Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Win a "Get Fresh" Bath Set ! **CLOSED**

Γεια σας Fairies...

Νεο Giveaway αυτή τη φορά πολύ πολύ μυρωδάτο, σε συνεργασία με το αγαπημένο Eyewish.gr.
Το Fairy Make up Tales λοιπόν και το Eyewish.gr χαρίζουν σε ένα τυχερό Fairy Girl ένα εντυπωσιακό set μπανιου από την Get Fresh αξίας 59€, που περιλαμβάνει αφρόλουτρο 710ml, κρέμα σώματος 430ml και σετ δύο σαπουνιών 142 gr με υπέροχα αρώματα από άνθη πορτοκαλιάς, Ylang-Ylang και γιασεμί!

Ένα ιδανικό δώρο για εκείνους που εκτιμούν το καλό γούστο, την ομορφιά και τη χαλάρωση μέσα στο σπίτι!
Το Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και Κύπρου και λήγει στις 28 Φεβρουαρίου, στις 23.59!

ΟΙ ΟΡΟΙ: 
Υποχρεωτικά/Mandatory!
1. Να είστε μέλη του blog μέσω GFC από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"
2. Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)  
3. Like στην σελίδα Eyewish.gr  on Facebook (από εδώ)
4. Άφησε  το email σου στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσεις!  
 
Προαιρετικά - Optional:

Αφού ολοκληρώσετε τα 4 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής: 
5. Follow Eyewish.gr on Instagram από εδώ
6. Άφησε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση λέγοντας μου ποιο είναι το αγαπημένο σου προϊόν από το Eyewish.gr!
7. Follow Fairy Make up Tales via Google+ from here
8. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ.
9. Like, Share and comment on FB, την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές) 
10. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)! 
11. Follow Fairy Make up Tales on Instagram   και κάνε Repost την φωτογραφία του giveaway με το τα hashtags #Fairymakeuptales και #Eyewish.gr, μην το ξεχάσεις  για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έγκυρη συμμετοχή σου είναι η συμπλήρωση της παρακάτω φόρμας!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

a Rafflecopter giveaway

Με το πέρας της κλήρωσης η τυχερή θα ενημερωθεί με e-mail και θα πρέπει να μου στείλει τα στοιχεία της εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσει το δώρο της. Το δώρο θα αποσταλεί από aπό το Eyewish.gr, και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή του. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς! 


Many kisses from Fairy {oo} Mary!

76 σχόλια:

  1. Αγαπημένα προϊόντα I Love..
    ευχαριστούμε πολύ
    fb: Lydia Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Super Διαγωνισμος!!! <3 Ευχαριστουμε πολυ!
    e-mail: dina_19_90@yahoo.gr
    fb name:Ntina Petridoy
    g+ : ΝΤΙΝΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ
    bloglovin: Ntina Petridoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.eyewish.gr/shop/masks/schwarzkopf-professional-bc-oil-miracle-finishing-treatment/
    Αυτό είναι το αγαπημένο μου από το site. Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊον από το eyewish!! μακάρι να είμαι τυχερή! ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Den exw dokimasei kati k poly tha ithela!!Eyxaristoume!!fb:Anastasia Tripsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. teleioooo dorooo
    fb Mirela Antoniadou
    email mirela-83@hotmail.com
    bloglovin Mirela Antoniadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστουμε πολυ!!
    email: katerina.voulgari@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστούμε!
    fb:Flora Ger
    email:floranceaga@yahoo.gr
    bloglovin:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. teleia dwrakia! eyxaristoume poly!
    fb: Έφη Σαββίδου
    email: efisavvidou1985@hotmail.com
    gfc: efi savvidou
    http://www.eyewish.gr/shop/moisturizers/bio-oil/ το αγαπημενο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kalispera ekseretiko doro kisses αχ το θελωωω δεν το δοκιμασα!
    fb Lefteris Hamalidis
    email hamalidislefteris@gmail.com
    ola ok!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. den exw dokimasei kati pros to paron
    gfc: eirini agapi baglantzi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αγαπημένο προϊόν είναι φυσικά τα προϊόντα ilove... τα υπεραγαπώ, πραγματικά :D :D <3
    Θέλω τόοοοσο να κερδίσω! Φαίνονται υπέροχα και μυρωδάτα ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπεροχο δωρο
    e-mail: zoi-skarmoutsou1995@outlook.com
    fb name:Ζωή Σκαρμούτσου
    g+ : Zoi Skarmoutsou
    bloglovin: Zoi Skarmoutsou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για ακόμη μια φορά,σ'ευχαριστούμε πολύ για αυτό το giveaway,είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το αγαπημένο μου προιόν είναι ένα αντηλιακό από την εταιρία Monoi Tiki Tahiti με SPF 50, το οποίο το έχω καταευχαριστηθεί τόσο εγώ όσο και η μαμά μου :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα προιόντα και θα ήθελα πολυ! ευχαριστώ πολύ
    ΕΛΙΑΝ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
    gfc :elian elian
    email address :elianelian02@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. δεν εχω αγορασει κατι ποτε απο το eyewish αλλα θα το τσεκαρω σιγουρα. τα προιοντα του διαγωνισμου φαινονται υπεροχα παντως. ευχαριστουμε fairy-mary!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω πάρει κάτι προς το παρόν, αλλά έχω βάλει στο μάτι τη σειρά με το monoi oil!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχω κάνει κάποια παραγγελιά μέχρι στιγμής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ..! ΙNSTAGRAM IRW_SUGARLAND BLOGVIN IRW PAPADIWTI GOOGLE IRO PAPADIWTI EINAI ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ..! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω δοκιμάσει το Bio-Oil και ήταν αρκετά καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν εχω αγορασεικατι απο το site αυτο , αλλα υπαρχουν πολλα αγαπημενα εκει μεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δεν εχω δοκιμάσει κάτι ακόμα αλλά σκοπεύω σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από το συγκεκριμένο site αν και θα το ήθελα πολύ...μου έχουν κινήσει την περιέργεια τα προϊόντα I love... γιατί τα βλέπω παντού. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ολα τα Rimmel London απο το eyewish!
    fb name: Evagelia Diamantakou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊον από το eyewish.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι. Τέλεια δώρα ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά φαίνεται πολύ καλό. Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. δεν εχω δοκιμασει καποιο προϊον αλλα θα ηθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα από το eyewish ελπίζω να έχω την ευκαιρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπώ τα προΪόντα I LOVE.. Είναι τέλεια!!!! ;-)

