Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

14+1 Favorite Products of 2014!

Γεια σας Fairies και Χρόνια Πολλά....

Το 2014 είναι πλέον παρελθόν και ένα καινούργιο βιβλίο 365 σελίδων έχει ανοίξει και περιμένει να γεμίσουμε τις σελίδες του με νέες ομορφιές και εμπειρίες. Το 2014 δοκίμασα μαζί με εσάς πολλά νέα προϊόντα ομορφιάς, όμως ποιά ήταν τα αγαπημένα μου? 

Σήμερα θα σας δείξω τα 14 αγαπημένα μου προϊόντα για την χρονιά που πέρασε, +1 που αγάπησα στο τέλος αυτής!

1. Human + Kind Deep Cleansing Clothes (review)
Αυτά τα πανάκια καθαρισμού προσώπου και ντεμακιγιάζ είναι ό,τι πιο χρήσιμο γνώρισα το 2014! Καθαρίζουν, ενώ παράλληλα απολεπίζουν το πρόσωπο μου, αφαιρούν μάσκες, peeling, ρύπους και κάθε τι ανεπιθύμητο από το πρόσωπο! Πλένονται στο πλυντήριο και κρατάνε σχεδόν για πάντα.

Μία τονωτική lotion που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν face mist κάθε ώρα της ημέρας. Είναι απίστευτα αναζωογονητική, μυρίζει λουλούδια και "κλειδώνει" την υγρασία στην επιδερμίδα μου!
Το Must have προϊόν περιποίησης προσώπου που πρέπει πάντα να έχεις στο μπάνιο σου! Ανανεώνει τα κύτταρα, δίνει λάμψη και επανορθώνει την υφή του δέρματος! Το πασίγνωστο argan oil σε υπέροχη γυάλινη συσκευασία με σταγονόμετρο! Το αγάπησα και συνεχίζω να το αγαπώ. 
Αυτό το λάδι έχει φέρει τα μαλλιά μου στην καλύτερη κατάσταση που είχαν ποτέ! Είναι λαμπερά, δυνατά, δεν σπάνε και δεν κάνουν πλέον ψαλίδα! Και έχω τα πλέον λεπτά και ευαίσθητα μαλλιά! Η Light έκδοση μου άρεσε και μου ταίριαξε περισσότερο από την κανονική!
5. Apivita Aqua Vita Eye Cream 
Ελαφριά όσο πρέπει, απορροφάται αμέσως και κρατάει την περιοχή γύρω από τα μάτια ενυδατωμένη μέχρι το βράδυ! Μετά από μακροχρόνια χρήση παρατήρησα ότι μου χάρισε μια φωτεινότητα στην γύρω περιοχή!
Ένας καθαριστικός ορός προσώπου, που όμοιο του δεν έχω δοκιμάσει. Χωρίς κανένα κόπο, καθαρίζει βαθιά και ορατά τους πόρους του προσώπου μου και απομακρύνει λιπαρότητα και περιττό σμήγμα! Αυτός ο ορός θα μείνει για πολλά ακόμα χρόνια αγαπημένος...
Είναι ένα λάδι που αφαιρεί το μακιγιάζ από την περιοχή των ματιών και παράλληλα την ενυδατώνει και την φροντίζει! Είναι το πιο απαλό ντεμακιγιάζ ματιών που έχω κάνει ποτέ και ξυπνάς και με το πιο ξεκούραστο  βλέμμα ever! 
Μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C σε μία ενυδατική κρέμα προσώπου! Μεγάλη ποσότητα στο βαζάκι της και ελάχιστη στην χρήση της... Η πιο λαχταριστή κρέμα προσώπου που δοκίμασα το 2014!
Tέλος τα προβλήματα με τα αποσμητικά, τέλος η ξηρή περιοχή στην μασχάλη και τέλος στα σημάδια στα ρούχα μου! Ό,τι πιο φυσικό, και 100%+ αποτελεσματικό! Χωρίς χημικά και με απαλό άρωμα σανδαλόξυλλου!
Με έσωσε στην διάρκεια του καλοκαιριού, της άνοιξης και του φθινοπώρου! Δείκτης προστασίας 45, ελαφρύ χρώμα και προστασία από την εμφάνιση νέων πανάδων. Αποχρωμάτισε ελαφρά και τις ήδη υπάρχουσες, και είναι σίγουρο ότι την Άνοιξη θα ξαναστραφώ σε αυτό!
Από τα καλύτερα καθαριστικά προσώπου που έχω δοκιμάσει! Είναι αυτό που θα αναζητήσω όταν θέλω να αφαιρέσω ένα "βαρύ" μακιγιάζ! Κάνω μασάζ μία μικρή ποσότητα κρέμας πάνω στο πρόσωπο μου και βλέπω όλο το μακιγιάζ να λιώνει. Στην συνέχεια αφαιρώ με το βρεγμένο με ζεστό νερό πανάκι ντεμακιγιάζ μου (νούμερο 1 από τα αγαπημένα μου).
Το πιο αγαπημένο αφρόλουτρο του 2014!Μυρίζει εκπληκτικά, κάνει αφρό, καθαρίζει και ενυδατώνει το δέρμα! Η μυρωδιά του κρατάει για ώρες και αναζωογονεί σώμα και πνεύμα!
Από την στιγμή που ο Παπουτσάνης λάνσαρε τα νέα του σαμπουάν, έγιναν τα αγαπημένα μου! Ξεχωρίζω αυτό για τα λιπαρά μαλλιά, αυτό για τα λεπτά μαλλιά και αυτό για την ξηρότητα του κεφαλιού! Αγαπημένα Olivia!
Μία μάσκα μαλλιών υπερ-αποτελεσματική και 98% φυσική. Την βάζω στα μαλλιά πριν από το λούσιμο και χαρίζει απαλότητα και προστασία στις άκρες αφού τις θρέφει στο μέγιστο!
Το γνώρισα τον Δεκέμβριο του 2014 μόλις κυκλοφόρησε και το αγάπησα. Ένα άρωμα ζεστό, γλυκό και λίγο παιχνιδιάρικο που θα ντύσει τις μέρες του 2015 μου!
Πώς σας φάνηκαν τα 14+1 αγαπημένα μου Fairy Girl? Έχεις δοκιμάσει κάτι από αυτά, έχεις αγαπήσει ίσως και εσύ κάποιο? Καλή χρονιά να έχουμε και σας υπόσχομαι το 2015 ακόμα περισσότερες ομορφιές...

