Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Beautiful Natural make-up by Lavera!

Hi Fairies...

Σήμερα κάνουμε στροφή στο βιολογικό και mineral μακιγιάζ! Η αγάπη μου για την Lavera είναι γνωστή, 100% πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα για τα μαλλιά και το σώμα αλλά και για το μακιγιάζ! Σου είχα δείξει εδώ μία αγαπημένη taupe σκιά από την Lavera, η οποία κάθε φορά που την φοράω με εκπλήσσει με την διάρκεια της και πάντα με ρωτάνε οι φίλες μου για το χρώμα της! Σήμερα λοιπόν θα σου δείξω για το ρουζ και το foundation της Lavera!



Ένα ρουζ που χαρίζει απαλό, ροδαλό χρώμα στα μάγουλα και παράλληλα καταπραΰνει το δέρμα μου, φαντάζει ουτοπικό, αλλά η Lavera το έκανε πραγματικότητα!

Είναι κατασκευασμένο από εξειδικευμένα ορυκτά που δίνουν απαλό χρώμα με λάμψη στα μάγουλα, αφήνοντας το δέρμα μου φρέσκο και παράλληλα υγιές. Περιέχει βιολογικά έλαια από ελιές, καρύδες και camelina κι επιπλέον βιολογικά εκχυλίσματα λουλουδιών από άνθη lime, μολόχας και τριαντάφυλλων τα οποία είναι ευγενικά με το δέρμα, αφήνοντας ένα αίσθημα αναζωογόνησης και καταπραΰνουν. Δεν ακούγεται υπέροχο?

Το χρώμα μου είναι το Charming Rose 01, και είναι ένα απαλό ροζ-τριανταφυλλί που χαρίζει ένα χρώμα "υγείας" στα μάγουλα! Διαρκεί όλη μέρα και μόνο καλό μπορεί να κάνει στην επιδερμίδα μου! 

 Παράλληλα με το ρουζ, πρόσφατα απέκτησα και το Νatural Liquid Foundation by Lavera στην απόχρωση Honey 03
Eίναι ένα παχύρρευστο υγρό make up (από τα πιο παχύρρευστα που έχω δει), περιέχει λιποσώματα από βιολογικά λουλούδια, θρεπτικά βιολογικά έλαια, όπως το αργανέλαιο και το βούτυρο από βιολογικά άνθη, περιέχουν ουσιώδη λιπαρά οξέα που προστατεύουν το δέρμα ενάντια στην απώλεια υγρασίας, επίσης είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνες A, C και E για μοναδική εμπειρία θρέψης. 

Απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα στο πρόσωπο, και με πινέλο αλλά και με τα δάχτυλα, και χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα! Η κάλυψη του είναι μέτρια προς πλήρης!
Το καλό με αυτό το foundation είναι αφού απλωθεί, αποκτά διάφανο τελείωμα και δεν δημιουργεί "mask effect", αφήνει το δέρμα να αναπνέει και το κρατάει ενυδατωμένο καθ' όλη την διάρκεια εφαρμογής του. 

Μένει για πάνω από 6 ώρες αναλλοίωτο στο πρόσωπο μου και δεν είναι καθόλου λιπαρό! Οπότε, πιστεύω πώς κάνει για όλους τους τύπους επιδερμίδας, κανονικές, μεικτές(όπως η δικιά μου), αλλά και λιπαρές!
Λοιπόν σκέφτεσαι τίποτα πιο φυσικό για το μακιγιάζ σου? Η Lavera συνδυάζει ομορφιά και υγεία για το δέρμα μας!! Και τα δύο είναι διαθέσιμα στο eshop του CherryBox.

To So fresh Mineral Powder Rouge by Lavera θα το βρεις εδώ και κοστίζει 12.51€ (τιμή προσφοράς) και το Natural Liquid Foundation by Lavera θα το βρεις εδώ, και κοστίζει επίσης 12.51€! 
 
Eσύ, Fairy Girl έχεις δοκιμάσει κάτι από το μακιγιάζ της Lavera? Προτιμάς τα φυτικά προιόντα και στο μακιγιάζ σου? Πιστεύεις ότι είναι καλύτερα να χρησιμοποιούμε βιολογικά προιόντα μακιγιάζ? Έλα να συζητήσουμε!
 **Visit Lavera official site from here!
 
Many kisses from Fairy {oo} Mary!
Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή! 

3 σχόλια:

  1. Αν κρίνω απο τη φωτο φαίνονται υπέροχα προιοντα!Και οικονομικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για βιολογικά προϊόντα έχουν πολύ καλές τιμές! Το ρουζ μου άρεσε πολύ! Και σου πηγαίνει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...