    gfc: Jenny
    e-mail: tonti_jenny@yahoo.gr
    fb & bloglovin: Jenny Tonti
    google: JENNY T.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. υπέροχο δώρο!!!! Αγαπημένο από το eyewish.gr είναι το τζελ καθαρισμού προσώπου http://www.eyewish.gr/shop/cleaning/bodi-beauty-pirin-dream-facial-washing-gel/
    fb, gfc, google+:Stavroula Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. thanks!!! είναι όλα υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αγαπημενο ειναι το τζελ καθαρισμου..... εξαιρετικο....
    fb & gfc bloglovin; moskofidou olga
    moskofidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τελειο δωρο!
    FB: Dina Antoniadi
    mail: ppanther90@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όπως πάντα τέλεια δώρα!
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν εχω δοκιμασει κατι δυστυχως...ακομη!! :)

    Πολύ ωραίο δωράκι!!κάθε επιτυχία στο blog σου.συνέχισε έτσι!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα προιόντα και θα ήθελα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχος διαγωνισμός!!! Ευχαριστούμε!!!
    fb: Mary Samioti
    email: mary.sam919@yahoo.gr
    gfc: Mary Samioti
    Υπέροχο!!!! www.eyewish.gr/shop/moisturizers/bio-oil/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έχω δοκιμάσει το Bio-Oil - ΤΕΛΕΙΟ... μακαρι να φανω τυχερη και να δοκιμασω και το set μπανιου από την Get Fresh...
    fb: Iliana Racheva
    email: ili66@mail.bg
    gfc: iliana raseva

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Έχουν πολύ ωραία προϊόντα και brands. Αγαπημένα μου τα λάδια Parfumerie Tiki αλλά και τα προϊόντα Mario Badescu τα οποία δεν έχω δοκιμάσει. Ευχαριστούμε για τα δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τέλειος διαγωνισμός!!!
    Αγαπημένο: Rimmel London Glam Eyes Quad Eye Shadow!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. υπεροχο δωρο ευχαριστουμε !email katerinatolis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ως τώρα δεν έχω δοκιμάσει κάποιο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μου αρεσουν πολυ τα σαπουνια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιον της εταιρείας..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν έχω δοκιμάσει κατι ακόμα, αλλά φαίνεται πολύ καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊον από το eyewish

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλά θα ήθελα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιον της εταιρείας
    gilina70@gmail.com
    fb Sofia Gilina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιον,αλλα θα ηθελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ευχαριστούμε πολύ! gfc: boubou
    fb: Maria Chanioti
    instagram: mchanioti
    bloglovin': Maria Chanioti
    google+: Maria Chanioti
    e-mail:mariahanioti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. απλά λατρεύω το λαδάκι της monoi tiki!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά θα ήθελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. eyxaristoume polu!! dystyxws den exw dokimasei kapoio proion apo t eyewish!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Θέλω να δοκιμάσω την Diamond Luxe collection, τα βερνίκια νυχιών και μερικά ωραία λιπ-γκλος! FACEBOOK: Πετρούλα Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊον από το eyewish
    email: mixail80@hotmail.com
    fb: Gewrgia Mixail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Entered! Thank you for the giveaway! :)
    FB: Florinda Fraccalvieri
    e-mail: floryfrancy(at)inwind(dot)it

    Finger crossed! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ευχαριστούμε πολύ!
    FB: Ελένη Μουδράκη
    google+eleni moudraki
    e-mail: nantiaeleni@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊον από το eyewish!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. το αγαπημένο προιον και λατρεμένο πλέον είναι το λάδι για τα μαλλιά Tiki Monoi Tiki Tahiti Coco!!! mail tonia024@gmail.com fb Antwnia Kalaitzi ευχαριστούμε για το τέλειο δώρο!! Μοναδικό αγαπημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν αλλά αυτό το σετ φαίνεται τόσο τέλειο!!!
    Μακάρι να είμαι η τυχερή!!!Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...