Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

NaoBay, Natural Beauty from Spain!

Γεια σας Fairies....

Πριν καιρό σας είχα μιλήσει για τα Ισπανικά οργανικά καλλυντικά Kueshi, που αρχικά γνώρισα μέσα από το BirchBox και στην συνέχεια τα έφερε στην Ελλάδα το αγαπημένο Femme-fatale.gr. Αν θέλεις μπορείς να διαβάσεις τα σχετικά reviews εδώ!
To Femme-Fatale.gr λοιπόν έφερε στην Ελλάδα ακόμα ένα Ισπανικό brand με φυτικά-οργανικά καλλυντικά, τα NaoBay στις υπέροχες ξύλινες συσκευασίες τους!
Πρόκειται για ένα οικογενειακό brand και μπορείς να διαβάσεις την ιστορία τους εδώ!
Τα NaoBay είναι μία οικολογικά ευαισθητοποιημένη εταιρεία και η φιλοσοφία της προστάζει χρήση αποκλειστικά φυσικών και οργανικών συστατικών! Σε κάθε προϊόν τους χρησιμοποιούνται περίπου 60 διαφορετικά φυτικά συστατικά! Ακόμα και οι συσκευασίες τους, είναι κατασκευασμένες από υπολείμματα ξύλου που έχουν περισσέψει από  εργοστάσια ξυλείας της Ισπανίας. Η ξύλινη συσκευασία είναι βιοδιασπώμενη και ανακυκλώσιμη αφού αποτελείται από 100% φυσικά ξύλο χωρίς βερνίκια και χρωστικές! Και φυσικά εμένα μου φαίνονται και απίστευτα κομψές! Μοναδικές και ιδιαίτερες συσκευασίες που φιλοξενούν πολυτελή προϊόντα καλλυντικής φροντίδας και κοσμούν άψογα το μπάνιο μου!
Πάμε όμως να τα δούμε  ένα προς ένα!
Νaobay Oxygenating Cream Moisturizing.
Μία ενυδατική κρέμα οξυγόνωσης με σχετικά παχύρρεσυτη σύσταση για ενυδάτωση  σε βάθος και εξισορρόπηση της υδρολιπικής στοιβάδας του δέρματος! Περιέχει έλαιο αγριοτριανταφυλλιάς και  αμυγδαλέλαιο και είναι ιδανική για βάση μακιγιάζ. Η σύσταση της λόγω της σταθερότητας της (παχύρρευστη) ενυδατώνει την επιδερμίδα χωρίς όμως να την βαραίνει και να την ωθεί στη λιπαρότητα! Πραγματικά το foundation απλώνεται πολύ όμορφα πάνω στο πρόσωπο μου μετά την χρήση της! Μπορείς να την βρεις στο Femme-fatale.gr εδώ και κοστίζει 22.50€!
NaoBay soft-Tolerance and Eye Contour  Cream!
Πολύ καλά κατάλαβες, μία κρέμα που απευθύνεται στις υπερευαίσθητες επιδερμίδες και μπορεί να  χρησιμοποιηθεί και στα μάτια! Λόγω της εξαιρετικά λεπτόρρευστης σύστασης της ενδείκνυται και για άντρες, οπότε την δικιά μου την testαρει ο καλός μου κάθε πρωί μετά το ξύρισμα! Απορροφάται άμεσα και χωρίς πολύ κόπο! Δεν σου κρύβω όμως ότι την χρησιμοποιώ και εγώ (κρυφά) κάθε πρωί στην περιοχή των ματιών! Μου αρέσει που δεν βαραίνει καθόλου την εν λόγω περιοχή αλλά την κρατάει όλη μερα ενυδατωμένη και απαλή! Η εταιρεία αναφέρει πώς : "Διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα ρεσβερατρόλης, ένα φυσικό συστατικό του σταφυλιού με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση το οποίο προστατεύει το δέρμα από τις ελεύθερες ρίζες. Επιπλέον το Gotu Kola και τα εκχυλίσματα χαμομηλιού προστατεύουν το δέρμα από τους ερεθισμούς που προκαλούνται από τις συνθήκες του περιβάλλοντος." Οπότε καταλαβαίνεις ότι μόνο καλό μπορεί να κάνει στο προσωπάκι σου!
Θα την βρείς εδώ στην τιμή των 27€ για 50ml.
Renewal Argan Oil!
Γνήσιο αργανέλαιο για ανανέωση του προσώπου! Αυτό το λαδάκι δεν αποκαλείται άδικα "Υγρός χρυσός" αφού μεταξύ άλλων περιέχει απίστευτα υψηλή ποσότητα Βιταμίνης Ε Επαναφέρει την ελαστικότητα και διατηρεί την υγρασία του δέρματος ενώ παράλληλα καταπραΰνει τους ερεθισμούς και απαλύνει τα σημάδια της ακμής και τις ραγάδες. Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ, 3 σταγόνες είναι αρκετές για το πρόσωπο, το λαιμό και το ντεκολτέ! Αυτο το θαυματουργό λαδάκι βρίσκεται σε μία εξαιρετική, γυάλινη συσκευασία με σταγονόμετρο, που σου δίνει αυτή την πινελιά πολυτέλειας που αρμόζει σε έναν " υγρό χρυσό".
Θα το βρείς εδώ στην απίθανη τιμή των 21,50€ για 30 ml υγρού χρυσού Argan!

