Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Christmas Must Haves #1 - Let's have a huge dose of Vitamin C with Nandina!


Hi Fairy Girls....

Σήμερα ξεκινάει μία σειρά από αναρτήσεις για τα must have προϊόντα που πρέπει να έχεις εν όψη εορτών για τέλειο μακιγιάζ, λαμπερά μαλλιά και μοσχομυριστό σώμα!

#1 Για τις γιορτές, χρειάζεσαι το πιο λαμπερό και βαθιά ενυδατωμένο δέρμα..Γιατί τα πάντα ξεκινάνε από το δέρμα του προσώπου μας
Σήμερα θα σου μιλήσω για μία ενυδατική κρέμα που την χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό εντατικά. Και όταν λέω εντατικά, εννοώ ότι εδώ και 2 περίπου μήνες την χρησιμοποιώ σαν βασική κρέμα ημέρας και ενίοτε και νύχτας! Ο λόγος για την Nandina Cream No1 της Arcaya! Μία κρέμα που μυρίζει εσπεριδοειδή και δίνει ενέργεια και στο πνεύμα μου αλλά και στο δέρμα μου!








Η Nandina περιέχει σταθερή μορφή συμπυκνωμένης βιταμίνης C, ενισχυτές κολλαγόνου και εκχυλίσματα bamboo οπότε καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για αντιγύρανση, σύσφιξη και λάμψη!

Η υφή της κρέμας είναι απαλή! Ούτε λεπτόρρευστη την λές, ούτε πηχτή, απλά κρεμώδης! Είναι κίτρινη (λόγω των εκχυλισμάτων πορτοκαλιού και εσπεριδοειδών) και μυρίζει πολύ δροσερά, σαν φρεσκοκομμένα πορτοκάλια!
Απλώνεται απαλά στο πρόσωπο, το λαιμό και το ντεκολτέ και απορροφάται αμέσως, χωρίς ίχνος λιπαρότητας! Δεν είναι καθόλου βαριά και δεν μου "βγάζει" γυαλάδες στην διάρκεια της ημέρας!

Έρχεται συσκευασμένη σε ένα γυάλινο βάζο των 100(!!)ml. Ναι, καλά διάβασες, 100ml γιατί οι συσκευασίες της Arcaya είναι επαγγελματικές. Εγώ μετά από 2 μήνες συστηματικής χρήσης δεν εχω φτάσει καν στην μέση του βάζου!!


Τα φυτικά συστατικά της Nandina και η επιστήμη της Arcaya κατάφεραν να δώσουν στο δέρμα μου ακριβώς ό,τι χρειαζόταν!
Λάμψη, λάμψη, λάμψη! Πραγματικά το δέρμα μου λάμπει και αυτό το βλέπουν όλοι γύρω μου! Δεν υπάρχει καλύτερο κοπλιμέντο από το "Τι έκανες και λάμπεις έτσι?"! Αυτή η κρέμα, απαλύνει τις γραμμές έκφρασης και κρατάει το δέρμα μου ενυδατωμένο σε βάθος! 

Σε συνδυασμό με το μαγικό Dermapur by Arcaya, που σου έδειξα εδώ, το πρόσωπο μου είναι στα καλύτερα του! Νομίζω πώς ο χειμώνας είναι η καλύτερη εποχή για να θωρακίσουμε το δέρμα μας με βιταμίνη C και αυτή η κρέμα είναι η καλύτερη λύση!

Η τιμή της είναι περίπου στα 23€ και θα την βρείς σε πολλά επιλεγμένα φαρμακεία! H Nandina είναι 24ωρη, που σημαίνει ότι μπορείς να την φοράς και πρωί και βράδυ!
Τα Arcaya μας τα φέρνει στην Ελλάδα η Neobeauty, Περισσότερες πληροφορίες για την Nandina μπορείς να βρείς εδώ και για τα σημεία πώλησης εδώ!

Μην ξεχνάς το Giveaway για ένα Arcaya Dermapur serum που τρέχει μέχρι και τις 20-12-2014! 
Έχεις δοκιμάσει κάτι από την Arcaya, Fairy Girl? Τι λές για τις κρέμες με βιταμίνη C? Θέλω να μάθω την άποψη σου!
Μany orange-y kisses from Fairy{oo}Mary!
Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή! 

3 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο ποστ!!! Ενδιαφερον προιον!!! Οντως τεραστιααα ποσοτητα!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα είναι σίγουρα η επόμενη αγορά μου αυτή η κρέμα.Το dermapur serum πάντως είναι θαυμα!Ευχαριστούμε Μαίρη που μας ενημερώνεις για τοσο χρησιμα προιοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα την δοκιμάσω σίγουρα, όπως κ τον ορό!!! πάντα μας προτείνεις τόσα νέα προϊόντα πέραν των συνηθισμένων!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...