Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Many Problems...One Solution - Aloe Vera!

Γειά σας Fairies...

Σήμερα αποφάσισα να αφιερώσω μία ολόκληρη ανάρτηση στο πιο αγαπημένο πολυχρηστικό προϊόν που υπάρχει! Την Aloe Vera!

Πολλές θα έχετε ακούσει για αυτό το κακτοειδές φυτό και το πολύτιμο gel που περιέχουν τα φύλλα του, ίσως κάποιες από εσάς να το έχετε και σε μία γλάστρα στο μπαλκόνι σας, αλλά ξέρετε πραγματικά πόσες είναι οι χρήσεις του? 
Ας μετρήσουμε τις χρήσεις που έχω ανακαλύψει εγώ!

1. Επουλώνει κάθε είδους κάψιμο, ακόμα και τα πιο σοβαρά, χωρίς να αφήσει σημάδι!
2. Κλείνει βαθιές πληγές και σταματάει άμεσα το αίμα! Βάλε μεγάλη ποσότητα gel στην πληγή και κλείστε με μία γάζα. Σε μισή ώρα άνοιξε το, θα έχει σταματήσει το αίμα και η πληγή θα έχει ήδη αρχίσει να επουλώνεται!

3. Πλήρης ενυδάτωση του δέρματος μετά από την έκθεση στον ήλιο!
4. Σε τσίμπησε κουνούπι? Η Aloe Vera σταματάει την φαγούρα αμέσως!
5. Έχεις μάσκες προσώπου ή σώματος σε μορφή σκόνης? Ανέμειξε τες με μία ποσότητα Αλόης και θα επωφεληθείς και από τα συστατικά της μάσκας και από την ενυδάτωση της Αλόης!
6. Θέλεις να φτιάξεις ένα δικό σου δροσιστικό face mist για την τσάντα? Ανέμειξε 2 μέρη βιολογικού ροδόνερου και 1 μέρος Aloe vera, λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο της αρεσκείας σου και ανακίνησε τα! Voila! Fresh on the Go!
7.  Πετάνε τα φρύδια σου? (άσχετο!!!) Λίγο Aloe gel τα βάζει στην θέση τους!
8. Στην παραλία, είναι χρήσιμη για το αν σε τσιμπήσει οτιδήποτε θα το απολυμάνει τοπικά μέχρι να πας σε ένα φαρμακείο!

Γράφοντας όλα τα παραπάνω μου ήρθε στο μυαλό αυτό!
Για όλα τα προβλήματα, η λύση είναι ... windex....οοps excuse me... Aloe Vera ήθελα να πω!
Εκτός από την Αloe Vera που έχω στο μπαλκόνι μου (η οποία ακόμα είναι σχετικά μικρούλα)  αγαπώ αυτή της Panthenols!
Είναι οργανική και περιέχει και κάποια άλλα χρήσιμα 
καταπραϋντικά συστατικά όπως η πανθενόλη, το πράσινο τσάι και η ουρία και φυσικά είναι ελληνική! 

Η νέα μεγάλη της συσκευασία είναι πολύ βολική και οικονομική! 

Διαθέσιμη στα φαρμακεία όπως όλα τα προϊόντα Panthenols. Αν θέλεις να διαβάσεις και άλλα reviews για την Panthenols κάνε κλίκ εδώ

Μην ξεχνάς την καλοκαιρινή προσφορά της Panthenols, ένα καλοκαιρινό αδιάβροχο νεσεσέρ που περιέχει μία ενυδατικής κρέμα και ένα ορό, με μόνο 19,90€! Τρέξε να προλάβεις το δικό σου!
Eσύ χρησιμοποιείς Aloe Vera Fairy Girl? Καλές διακοπές και ....  μην ξεχάσεις την Αλόη σου....

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

10 σχόλια:

  1. φοβερό post!!!bravissima Μαίρη Μαίρη!!!!αγαπάμε aloe vera!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η αλόη βοηθάει πολύ και στην ακμή απο ότι ξέρω , εχω κ εγώ μια γλαστρούλα έξω και την χρησιμοποιώ συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I love aloe vera gel and use it everyday it is a must have for me.. i loved the tips u mentioned here .. amazing!!
    http://natashabhatt.blogspot.in/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I think the Aloe Vera is a great natural product!
    Nice review!
    Thank you for sharing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχαχα windex, θεά!! Εγώ παίρνω τώρα τελευταία σπρέι αλόης και το αγαπώ! θέλω να πάρω και τζελ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω και τζελ άλλης εταιρείας και αν καείς στην θαλασσα ειναι ό,τι καλυτερο! Σ''άρεσε το windex ε? γελούσα μόνη μου να σκεφτείς!

      Διαγραφή
  6. εγω πινω και ενα καινουριο αναψυκτικο με αλοες βερα, κανει θαυματα η αλοη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...