Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

New Face Wash in Town!! Panthenols Face Wash!

Hi Fairy Girls....

Ξυπνάω κάθε πρωί, και έξω είναι σχεδόν νύχτα! Η πρώτη μου δουλειά είναι να πλύνω τα δόντια και στην συνέχεια το πρόσωπο μου! Να φύγει αυτή η λιπαρότητα της νύχτας από το πρόσωπο μου, και να αρχίζω την καινούργια μου πρωινή περιποίηση! 

Ορός, κρεμούλα, μακιγιάζ και στην συνέχεια μία δύσκολη μέρα στην δουλειά... Η καθημερινότητα σκληρή, (αν και μ'αρέσει η ρουτίνα μου δεν στο κρύβω) και το απόγευμα αφού μπω σπίτι για να ξεκουραστώ, ζητάω δύο πράγματα!
Τις ζεστές αγαπημένες μου φόρμες και ένα καλό ντεμακιγιάζ για να νιώσω φρέσκια. Απέκτησα νέο σύμμαχο στον καθαρισμό του προσώπου μου και δεν τον αλλάζω με τίποτα! 


Το όνομα του είναι εγγύηση από μία ελληνική εταιρεία, την "Panthenols" και τα συστατικά του βάλσαμο για το πρόσωπο μου! Περιέχει συνδυασμό Προβιταμίνης Β5 και εκχύλισμα από τους σπόρους του φυτού TAMARINDUS INDICA (τροπικό φυτό με βρώσιμους καρπούς πλούσιους σε αντιοξειδωτικά ). 

Το Panthenols Face Wash ανήκει στην αγαπημένη μου κατηγορία καθαριστικών, τα αφρίζοντα gels! 
Χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα (για το πρωινό πλύσιμο ακόμα μικρότερη), και αφηνει το πρόσωπο πεντακάθαρο! Και όταν λέω πεντακάθαρο ΤΟ ΕΝΝΟΩ! Δεν ξηραίνει καθόλου την επιδερμίδα μου αλλά την σέβεται και την θρέφει, κάτι που συνήθως δεν κάνουν τα καθαριστικά μας!
Προσφέρει στην επιδερμίδα βαθύ καθαρισμό και μέσω μηχανικής απολέπισης, καθαρίζει σε βάθος και είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση! Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με το νέο μου πετσετάκι για ντεμακιγιάζ (δες λεπτομέρειες εδώ) και το έχω λατρέψει!
Όπως όλα τα προιόντα Panthenols θα τα βρείς διαθέσιμα στα φαρμακεία αλλά και στο eshop του BeautyTestBox! Η τιμή του είναι 8,50€ και σου υπόσχομαι θα το λατρέψεις.... Τώρα αν το συνδυάσεις και με τον αντίστοιχο ορό, και κρέμα Panthenols (δες εδώ) ίσως δείς μέχρι και θαύματα να γίνονται στο πρόσωπο σου....

Περισσότερα Panthenols reviews μπορείς να διαβάσεις εδώ!
Εσύ Fairy Girl, αγαπάς τα αφρίζοντα καθαριστικά? Εχεις δοκιμάσει το νέο Face Wash? Μην απομακρύνεσαι... Μείνε εδώ γύρω και σου έχω έκπληξη.... Μήπως μπορείς να μαντέψεις??
Many kisses from Fairy {oo} Mary!
*PR Sample

9 σχόλια:

  1. αγαπάμε Panthenols και δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση και το καθαριστικό !!!όλη η σειρά σε δράση φίλη Μαίρη!!!πολλά φιλάκια και πολλά μπράβο και για το post αλλά και την φωτογραφική "ιστορία" που δημιούργησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρία αλλά για άλλη μια φορά το review σου Μαίρη μου είναι πολύ κατατοπιστικό!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oooh this looks so lovely and refreshing! I love products like these which really cleanse! :)

    Filakia Polla!!

    Layla

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mου αρέσουν τα αφρίζοντα καθαριστικά προσώπου ειδικά το πρωί! Δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο αλλά θα το ήθελα. Το δέρμα μου είναι μικτό αλλά και ευαίσθητο οπότε αν δεν "τραβάει" θα είναι ιδανικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν εχω δοκιμασει καποιο...αν και πολυ θα το ηθελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ θα ηθελα να το δοκιμασω!!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι σε αναζήτηση ενός καλού καθαριστικού για το πρόσωπο! Πολύ ενημερωτική ανάρτηση! Θα το έχω σίγουρα υπόψιν μου μιας και γενικά ακούω πολύ καλά λόγια γι'αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν εχω δοκιμασει καποιο αλλα φαινεται πολυ καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...