Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Color on Eyes with Erre Due!!!

Γεια σας Fairies....

Σήμερα θα μιλήσουμε για χρώμα.... Και συγκεκριμένα για πολύχρωμα μολύβια ματιών που αγαπώ! Μπορεί να σας ακουστεί παράξενο αλλά αγαπώ περισσότερο τα χρώματα παρά τα μαύρα eyeliners!Όταν θέλω ένα καινούργιο μολύβι ματιών τα βήματα μου με οδηγούν πάντα στην Erre Due! Έχει την πιο μεγάλη ποικιλία σε μολύβια, άριστη ποιότητα και πολύ καλές τιμές!
Σήμερα θα σας δείξω όλα αυτά που έχω στην κατοχή μου και χρησιμοποιώ καθημερινά! 



Τι να πρωτο-διαλέξεις? Τα luxury μαλακά μολύβια με αδιάβροχη σύνθεση? Τα Silky που απλά χαϊδεύουν σαν μετάξι τα μάτια σου? Τα lasting contour που μένουν στην θέση τους, αναλλοίωτα για όλη την ημέρα? Ή μήπως τα smart pencils με το πολύ χρήσιμο smudger στην κορυφή τους? Πάμε να σας δείξω όλα τα αγαπημένα μου....
Κάποια από αυτά είναι πιο παλιά και κάποια είναι από τις τελευταίες κυκλοφορίες!




Όπως βλέπεις είμαι εθισμένη στα πράσινα, τα μπλέ και τα μωβ!
Τελευταίο μου απόκτημα είναι το Cοlor Artist Eyeshadow ένα μολύβι-σκιά που απλώνεται απαλά σε όλο το βλέφαρο, το ανακατεύεις ελαφρά με το δάχτυλο και σου δίνει στη στιγμή ένα υπέροχο smokey look! Αν το χρησιμοποιήσεις σαν βάση για τις σκιές σου, το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό, και αν πάλι το αφήσεις μόνο του θα μείνει εκεί όλη την ημέρα χωρίς να "μαζέψει" καθόλου στις γραμμές!
Εσύ Fairy Girl ποιά χρώματα αγαπάς να φοράς στα μάτια σου? Έχεις δοκιμάσει τα μολύβια της Erre Due?

Μany kisses from Fairy {oo} Mary!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη μου και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

14 σχόλια:

  1. Oooh ola ta xromata fenountai poli orea!!!! :)

    Filakia!!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχα!!Κι εγώ λατρεύω το χρώμα στα μάτια!! Έχω πολλά χρωματιστά μολύβια σε όλες τις αποχρώσεις!! Από την erre due έχω 4-5 μολύβια και είναι τέλεια!!!! Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να κάνεις λάθος με αυτά τα μολύβια!! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου !!!

      Διαγραφή
  3. Αχ αυτή η Erre Due με τα υπέροχα χρώματα της! Εγώ έχω μόνο ένα τέλειο ανοιχτό γαλάζιο αλλά είναι αποκλειστικά για καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aaaa, νομίζω να πάρεις και ένα αντιστοιχο σκούρο μπλέ που είναι ονειρεμένο. Τι λες?

      Διαγραφή
  4. Αργησα να τα ανακαλυψω , αλλα αφοτου τα βρηκα δεν τα αποχωριστηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα αγαπώ τα erre due! ήταν τα πρώτα μου μολύβια!
    πολύ όμορφο review!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως είπες κι εσύ, όταν θέλω καινούρια μολυβάκια το πρώτο που κοιτάω είναι η Erre Due! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα αγαπημένα μου μολύβια!!!!έχω καμία 50ρια χαχα!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα τα μολύβια της Erre Due...Από τα καλύτερα που κυκλοφορούν στην αγορά!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και εγω αγαπω τα μπλε & πρασινα μολυβια, οποτε η erre due καλυπτει χρωματικα ολα τα γουστα! νομιζω θα πρεπει να δοκιμασω το color artist eye shadow, βγαινει και σε αλλα χρωματα? καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑι, βγαίνει σε 4 αποχρώσεις και έχω ξεχωρίσει μία πετρολ που μου έχει μείνει στο μάτι!

      Διαγραφή
  10. Τα μολύβια της Erre Due τα αγαπώ! Απ'τη σειρά silky eye pencil έχω αγοράσει γύρω στα 14 χρώματα! Ωραίο ποστ Μαίρη μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...