Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Autumn CherryBox! Unboxing!

Γεια σας Fairies....

Δεν υπάρχει πιο ιδανικός φθινοπωρινός καιρός, από σήμερα, για να μιλήσουμε για το Autumn Cherry Box

Μόλις χτες ενέδωσα στο φθινοπωρινό κουτάκι του αγαπημένου CherryBox! Παρόλο που είδα το περιεχόμενο από πολλά φθινοπωρινά κουτάκια, από εσάς που το είχατε ήδη παραλάβει, μου έκανε εντύπωση ότι κάθε κουτάκι είχε κάποιες διαφορετικές επιλογές, που ανταποκρίνονταν στις ανάγκες της κάθε κοπέλας! Οπότε......δεν μπορούσα να το χάσω!
Ξεκινάω το unboxing, με την πρώτη μου εντύπωση.... Το editorial, όμορφο και ό,τι πρέπει για την εποχή..... Τα cherrygirls έφτιαξαν για εμάς ένα κουτάκι με προϊόντα απαραίτητα για το φθινόπωρο! Μαλλιά, νύχια, πρόσωπο και μακιγιάζ... τι άλλο να ζητήσει κανείς? Δεύτερη εντύπωση, το μεθυστικό άρωμα με το οποίο ήταν αρωματισμένο το κουτί μου! Ρώτησα να μάθω ποιο είναι για να το κάνω δικό μου! Είναι τόσο αισθησιακό! 
Ξέφυγα... Επιστροφή στο περιεχόμενο του κουτιού μου....
Έτοιμες? Φύγαμε....

Lavera σαμπουάν εξισορρόπησης με Βιολογικό Λεμόνι
Full Size, 200ml/5.90€
Το σαμπουάν το είχα πάρει από το eshop του CherryBox, το χρησιμοποιώ ήδη και το έχω λατρέψει, οπότε καταχάρηκα που το έχω σε back up, σύντομα θα σας κάνω και review!
Steam Cream all in one, δεν έχω πιο αγαπημένο και απαραίτητο για φθινόπωρο-χειμώνα! 
Full size, 75ml/16.80€
Έχω κάνει ήδη 2 reviews για την λατρεμένη αυτή κρέμα! Υπέροχη μυρωδιά λεβάντας, ενυδάτωση στο μέγιστο για πρόσωπο, χέρια, σώμα.... Αν δεν την έχεις δοκιμάσει ακόμα, χάνεις! Το κουτάκι που μου ήρθε είναι από τα ωραιότερα που έχω δει! Συμφωνείς?
Aden cosmetics-Επαγγελματικό βερνίκι νυχιών!
Full Size,11ml/5€
Αυτά τα βερνίκια της Aden, με αυτή την παιχνιδιάρικη συσκευασία τους είναι απίθανα! Βερνίκι νυχιών σε purple φθινοπωρινή απόχρωση που αγάπησα!
Evelin Cosmetics-Quattro Eyeshadow
Full Size, 7.90€
Πρώτη επαφή με αυτή την εταιρεία και οι σκιές μου άρεσαν πολύ! Κυκλοφορούν σε 4 αποχρώσεις και εγώ έχω αυτήν που μου ταιριάζει περισσότερο...... Περισσότερα σύντομα!
Aden Cosmetics-High Shine Lip Gloss
Full size, 9ml/9.50€
Κάθε φορά που δοκιμάζω κάτι καινούργιο από την Aden με ξαφνιάζει ευχάριστα με την ποιότητα του! Ένα λαμπερό Lip gloss σε ροζ-τριανταφυλλί must-have φθινοπωρινή απόχρωση που ενυδατώνει τα χείλια για πολλές ώρες και τα κολλάει!
Montagne Jeunesse-Virgin Olive Masque
2.80€
Αυτές τις μάσκες της Montagne Jeunesse τις αγαπώ! Από όσο θυμάμαι όταν επιλέγαμε να κάνουμε beaute μαζί με την αδερφή μου πάντα μία τέτοια μάσκα επιλέγαμε, είχαμε ερωτευτεί αυτή με την σοκολάτα! Την συγκεκριμένη με λάδι ελιάς δεν την έχω δοκιμάσει αλλά μου αρέσει η ιδέα! Οπότε, ίσως δεν την χρησιμοποιήσω και περιμένω την Χριστίνα να έρθει από την Ισπανία για να την δοκιμάσουμε μαζί!
Σύνολο 6 full size προϊόντα, ιδανικά για το φθινόπωρο που θα καλύψουν κάθε ανάγκη που μου δημιουργεί η εποχή! Σύνολο 47.90€ 
Το εποχιακό κουτάκι Cherry Box κοστίζει μόλις 20€, οπότε καταλαβαίνεις ότι είμαι κερδισμένη και με το παραπάνω! 
Το Αutumn CherryBox είναι ακόμα διαθέσιμο και μπορείς να το προμηθευτείς από εδώ! Ευχαριστώ για την φθινοπωρινή εμπειρία! Well Done CherryBox!

Πώς σου φάνηκε το εποχιακό Autumn κουτακι Fairy Girl? Ανυπομονώ πολύ και για το χειμερινό!

Many kisses from Fairy {oo} Mary! 

15 σχόλια:

  1. η steamcream είναι κι εμένα πολυαγαπημένο μου προϊόν ... να τα χαρείς όλα Mary Mary :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Wish I could read your post on english :( this way I only enjoyed in lovely photos. I must say that Lavera is one of my fave cosmetics brand :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμμ βάλανε lavera;;; Mπράβο! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑι , ναι, και έχει και το eshop τους Lavera σε πολύ καλές τιμές, έχω πάρει μερικά καλούδια!!!

      Διαγραφή
  4. καλημερα συνονοματη! δεν εχω παρει ποτε συνδρομητικο κουτακι, αλλα βλεποντας τα καλουδια σας, μαλλον θα υποκυψω τον επομενο μηνα που τα προιοντα θα ειναι πιο χειμωνιατικα! καλοφορετα και περιμενουμε εντυπωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι αξιόλογη η προσπάθεια του CherryBox...... Θα ανταλλάξουμε λοιπόν απόψεις για το winterBox!!!
      xoxoxox

      Διαγραφή
  5. ωραιο κουτακι...να μας πεις εντυπωσεις για τη μασκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραία προϊόντα!
    κάνει μια πολύ καλή προσπάθεια το cherrybox!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω να δοκιμάσω τη steamcream.. πολύ ωραία όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 6 στα 6 full size προϊόντα? τι έγινε? έχω μείνει άφωνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...