Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Castalia After Sun Giveaway!**CLOSED**

Hi Fairies.....

Θυμάσαι σε ένα παλαιότερο post που σου μίλησα για το πόσο μου άρεσε το After Sun της Castalia? Ξέρεις την αγάπη μου για αυτά τα προϊόντα.... Το τελευταίο μου CherryBox λοιπόν περιείχε ακόμα ένα Castalia After Sun και αφού εγώ το έχω ήδη ξανά προμηθευτεί για φέτος το καλοκαίρι, αποφάσισα να το χαρίσω σε μία από εσάς!  Διάβασε σχετικά εδώ και πάρε μέρος στο καλοκαιρινό Giveaway!

Το Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και Κύπρου και λήγει στις 9 Αυγούστου 2014 και ώρα 23.59!


ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Υποχρεωτικά - Necessarily:
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο  "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου" .  
2. Like Castalia on Facebook from here 
3. Εγγραφείτε στα Newsletter του Fairy Make up Tales, από την φόρμα εγγραφής "Subscribe to Newsletters"στην δεξιά πλευρά του blog.
4. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε!  
5. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here.   Προαιρετικά - Optional: 
Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής: For extra entries (increasing your odds to win) you can do the following:  
 
6. Follow Fairy Make up Tales via Google+  from here. 
7. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ.     
8. Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, λέγοντας μου αν χρησιμοποιείτε After Sun και ποιό είναι το αγαπημένο σας!
9. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ  (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).
10. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)
  ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
a Rafflecopter giveaway

Με το πέρας της κλήρωσης η τυχερή θα ενημερωθεί με e-mail και θα πρέπει να μου στείλει τα στοιχεία της εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσει το δώρο της. Τα δώρα θα αποσταλούν από εμένα με ταχυδρομείο και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή του. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς.

O διαγωνισμός προβάλλετε από το Save and Win, Nethall.gr και Kerdiseto.gr
 
Many kisses and smiles from Fairy {oo} Mary!

43 σχόλια:

  1. Χρησιμοποιώ το COOLING AFTER SUN FACE AND BODY YOGHURT απο τον Kορρέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oxι δε χρησιμοποιω αλλα ισως πρεπει να δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν χρησιμοποιώ γιατί νιώθω την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη απο τα αντιηλιακά, όμως κάποιες φορές θα ήθελα να βαζω περισσότερο για να έχω την αίσθηση της καθαρής επιδερμίδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν χρησιμοποιώ, αλλά νομίζω πως θα πρέπει!!!
    ευχαριστούμε για το ωραίο δωράκι!!!
    gfc:Σταυρούλα
    bloglovin:stavroula211977
    fb & Google+: Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φέτος δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν.Πέρυσι είχα της Nivea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο after sun μέχρι τώρα...παλιότερα είχα δοκιμάσει την Lancaster...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φέτος χρησιμοποιώ της Galderma και είναι πολύ καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hawaian tropic αντιηλιακό αλλά και after sun!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε χρησιμοποιώ, μόνο ενυδατική κρέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. den ta exw dokimasei Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. oxι δε χρησιμοποιω και θα ηθελα να δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα στην όμορφη παρέα σας! Χρησιμοποιώ after sun πάντα! Προς το παρόν έχω της Apivita, αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω της Castalia, της οποίας τα δερμοκαλλυντικά εμπιστεύομαι για την καθημερινή περιποιήση του προσώπου μου και είμαι υπερευχαριστημένη! Καλή μας επιτυχία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δυστυχώς δεν ετυχε μεχρι στιγμης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Lancaster
    iosifgrigoriou@hotmail.com
    FB & G+: Iosif Grigoriou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παλιότερα χρησιμοποιούσα του Κορρέ για το σώμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χρησιμοποιω after sun της nivea με aloe vera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν χρησιμοποιώ κάποιο after sun, απλα βάζω την ενυδατική σώματος και στην περίπτωση που καώ βάζω pepanthol!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ fb giannis gratsias gratseneger@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. παλιότερα χρησιμοποιούσα, τώρα δυστυχώς οχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν χρησιμοποιώ...
    Ευκαιρία να αρχίσω να το κάνω!!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μέχρι τώρα δεν έτυχε να χρησιμοποιήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. I've never tried this brand before! Good to find out about brands! :)

    Filakia apo londino!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...