Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Luxury Inspired by Nature, Euthalia Physis!

Γειά σας και πάλι Fairies....

Για σήμερα σας έχω ένα καινοτόμο, διαφορετικό προϊόν για τα μάτια! Προέρχεται από μία νέα ελληνική εταιρεία με άκρως φυτικά καλλυντικά! Το όνομα της είναι Euthalia Physis, και διαθέτει καλλυντικά με βάση το βιολογικό ελαιόλαδο που κατά τους αιώνες έχει αποτελέσει τη βάση για έναν ισορροπημένο, υγιή και ολιστικό τρόπο ζωής. 





Στο προϊόν μας τώρα! Φαντάσου ένα λαδάκι που προορίζεται για τα μάτια, τα ενυδατώνει, τα φροντίζει, τα ξεκουράζει και παράλληλα αφαιρεί και το μακιγιάζ από αυτά! Μαγικό? 

 Μιλάω για τον 100% Φυσικό 2-σε-1 Αντιγηραντικό ορό ματιών που είναι κατάλληλος για απαλό ντεμακιγιάζ και προστασία των ματιών από τα σημάδια του χρόνου! Περιέχει βιολογικό ελαιόλαδο, αλόη, καστορέλαιο και χαμομήλι.
Για λάδι, διαθέτει μία πολύ απαλή υφή, δεν τσούζει καθόλου τα μάτια και δεν βαραίνει την περιοχή! Χρησιμοποιώ 1 σταγόνα στο κάθε μάτι και με κυκλικές κινήσεις  την απλώνω να πάει παντού! Το μακιγιάζ διασπάται άμεσα, η mascara "λιώνει" μαγικά, και εκεί που θυμίζω λίγο με panda (eyes), έρχεται το βαμβάκι να πάρει όλη την "μαυρίλα" και να αφήσει τα ματάκια μου ολοκάθαρα και ενυδατωμένα! Τις νύχτες που δεν έχω βαμμένα μάτια, απλώνω μία σταγόνα από το λάδι σε όλη την περιοχή του ματιού, σαν κρέμα ματιών! 
Μετά από λίγες χρήσεις παρατήρησα τις βλεφαρίδες μου πιο γυαλιστερές (πιθανών λόγο του καστορέλαιου) και τα μάτια μου περισσότερο φωτεινά! Εξακολουθεί να μου κάνει εντύπωση κάθε φορά που το χρησιμοποιώ πόσο απαλό είναι και δεν τσούζει ούτε στο ελάχιστο τα μάτια μου (γνωστά για την ευαισθησία τους)!
Τον ορό ματιών Euthalia Physis θα τον βρεις διαθέσιμο στο e-shop του BeautyTestBox, εδώ!
Μπορείς να βρεις περισσότερα για την Εuthalia-Physis στην σελίδα της στο FB εδώ και στην ιστοσελίδα της εδώ


Εσύ έχεις δοκιμάσει κάτι παρόμοιο Fairy Girl? Πώς σου φαίνεται η ιδέα ενός 2σε1 προϊόντος για τα μάτια?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

26 σχόλια:

  1. Κατ αρχην και μονο που πεφτει χρυσοσκονη οταν μετακινω το mouse τρελαινομαι!αχχαχ!
    Ο ορος και μονο που περιεχει αλοη,καστορελαιο και χαμομηλι μ εχει κερδισει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια όμορφη καλημέρα να ανοίξει το "μάτι".
    Τώρα που πήραμε φόρα με την Euthalia δεν θα έχουμε σταματημό!!!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες φίλη,κάτι έχεις αλλάξει και φαίνονται υπέροχες!!!
    Να ξέρεις τον ζήλεψα τον ορό!!!
    Πολλά φιλάκια Μαίρη Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον δοκιμάσεις τον ορό φίλη Jazzy Jazzy και θα τον λατρέψεις και εγώ θα σε εμπιστευτω και θα δοκιμασω τον ορό προσώπου!!
      xoxoxox