Many kisses from Fairy {oo} Mary! 

9 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά! Πάντα πρωτοπόρος με ιδιαίτερα προιόντα! Τον ορό dermopur τον αγόρασα αφού διάβασα την εξαιρετική σου κριτική κ θα την δοκιμάσω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω δοκιμασει καποιο αλλα με κερδισε απο τη περιγραφη το αφρολουτρο κ η ενυδατικη Nandina Face Cream from Arcaya..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Χρονιά Fairy Mary. Εύχομαι και ελπίζω τη νέα χρονιά να μας μαγέψεις ακόμη περισσότερο με τα καλούδια σου και την νεραιδόσκονη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα πανάκια καθαρισμού μακιγιάζ τα ακούσω παντού και θέλω να δοκιμάσω ένα...για πόσες χρήσεις είναι; Καθαρίζονται στο πλυντήριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφα τα αγαπημενα σου, εκτος απο το σαμπουαν olivia τα υπολοιπα δεν τα εχω δοκιμασει!

    Καλη Χρονια Μαιρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα με βοηθάς να προσθέτω τα καλύτερα στη wishlist μου Μαίρη!
    Από όλα αυτά έχω δοκιμάσει την κρέμα ματιών της apivita & μου άρεσε πολύ! Οπότε σε εμπιστεύομαι και στα υπόλοιπα!!! Καλή χρονιά και από εδώ με υγεία πάντα!!!!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πριν λίγο καιρό άρχισα να χρησιμοποιώ την κρέμα ματιών της Apivita μαζί με την αντίστοιχη ενυδατική, την έχω λατρέψει και λέω να κάνω ένα review κι εγώ ;)
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ενυδατική ματιών της Apivita μου αρέσει πάρα πολύ! :) Αν και τις περισσότερες φορές ξεχνάω να φορέσω άρωμα (ενώ μου αρέσει), θέλω να μυρίσω το άρωμα του Κορρέ! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...