Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Favorite Shoes and Bags from Silia D.

Γεια σου Fairy Girl...

Η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη στα παπούτσια και τις τσάντες που έχω αποκτήσει τον τελευταίο καιρό από ένα συγκεκριμένο μαγαζί! Ένα διαδικτυακό μαγαζί με άψογη εξυπηρέτηση, και δωρεάν μεταφορικά! Το κατάστημα ονομάζεται Silia D. και εδρεύει στην Ν. Σμύρνη. Διαδικτυακά μπορείς να το βρείς στο Facebook εδώ. Ομολογώ ότι στην αρχή δίσταζα να παραγγείλω παπούτσια χωρίς να τα έχω δοκιμάσει πρώτα, όμως το τόλμησα και δεν το μετάνιωσα! Αν για οποιοδήποτε λόγο το παπούτσι που θα παραλάβεις δεν σου κάνει ή απλά δεν σου αρέσει, η Silia D. θα σου στείλει ό,τι άλλο επιλέξεις και απλά θα δώσεις στον courier εκείνο που θέλεις να επιστρέψεις, και όλα αυτά ΔΩΡΕΑΝ! Οπότε, δεν υπάρχει καμία διακιολογία να μην πάρεις αυτό που ερωετεύτηκες! Εγώ βρίσκω συνέχεια παπούτσια που μου αρέσουν, νομίζω πώς έχει τις ωραιότερες γόβες τις αγοράς! Αλλά και τσάντες! Πάμε να σου δείξω τα τελευταία αποκτήματα μου!



 

Αυτό το ζεστό μποτάκι έφτασε στα χέρια μου μόλις αυτή την εβδομάδα και κόστισε 30€ λόγω εκπτώσεων!


Mπορείς να δείς και μία ανοιξιάτικη ανάρτηση που είχα κάνει εδώ!
Τα περισσότερα παπούτσια της Silia D. είναι ελληνικής κατασκευής από άριστης ποιότητας δέρμα και έχουν τις καλύτερες τιμές της αγοράς!

Εγώ, Fairy Girls είμαι ενθουσιασμένη από τις τιμές και την ποιότητα του συγκεκριμένου καταστήματος, εσείς έχετε ψωνίσει κάτι από εκεί?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

7 σχόλια:

  1. φίλη μου Μαίρη,υπερκαλημέρες!!!υπέροχα όλα και να τα χαρείς!!!ξέρεις ότι αγαπάω τα backpacks και νομίζω ότι φέτος είναι η χρονιά μου!!!πολλά φιλάκια Μαίρη Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα πρώρα παπούτσια που έδειξες είναι υπέροχα !!!!Τα λάτρεψα τα θέλω και εγώ!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα μποτάκια με την αλυσίδα κ οι ανοιξιάτικες γόβες είναι ιδιαίτερα!Πολύ καλή η επιλογή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το chic αθλητικο είναι απλά υπέροχο!! :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπεροχα παπουτσια και τσαντες;!
    Να τα χαρεις τα νεα σου αποκτηματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το θυμάμαι το post που είχες κάνει πέρυσι την άνοιξη, θυμάμαι που είχα μπει στη σελίδα τους και δεν μπορούσα να ξεχωρίσω ποια μου αρέσουν περισσότερο. Οπότε, την επόμενη φορά που θα κατέβω Αθήνα,και αν έχω χρόνο, λέω να περάσω από το μαγαζί να τα δω από κοντά. Τα πρώτα μποτάκια και οι ανοιξιάτικες γόβες είναι ερωτεύσιμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ομορφα τα μαυρα παπουτσια με τις χρυσες αλυσιδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...