Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Guest Post by Julia! Elixir 7:9 by Yves Rocher!

Γεια σας!

Είμαι η Τζούλια και χαίρομαι πάρα πολύ που βρίσκομαι στην παρέα του Fairy Make up Tales! Μετά από πολλά χρόνια, και με τη βοήθεια των social media, η Μαίρη και εγώ βρεθήκαμε ξανά έστω και διαδικτυακά, για να συνεχίσουμε τη φιλία μας από εκεί που την αφήσαμε...
Κάνοντας την παρθενική μου είσοδο σε αυτόν τον πραγματικά υπέροχο κόσμο ομορφιάς του Fairy Make up Tales, σας στέλνω τον δικό μου σύμμαχο ομορφιάς. Το καταπληκτικό Elixir 7:9 Youth Intensifier της Yves Rocher.

Η φόρμουλα αυτού του μοναδικού ορού περιλαμβάνει 7 φυτικά συστατικά και 9 αντιγηραντικές πατέντες, βοηθώντας την επιδερμίδα να ανακτήσει τη χαμένη της λάμψη.
Έχοντας περάσει μια δύσκολη περίοδο ακμής κοντά στα 30, που με ταλαιπώρησε πάρα πολύ, προσέχω ιδιαίτερα τι βάζω στο δέρμα μου. Χρησιμοποιώντας τον φυτικό αυτό ορό είδα τεράστια διαφορά στην υφή της επιδερμίδας μου. Τα σημάδια από την ακμή απαλύνθηκαν, και πολλοί μου κάνουν κοπλιμέντα τι κάνω στην επιδερμίδα μου και λάμπει!!! 
Μετά από πολύ καιρό, νιώθω καλά με τον εαυτό μου! Κάτι είναι κι αυτό...
Τα προϊόντα Yves Rocher έχουν πολύ οικονομική τιμή σε σχέση με άλλες επώνυμες μάρκες και στην Ελλάδα θα τα βρείτε στα notosgalleries και online στην ιστοσελίδα yvesrocher.gr 
Μέχρι την επόμενη φορά, σας φιλώ γλυκά...Τζου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...