Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Castalia Sensial Creme Mains for Extra Soft Hands....

Hi Fairies....

Το κρύο καλά κρατεί και χρειαζόμαστε μία πιο εντατική ενυδάτωση για τα χεράκια μας...  Η κρέμα η οποία εμπιστεύομαι τον τελευταίο καιρό είναι η Castalia Sensial Creme Mains


Η αγάπη μου για τα προϊόντα της Castalia είναι γνωστή...  Η κρέμα χεριών έχει πολύ ωραία υφή και δεν είναι καθόλου λιπαρή στα χέρια. Απορροφάται αμέσως  και ενυδατώνει τα χέρια σε βάθος! Θρέφει και τα πιο ξηρά χέρια και τα επανορθώνει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα!
Την Castalia Sensial Creme Mains την προμηθεύτηκα από το Pharma Plus στην προνομιακή τιμή των 5,52€ για 2 κρέμες χεριών! Ναι, καλά διάβασες, βγαίνει 2,98€ η μία και θα τις ευχαριστηθείς, στο εγγυώμαι!
 Δες την προσφορά του Pharma Plus εδώ!

Εγώ την έχω πάντα μαζί μου μαζί με τον αγαπημένο μου σκούφο...

Διάβασε περισσότερα reviews για την Castalia εδώ και επισκέψου την σελίδα του Pharma Plus στο Facebook από εδώ!

Εσένα ποιά είναι η αγαπημένη σου κρέμα χεριών Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

 Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

3 σχόλια:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...