Για το τέλος άφησα το γαλάκτωμα καθαρισμού Naobay.  
Περιέχει Ελαιόλαδο, Gotu Kola και Αμυγδαλέλαιο. Προστατεύει το υδρολιπιδικό φιλμ του δέρματος και ενυδατώνει τα κύτταρα. Δεν ξεκίνησα ακόμη να το χρησιμοποιώ, οπότε θα σας το παρουσιάσω προσεχώς! Αλλά μπορώ για αρχή να δηλώσω ότι έχει μακράν την πιο ωραία μυρωδιά γαλακτώματος από όλα όσα έχω δοκιμάσει!
Μπορείς να το δεις εδώ!

Μελέτησε τα Naobay Fairy Girl και πες μου ποια 3 από αυτά θα ήθελες να δοκιμάσεις, ώστε να συμμετέχουν σε ένα Giveaway σε μερικές μέρες!  Θέλω να μάθω  την γνώμη σου για τις συκευασίες των Naobay!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!
*PR Samples

15 σχόλια:

  1. Ότι είναι οργανικό αμέσως τραβάει την προσοχή μου! Θα ήθελα σίγουρα να δοκιμάζω το λαδάκι. Όσο για τις συσκευασίες είναι πανέμορφες. Σου δίνουν μία αίσθηση χαλάρωσης και ηρεμίας και θα είναι σίγουρα ένα στολίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα τα οργανικά είναι η αδυναμία μου δε σου το κρύβω! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Καταρχάς οι συσκευασίες είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!
    Ακούγονται εξαιρετικά ενδιαφέροντα όλα τα προϊόντα, εγώ θέλω να τα δοκιμάσω πρώτα πρώτα επειδή είναι οργανικά!
    Αυτό ακούγεται τέλειο: NaoBay soft-Tolerance and Eye Contour Cream! Αλλά και το γαλάκτωμα καθαρισμού NaoBay! Τέλος, πολύ καλή ακούγεται και η Νaobay Oxygenating Cream Moisturizing, τώρα που έρχονται τα κρύα <3

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα με τις επιλογές σου φίλη μου Ευα, αλλά και το argan oil αν το δοκιμασεις δε θα το ξεχάσεις ποτε!
      xxxx

      Διαγραφή
  3. το λαδακι " Υγρος Χρυσος" φαινεται πολύ καλο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν την γνώριζα την εταιρεία και μου κέντρισε το ενδιαφέρον! Ειδικά η κρέμα ματιών μου αρέσει πολύ!! Οι συσκευασίες πανέμορφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλάκα κάνεις!!! Εγώ θα δοκίμαζα το Oxygenating Cream και έχω ήδη σκεφτεί τι θα κάνω μετά το μπουκάλι!!!! Πάω στοίχημα πως τρελαίνεσαι να μάθεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Που πας καλέ και τα βρίσκεις όλα αυτά; Πολύ ξεχωριστές οι συσκευασίες, μάλλον εξίσου ξεχωριστά θα είναι και τα προϊόντα. Θα ήθελα να δοκιμάσω την κρέμα ματιών, το βασικό της συστατικό λένε πως κάνει θαύματα. Φιλιά!

    Ελένη (http://missticklemepink.blogspot.gr/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο χαίρομαι που έκανε το like η Eva M. και σε ανακάλυψα χαχα
    Φιλιά πολλά θα τα λέμε! πολύ πολύ ωραίες συσκευασίες, θα δω και το διαγωνισμό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Say what? Δεν έχω λόγια..συσκευασία..φιλοσοφία..οκ..μου τραβηξες την προσοχή και παλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...