      Διαγραφή
  3. Είναι υπέροχος ο ορός! Τον χρησιμοποιώ ως θεραπεία δύο φορές την εβδομάδα και ενυδατώνει υπέροχα! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Πολλές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν τον έχω δοκιμάσει μα βάζεις σε σκέψεις!! χαχα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν τον εχω δοκιμάσει!
    αλλα φαινεται πολυ σουπερ!
    μπηκε στην wishlist!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαινεται καινοτομο προιον,που μου οξυνει το ενδιαφερον..Ευχαριστουμε για την ευκαιρια!
    fb: Despoina Sideri
    gfc: desp.sideri
    email: desp.sideri@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι αντιγηραντικός ορός και αυτό τα λέει όλα! Τι να θέλω πιο πολύ! Τέλειο!
    fb: Elena Elenaki
    gfc:asteri_asteraki
    email: elenaterez@windowwslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Wowwwwwww τέλειο δώρο ευχαριστούμε υα ήθελα να δοκιμάσω! Facebook name magda kapiri-kokkali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αντιγηραντικός όρος με αλόη,χαμομήλι και καστορελαιο μου φαίνεται ξεχωριστό για τα μάτια μου!!! Fb name Despina chalkidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντιγηραντικος Σόρος με χαμομήλι αλόη και καστορελαιο μου φαίνεται τέλειος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόνο που περιέχει βιολογικό ελαιόλαδο, αλόη, καστορέλαιο που βοηθάει και στις βλεφαρίδες να μεγαλώνουν και δίνει τόνωση είναι το κάτι άλλο και χαμομήλι που προστατεύει από μικρο ευαισθησίες .Εξαιρετικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περιέχει βιολογικό ελαιόλαδο που έχει βιταμίνες και τονώνει την αφυδατωμένη περιοχή και μαλακώνει της ρυτίδες έκφρασης και όλα αλλα το σημαντικότερο είναι το καστορέλαιο που βοηθάει στην τόνωση αλλα και στις βλεφαρίδες να μακρύνουν και προστατεύει και απο το σπάσιμο τους καθώς και το χαμομήλι απο αλλεργικές ενοχλήσεις fb georgiavetsou, email georgiavetsou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το κυριότερο για μένα είναι ότι είναι 100% φυσικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τον συγκεκριμένο ορό τον έχω δοκιμάσει και γενικότερα τα προϊόντα της Euthalia Physis. έχω προσωπική αποψη, ειναι εξαιρετικά καλλυντικά!!!!!!!! να τα δοκιμάσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κυριως επειδη ειναι φυσικο προιον και το εμπιστευομαι...fb Helen Marple email redridingh@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το αγάπησα για το σύνολο των συστατικών του και των δράσεων που προσφέρει!
    FB:Triantafyllia Toti
    e-mail: lilian.toti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το αγαπησα με τοσα που διαβασα, ανυπομονω να το δοκιμασω
    Fb. Claire Rous
    Email. roussou76@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. θα ήθελα να δοκιμάσω αυτό τον natural ορό.. να τον τεστάρω στο δέρμα μου ... τα συστατικά δείχνουν υπέροχααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οτι εχω δοκιμασει απο euthalia με ικανοποιησε απολυτα!Αυτος ο ορος ειναι ακομη μια προκληση...
    Peri kontou
    peri_keli@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου αρέσει επέιδή είναι 100% Φυσικό 2-σε-1 Αντιγηραντικό ορό ματιών που είναι κατάλληλος για απαλό ντεμακιγιάζ και προστασία των ματιών από τα σημάδια του χρόνου! Περιέχει βιολογικό ελαιόλαδο, αλόη, καστορέλαιο και χαμομήλι, οπότε δεν τσούζει τα μάτια. Πιστεύω λόγω των συστατικών του είναι εξαιρετικό!
    FB Kiki Antonopoulou
    email kiki.antonopoulou@yahoo.gr έκανα και share στο google+

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...