσως οι γραμμές, ίσως η φόρμα, πάντως το Ε ήταν αυτό που μου έστρωσε γάντι. Τα Curvy Kate μου ήταν αυτό που περίμενα να είναι!


Όμορφα, sexy, άνετα και σταθερά! Τα φοράω όλη μέρα χωρίς να παραπονεθώ για την εφαρμογή τους, η δαντέλα τους είναι απαλή με το δέρμα μου και οι τιράντες τους φαρδιές και άνετες, όπως πρέπει να είναι στα μεγάλα cups.
Μαζί με αυτά παρήγγειλα και ένα εξαιρετικό κόκκινο boxer, με διαφάνεια και satin. Θέλεις να σου πω τι με έκανε να το αγαπήσω και αυτό? Η απαλότητα του.... είναι τόσο, μα τόσο απαλό και στην υφή αλλά και στην εφαρμογή του.... 
Τα σουτιέν της Curvy Kate κοστίζουν από 40-60€ περίπου ανάλογα με το μοντέλο, μπορείτε να τα παραγγείλετε στην Prisma Intimates και να σας έρθουν με αντικαταβολή!  Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να μάθετε ποιο κοντινό σας κατάστημα εσωρούχων διαθέτει Curvy Kate.

Προσωπικά χάρηκα πολύ που ανακάλυψα την Prisma Intimates γιατί διαθέτει και κάποια άλλα καλούδια, καθώς και άλλες εταιρείες εσωρούχων που θέλησα να δοκιμάσω, αλλά θα  σας μιλήσω σε επόμενο post για αυτές, μια και θα έχω να σας προτείνω μερικές πιο ανοιξιάτικες "λύσεις"! 

Μπορείς να επισκεφτείς την σελίδα της Prisma Intimates και στο FB εδώ!
 

Γνωρίζατε τα Curvy Kate, Fairy Girls?? Εσείς που είστε D+ girls, τι εσώρουχα εμπιστεύεστε?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

7 σχόλια:

  1. I love the lace materials and the colours!!
    Me geia koukla mou!!!

    http://www.distinguisheddiva.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια ανακάλυψη!!!!Μπράβο σου για το πολύ ενδιαφέρον Post σου. Είμαι κι εγώ κορίτσι του cup D και τα σχέδια του size αυτού είναι πάντα γιαγιαδίστικα. Αλλά αυτά είναι το κάτι άλλο....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως δεν είναι απίθανα? Και οι τιμές του είναι κανονικές για την ποιότητα και εφαρμογη τους!!! Τωρα θα παραγγείλω και μαγιό και θα σε ενημερώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου ειμαι η μαρια ειμαι φαν της curvy kate για πανω απο 5 χρονια ψωνιζω απο αγγλια σε τιμες απο 12 εωσ 40 το πιο ακριβο μαζι με τα μεταφορικα σε 3 μερεσ ειναι εδω εχω σχεδον ολα τα χρωματα ειμαι 30 ΗΗ αν θες κατι να με ρωτησεις ειμαι δω

      Διαγραφή
  4. γεια σου ειμαι φαν της curvy kate εδω και 5 χρονα ειμαι cup ΗΗ.ΠΛΑΤΗ 30 ΜΙΑ ΖΩΗ ΨΩΝΙΖΩ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΜΕς ΑΠΟ 12 ΕΥΡΟ ΜΕΧΡΙ 40 ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ μαζι με τα μεταφορικα χαιρομαι που υπαρχει στη ελλαδ μπλοκ με κατι γυναικειο εχω ολα τα χρωματα και portia kkai prinsess kai dreamcatcher kai gia me λενε μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου, από figleaves ψωνίζεις? εαν θελεις στειλε μου ενα email ή 'ένα inbox on fb!!
      kisses
      Καλες γιορτές

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...