Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

The only Sollution is Anti-Blemish Sollution Compact Powder by Clinique!

Hi Fairies...

Πρίν ακριβώς ένα χρόνο, σας είχα μιλήσει για το Anti-Blemish Sollution liquid make up by Clinique! Στην ατελείωτη αναζήτηση μου για ένα εξαιρετικό foundation που θα έχει κάλυψη, δεν θα είναι βαρύ, δεν θα γυαλίζει, θα έχει διάρκεια και δεν θα με κάνει να βγάζω σπυράκια, το Anti Blemish Sollution βγήκε νικητής! Και σήμερα τόσους μήνες μετά, εγώ συνεχίζω να το χρησιμοποιώ καθημερινά και να δηλώνω ενθουσιασμένη! 




Και έρχεται μία μέρα που το αγαπημένο μου foundation αποκτά παρέα! Η Anti Blemish Sollution Compact Powder ήρθε για να μείνει! Είναι η απόλυτη πούδρα, που δεν θα βαρύνει το πρόσωπο σου, θα κάνει το δέρμα σου ματ με μία κίνηση, θα το προστατέψει από τις ελεύθερες ρίζες και κατ'επέκταση από τα σπυράκια και είναι σχεδόν διάφανη!
Φορώντας την πάνω από το αγαπημένο σας foundation δεν θα δείξει το δέρμα σας θαμπό και "παστωμένο"! Κάθε άλλο! Το αποτέλεσμα που δίνει είναι απίθανο, σαν μία high definition πούδρα με ματ αποτέλεσμα που διαρκεί! 
Η υπέροχη συσκευασία της είναι ιδανική για να την έχεις κάθε στιγμή μαζί σου. Ο καθρέφτης που περιέχει και το αντιβακτηριδιακό σφουγγαράκι, θα σε βολέψουν απίστευτα!
Δες εδώ, φοράω και το Anti Blemish Sollution Liquid foundation και την Compact Powder... Tην φωτογραφία την είδες και στο Instagram και με ρώτησες τι make-up φοράω..... Το κραγιόν είναι το νέο αγαπημένο μου Matte Plum by Clinique!
H Anti Blemish Sollution Compact Powder κυκλοφόρησε στα καταστήματα τον Σεπτέμβριο και ήρθε για να γίνει best seller! 
Έλα να συζητήσουμε Fairy, τι ζητάς εσύ, σε μία πούδρα και πώς σου φαίνεται η νέα Anti Blemish by Clinique?

Many kisses from Fairy {oo} Mary! 

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

9 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο ποστ!!! Φαινεται εξαιρετικο προιον!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το anti-blemish foundation της Clinique το είχα στην πιο ανοιχτη απόχρωση 01 η οποία ήταν σκούρα για τη δική μου επιδερμίδα. Κατά τ'άλλα έχουν υπέροχη ποιότητα και γενικά η Clinique είναι αγαπημένη! Υπέροχο το μακιγιάζ και στη φωτογραφία μ'αυτά τα προϊόντα! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι απίστευτα λευκή λοιπόν!! Αυτό διορθώνεται μόνο αν συνδυάσεις μία πιο λευκή πουδρα!! Ευχαριστω για τα καλά σου λόγια κορίτσι!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα! Εξάλλου όλα τα προϊόντα βάσης της Clinique είναι υπέροχα! Πολύ όμορφη και η παρουσίαση σου! Το κραγιόν σου πηγαίνει πολύ!! Φιλιά πολλά!! Μαρτίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέν ξέρω για την πούδρα αλλά εσύ είσαι πολύ πολύ πολύ γλυκιάααα!!!!!
    το makeup όμως μου άρεσε πολύ και τώρα που μου τελειώνει ίσως να το ξαναπάρω! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eγώ την πούδρα δεν την έχω δοκιμάσει το make up ναι και ήμουν ικανοποιημένη αρκετά.Το κραγιόν ενώ μου φαίνεται στην συσκευασία του πιο σκούρο,σε εσένα φορεμένο μου φαίνεται ανοιχτό μώβ,ψάχνω λίγο πιο σκούρο μώβ,έχεις κάποιο να μου προτείνεις?
    Ωραία παρουσίαση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Δέσποινα και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ναι το συγκεκριμ΄νεο στα χείλη είναι πιο ανοιχτό! Εχει πέσει στην αντίληψη μου ένα σκούρο έντονο μωβ, σταθερό σε μορφή μαλακού μηχανικού μολυβιού (jumbo) τα soft lip and cheek by Erre DUe, εχει ένα έντονο μωβ που φορεμενο ειναι πολύ σκούρο...και οικονομικό!! Ρίξε μ ια ματιά .. Ελπίζω να βοήθησα!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...