Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Clinique Releases, Repairwear Sculpting Night Cream!

Γεια σας Fairies....

Αυτό το μήνα στα καταστήματα καλλυντικών λανσάρεται ένα νέο "θαύμα" της κοσμετολογίας! Μία κρέμα η οποία θα καταφέρει μόνο με βραδινή χρήση να αναστρέψει όλα τα σημάδια του χρόνου που δεν αγαπάμε! Μία κρέμα που θα αλλάξει την εμφάνιση του ντεκολτέ, του λαιμού αλλά και του προσώπου σου! 

Η Clinique λανσάρει την Repairwear Sculpting Night Cream, μία στοχευμένη ενυδατική περιποίηση νύχτας που ανορθώνει ορατά μάγουλα, πηγούνι και απαλύνει τις ρυτίδες! Σωστά κατάλαβες, η κρέμα αυτή απευθύνεται σε ηλικίες 45+ και θα αλλάξει τον τρόπο που η κάθε γυναίκα βλέπει τον εαυτό της στον καθρέφτη!
Περιέχει 8 δραστικά αντιγυραντικά συστατικά τα οποία βοηθούν στην ενίσχυση της επιδερμίδας κατά την διάρκεια του ύπνου, ενισχύοντας την φυσική αναγέννηση των κυττάρων!

Εντάξει μπορεί να μην είναι για το δικό μου ηλικιακό target group, αλλά έπρεπε να δοκιμάσω την υφή της για να σας την περιγράψω! Στο μεικτό μου δέρμα λειτούργησε άψογα, απορροφήθηκε αμέσως, και δεν άφησε ίχνος λιπαρότητας στο πρόσωπο μου, γεγονός που με παραξένεψε αφού συνήθως οι κρέμες νύχτας είναι αρκετά λιπαρές (στην αρχή τουλάχιστον)! Το πρωί το πρόσωπο μου ήταν φωτεινό και ξεκούραστο, παρά το τρελό σαββατοκύριακο που είχα περάσει. Άρα σε μένα τουλάχιστον το moto της Clinique "θα ξυπνήσετε με αυτοπεποίθηση" ισχύει!
Από σήμερα η "μαγική" κρεμούλα θα βρει την θέση της στο boudoir της μαμάς, και αφού την τελειώσει θα σας πω τις εντυπώσεις της!! Για μένα είναι η dramatically different moisturizing cream με νέα σύνθεση που μόλις κυκλοφόρησε...

Η Repairwear Sculpting Night Cream, είναι διαθέσιμη στα καταστήματα από τον Φεβρουάριο του 2015. 

Σας έχω και άλλες νέες χρωματιστές κυκλοφορίες από Clinique, Fairies.... Stay tuned...

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

8 σχόλια:

  1. δεν ειναι για την ηλικια μου ακομη αλλα θα την προτεινω στις ενδιαφερομενες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν και ακομη δεν ειμαι στο γκρουπ 45+, ακουγεται πολυ ελκυστικη η κρεμουλα. περιμενουμε εντυπωσεις για αυτην που θα χρησιμοποιησεις εσυ για να την εχουμε στα υποψιν για επομενες αγορες. καλη βδομαδα fairy-mary!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα κορίτσια!! Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!! Ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπορώ να πω πως η clinique με έχει ικανοποιήσει σε παλαιότερες αγορές μου, παρόλα αυτά θα κοιτάξω να βρω ένα δειγματάκι. Όσο για το ηλικιακό γκρουπ, οκ μπορεί να μην είμαι μέσα αλλά αυτό πάει και ανάλογα με τις ανάγκες του δέρματος. Έχω περιόδους που οι ανάγκες μου για ενυδάτωση και τροφή δεν καλύπτονται από τις κρέμες για την ηλικία μου.

    http://missticklemepink.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαιρούλα...Ευχαριστω πολύ θα την δοκιμάσω,πιστεύω να δείξω τουλάχιστον πέντε χρόνια νεότερη καλά δεν είναι.¨?Πλάκα κάνω..Σύγουρα όμως πιστεύω ότι θα κάνει καίτι..Γενικά oi σειρές της clinique μαρέσουν πάρα πολύ..Είμαι πολύ τυχερή που θα την δοκιμάσω και από τις πρώτες...Θα σας πώ σύντομα τις εντυπώσεις μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα την προτεινω στη μαμα μου, αν και δεν λεει να ξεκολλησει απο τις κρεμες της estee lauder..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα την αναζητήσω σε δείγμα άσχετα με το 45+. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...