Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Are you looking for the Best Hair Brush?

Γεια σας Fairy Girls....

Έχω γράψει πολλά reviews για βούρτσες μαλλιών και για όλες σχεδόν τις καινούργιες που κυκλοφορούν στην αγορά. Όμως τελικά, μετά από όλες αυτές που έχω δοκιμάσει ποια ή ποιες είναι αυτές που με βολεύουν περισσότερο και έχουν αντέξει μέσα στον χρόνο?





Ας ξεκινήσουμε με το πιο πρόσφατο review μου, την Michel Mercier! Δοκίμασα 2 τύπους της, την ροζ για λεπτά μαλλιά και την πράσινη για κανονικά! Ενώ διαθέτει λαβή και άνισα μήκη για να "αγκαλιάζουν" ομοιόμορφα το κεφάλι δεν μπορώ να πω ότι είναι η βούρτσα που μετά από συνεχή χρήση με βόλεψε και την αγάπησα! Είναι πολύ εργονομική αλλά δεν μπορώ να πω ότι ευχαριστιέμαι το χτένισμα μαζί της! 
Δεύτερη βούρτσα που θα βάλουμε στο μικροσκόπιο είναι η τετράγωνη βούρτσα της Macadamia. Ισχυρίζεται ότι κρατάει λαδάκι στα δοντάκια της και το εκχύει στα μαλλιά όταν αυτά είναι στεγνά! Όχι, και πάλι όχι, κάτι τέτοιο δεν το κάνει αλλά με βοηθάει στο να κάνω ένα απλό ίσιωμα στα μαλλιά μου ενώ τα στεγνώνω με το πιστολάκι! 

Επίσης έχω δοκιμάσει και την No Tangle της Macadamia αλλά επειδή την έχω χαρίσει δεν μπόρεσα να την έχω στην φωτογραφία. Μπορείς όμως να διαβάσεις το αντίστοιχο review εδώ!
H Dessata μοιάζει με την Tangle Teezer, αλλά δεν είναι ίδια, έχει πιο μαλακά δοντάκια τα οποία δυστυχώς δεν κάνουν το χτένισμα και το ξεμπέρδεμα τόσο απολαυστικό και τόσο εύκολο, όσο η πρωτότυπη!
Είναι πιο οικονομική αλλά με την ελάχιστη χρήση, τα δοντάκια της μαλάκωσαν τόσο πολύ που τώρα δεν ξεμπερδεύουν σωστά!
Philips Satin Hair Ion-Tech. Αυτήν δεν σας την έχω δείξει και είναι μία βούρτσα που έχουμε πάνω από 3 χρόνια σπίτι μας! 

'Οταν ανοίγεις τον διακόπτη διαχέει ιόντα στα μαλλιά ενώ χτενίζεσαι, με αποτέλεσμα να τα κάνει πιο λεία, πιο λαμπερά ενώ παράλληλα αποτρέπει το φριζάρισμα! 

Το χρησιμοποιώ όταν τα μαλλιά μου είναι ίσια και πραγματικά είναι μία πολύ ιδιαίτερη βούρτσα!
Τελευταία άφησα την αγαπημένη Τangle Teezer την κλασσική και την compact! Ναι, δηλώνω δημόσια ότι είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά από βούρτσα!
Η μωβ Tangle Teezer είναι στην κατοχή μας εδώ και 2 χρόνια και μετά από συνεχή καθημερινή χρήση, εξακολουθεί να χτενίζει το ίδιο τέλεια και απολαυστικά όσο την πρώτη φορά!
Πρέπει να σας πω ότι συμφωνεί και ο "καλός" μου επί του θέματος, ο οποίος, όποια βούρτσα και αν δοκίμασε πάλι με την μωβ Tangle Teezer επιμένει να χτενίζεται! Από τότε που την χρησιμοποιώ δεν έχω πλέον ψαλίδα στα μαλλιά μου, δεν βλέπω σπασμένες άκρες στην βούρτσα και έχω πιο λαμπερά μαλλιά! Μπορεί τα δοντάκια της να σας φαίνονται ταλαιπωρημένα, αλλά σας πληροφορώ εξακολουθεί να χτενίζει και να φροντίζει τα μαλλιά μου όπως την πρώτη μέρα! Για την compact Shaun the Sheep τι να πω?
Είναι πάντα στην τσάντα μου και με βγάζει ασπροπρόσωπη σε κάθε περίπτωση, ενώ με κάνει και χαμογελάω με τα υπέροχα προβατάκια της! Να σας πω ότι έχουμε ακόμα μία compact Tangle Teezer σε μαύρο για ευνόητους λόγους! Αν έχεις εύκολα μαλλιά που δεν χρήζουν ιδιαίτερης φροντίδας, θα σε βολέψουν όλες οι παραπάνω βούρτσες, αλλά εάν έχεις δοκιμάσει έστω και μία φορά την Tangle Teezer τότε όλες οι άλλες θα σου φανούν απλά.......οδοντόκρεμες!
Τώρα που κυκλοφόρησαν τα νέα limited edition Sugared Almonds λέω να διαλέξω μία νέα, και να μεταθέσω την κουρασμένη μου μωβ ΤΤ στην τσάντα της θάλασσας! Από τις 6 Ιουλίου θα είναι διαθέσιμες σε επιλεγμένα κομμωτήρια!
 
Εσείς ποια βούρτσα αγαπάτε περισσότερο Fairy Girls? Έχετε δοκιμάσει καμία από τις παραπάνω?
  
Many kisses from Fairy {oo} Mary!

13 σχόλια:

  1. Somehow i dnt use these kind of brushes as i hv scanty hair,, thank u fr sharing this information :)
    http://natashabhatt.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω με έπεισες και θα την δοκιμάσω κι εγώ την ΤΤ. Εγώ μόνο την dessata δοκίμασα, καλή, αλλά υπάρχουν και καλύτερες. Εμένα δεν χάλασαν τα δοντάκιαόπως σε εσένα, αλλά θέλει το διπλό χρόνο από μια κοινή για να χτενιστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ούτε η ραπουνζέλ τόσες βούρτσες!!!εγώ θα επιμείνω στο να επιθυμώ η βούρτσα μου να έχει χερούλι!!!ψηφίζω michel mercier!!!πολλά φιλάκια Μαίρη Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα θα έχω μία μέρα μαλλιά σαν της Ραπουνζελ και τότε........ φιλιά Jazzy Jazzy!

      Διαγραφή
  4. Θα ...ρίξω λάδι στη φωτιά και θα σου προτείνω άλλη μία, χαχαχα. Είναι η the wet brush. Την είδα πρώτη φορά στο blog της Μάτας (by Matahari) και την παρήγγειλα αμέσως (από πωλητή στο ebay αν θέλεις μου στέλνεις πμ για το λινκ). Πλέον χρησιμοποιώ την tangle teezer για βρεγμένα μαλλιά και τη wet brush για τα στεγνά. Έχουμε την ίδια μωβ tangle btw :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί βρε Ελενάκι μου το κάνεις αυτό τώρα δλδ ε? Αφού βλέπεις ότι είμαι επιρρεπής!!! Στείλε τον πωλητή!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο review!που μπορώ να βρω την βούρτσα με τα προβατάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα σε κάποια κομμωτήρια και διαδικτυακά στο Ariane.gr

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο ποστ σκέφτομαι να πάρω την πρώτη φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω την TT!! Ακόμη δεν την έχω δοκιμάσει, κι όμως χαχα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...