Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Something Crazy and Mineral....

Hello Fairies....

Αυτά τα mineral προϊόντα μακιγιάζ δεν συγκρίνονται με κανένα άλλο, που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα και φυσικά έπρεπε να σας ενημερώσω σχετικά! Η εταιρεία είναι αγγλική και ονομάζεται MineralCrazy Cosmetics και φυσικά όλα της τα καλλυντικά είναι χειροποίητα. Περιέχουν 100% φυσικά συστατικά και έχουν υπέροχα χρώματα!


Οι σκιές τους είναι σε ελεύθερη μορφή (καθ' ότι και mineral) και χρωματίζουν χωρίς καθόλου κόπο, μένουν στα μάτια μου αναλλοίωτες για πάνω από 7 ώρες, χωρίς primer! H mermaid είναι η πιο όμορφη τιρκουαζ σκιά που έχω δεί, η οποία στο τελείωμα της χρυσίζει... 
To ρουζ είναι το πιο γλυκό ρουζ που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Είναι ματ, αλλά έχει ένα frosty τελείωμα, και δίνει μία υπέροχη φυσική απόχρωση στα μάγουλα! Το bronzer έχει μία ελαφριά γυαλάδα και μία λάμψη που εγώ λατρεύω, και την άνοιξη που θα αρχίσω να το χρησιμοποιώ σαν ρουζ καθημερινά, θα έχει και πάλι την τιμητική του! 

Τα Crazy Mineral έρχονται από την Αγγλία με μία μικρή επιβάρυνση μεταφορικών, ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας. 
Μπορείτε να δείτε όλες τις αποχρώσεις τους εδώ, και στην σελίδα τους στο fb εδώ!
 
Εσύ έχεις δοκιμάσει mineral καλλυντικά Fairy Girl? Πές μου την γνώμη σου ...

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

5 σχόλια:

  1. για να ειμαι ειλικρινης, πολυ glitterατα μου φαινονται αυτα τα προιοντα! δεν νομιζω οτι θα τα φορουσα. φυσικα ειναι προιοντα φυσικα και χειροποιητα, αλλα μαλλον ειναι για κοπελιτσες πολυ μικροτερες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο είναι αρκετά glitterατα, αλλά έτσι τα διάλεξα εγώ, έχει πολλές και διάφορες αποχρώσεις που ειναι πιο απαλές και πιο ματ! Όπως το ροζ ρουζ για παραδειγμα!! Και να μην ακούω για ηλικίες!!! χαααχαχ
      φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ. ΚΥΡΙΩΣ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΤΙΡΚΟΥΑΖ <3 ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΧΡΩΜΑ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...