Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

My Favorite Summer Oils!

Γειά σας Fairy Girls....

Το καλοκαιράκι μπήκε για τα καλά στην ζωή μας! Οι εξορμήσεις στην θάλασσα, άρχισαν δειλά δειλά και γιατί όχι, κάποιες σίγουρα ετοιμάζεστε για διακοπές! Όταν σκέφτομαι καλοκαίρι εκτός από θάλασσα, άμμο, ήλιο έχω στο μυαλό μου και "λάδια"! Ναι, λάδια! Λάδια μαυρίσματος, λάδια σώματος, λάδια για τα μαλλιά και φυσικά, λάδια που τα κάνουν όλα (και συμφέρουν!). Μάζεψα λοιπόν τα αγαπημένα μου Summer Oils σε μία ανάρτηση για να σας τα παρουσιάσω! 


Πρώτο και καλύτερο Monoi Pitate Oil Tiki Tahiti. Το αγάπησα πολλά χρόνια πρίν και πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου, χειμώνα καλοκαίρι! 
Το χρησιμποιώ στα μαλλιά μου για ενυδάτωση και προστασία (ακόμα και στην παραλία), είναι ιδανικό για ενυδάτωση όλου του σώματος σε βρεγμένη επιδερμίδα μετά το ντους και σας έχω και ένα tip, δοκιμάστε να το απλώσετε σε βρεγμένη επιδερμίδα στα πόδια σας και στην συνέχει να τα ξυρίσετε, ξεβγάζοντας το ξυραφάκι με ζεστό νερό! Θα εκπλαγείτε από την απαλότητα και τα αποτελέσματα!

Το αισθησιακό λάδι της Nuxe, δεν θα μπορούσε να λείπει από την συλλογή μου! Έχει ένα πολύ ιδιαίτερο άρωμα, πολύ ζεστό και θυμίζει καλοκαιρινές βραδυνές νύχτες! 

Είναι και αυτό πολυχρηστικό και κάνει και για σώμα και για μαλλιά! 

Το Huile Sensorielle Aux 3 Fleurs, White Edition της Lierac έχει ένα απίστευτα γλυκό άρωμα που σε ταξιδεύει σε νησιά εξωτικά! Είναι πολύ ενυδατικό και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις βάζοντας μία μικρή ποσότητα στο σφουγγάρι  κατά την διάρκεια του μπάνιου σου και να ταξιδέψεις με την μυρωδιά! 

Τρία λευκά λουλούδια χαρίζουν απλόχερα τις απαλές  δροσερές μυρωδιές τους σε σώμα, πρόσωπο και μαλλιά!
Πρόσφατα απέκτησα το διάσημο λάδι bronze by The Body Shop! Μυρίζει σαν monoi, και περιέχει bronze ή χρυσές λάμψεις! 
Εγώ επέλεξα την honey kissed γιατί δίνει στο δέρμα μου μία πολύ διακριτική, ζεστή λάμψη. Ενώ το χρυσό είναι ιδανικό για ανοιχτόχρωμες-ξανθές επιδερμίδες! 
Άπλωσε το στο σώμα σου, βάλε το αγαπημένο σου φόρεμα και βγές για ποτό! That's Summer!
Στο τελευταίο Cherry Box συστήθηκα με ένα νέο Monoi oil, αυτό της Naturado! 100% γνήσιο λάδι με την γνωστή απίστευτη μυρωδιά της Ταιτιανής γαρδένιας!
Επίσης σε συνδρομητικό κουτάκι, αυτή την φορά όμως στο BeautyTestBox, γνώρισα το Moroccan Rose Otto Bath Oil by Ren!

Ένα λάδι ιδανικό για το μπάνιο ή το ντούς που χαρίζει σε όλο το σώμα την απαλότητα και την μυρωδιά των σπάνιων κόκκινων τριαντάφυλλων.
Αυτά ήταν τα αγαπημένα λάδια που συνοδεύουν και αρωματίζουν το καλοκαίρι μου. Εσύ χρησιμοποιείς λάδια Fairy Girl? Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω?

Many kisses oily from Fairy {oo} Mary!

23 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι πως δεν χρησιμοποιώ πολύ τα λάδια , πολύ καλό και ενημερωτικό post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπω τα λαδάκια το καλοκαίρι περσυ μεσα σε δυο μήνες ειχα τελειώσει δυο monoi tiki!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από όλα αυτά έχω δοκιμάσει μ΄νο το nuxe!!
    Θέλω πάρααα πολύ το hei poa!!!!!!
    Φιλάκιαααααα Μαίρη μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ, το hei poa δεν το έχω δοκιμάσει ούτε εγώ ομολογώ, απλά είχα μυρίσει αυτό με την χρυσόσκονη και δεν μου άρεσε καθόλου η μυρωδιά του και τελικά, έτσι απλά, το ξεχασα!

      Διαγραφή
  4. τα εχω δοκιμάσει όλα, εκτός από το ren ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω, στο club μας σε βλέπω και σένα! Το αγαπημένο σου ποιό ειναι?

      Διαγραφή
  5. Έχω δοκιμάσει μόνο της Lierac... μεσα σε μία εβδομάδα έχω αδειάσει το μισο μπουκαλάκι..ενυδατώνει ωραία η μυρωδιά δεν με ξετρελένει αλλά οκ... Της nuxe θα ήθελα να δοκιμάσω και Του body shop :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ότι έχει την λιγότερο έντονη μυρωδιά από τα υπόλοιπα, αν και νομιζω το άλλο με τα 3 λουλουδια εσπερειδοειδών μυρίζει πολύ πιο έντονα!!
      xoxoxo

      Διαγραφή
  6. Σε γενικές γραμμές πολλά λάδια δεν χρησιμοποιώ!
    Όχι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο απλά γιατί δεν έτυχε!
    Μου αρέσει πολύ το post σου όμως και σίγουρα τώρα μου άναψες φωτιές και θέλω να δοκιμάσω κάνα δυο από αυτά που μας παρουσίασες!!!! :)
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο επίσης και το body oil spray της limited σειράς Bronze Goddess της Estee Lauder. Εχει την αγαπημένη μυρωδιά του υπέροχου ομώνυμου αρώματος, μόνο που βγαίνουν σε περιορισμένο αριθμό πάντα προς το τέλος της άνοιξης και πρέπει να τα προλάβεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το έχω υπόψη μου αυτό το λάδι αλλά ομολογώ ένοχη! Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απο την σειρά!

      Διαγραφή
  8. αγαπώ το tiki tahiti...θέλω να το πα΄ρω σε όλα τα αρώματα...λες το συνονόματο pitate να μου ταιριάζει πιο γάντι από το tiare νεραιδούλα;πολλά φιλάκια Μαιρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα το συνονοματο σου γιασεμί μυρίζει υπέροχα, αλλά σαν το tiare κανένα!!!φιλιά Jazzy Jazzy!

      Διαγραφή
  9. Wow, never knew body shop has that kind of product! Nice post ^^
    Mind to follow me back on GFC and bloglovin? ^^ Thank you <3

    VISIT MY BLOG❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τησ nuxe το λατρεύω ΕΠΊΣΗΣ αυτό τησ naturado μυρίζει θεικα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελευταία χρησιμοποιώ το firming oil της nivea και είναι πολύ καλό!
    φοβερό review!!!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...