Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

GIVEAWAY! 3 HandMade Rose & Coconut Butter Sugar Body Scrubs! **CLOSED**

Γειά σου Fairy Girl....

Σου έχω μιλήσει άπειρες φορές για το πολυαγαπημένο μου Andele.gr. Μπορεί να σκέφτεσαι ότι είναι ακόμα ένα eshop μέσα σε τόσα άλλα! Αλλά το ξέρω, μόλις  μπείς στην σελίδα του και δεις όλα αυτά τα ξεχωριστά brands που φιγουράρουν εκεί μέσα, θα αναθεωρήσεις! Όλα αξιόλογα, διαλεγμένα με αγαπή και μεράκι! 


Έχω ήδη γράψει εδώ, για το υπέροχο χειροποίητο scrub σώματος που φτιάχνει η Ρίτα, η ιδιοκτήτρια του Andele.gr. Το HandMade Rose and Coconut Butter sugar scrub λοιπόν είναι ό,τι πιο αγαπημένο έχω στο μπάνιο μου!

Βούτυρο καρύδας, μαύρη ζάχαρη, αιθέριο έλαιο αγριοτριανταφυλλιάς και άλλα διάφορα βιολογικά έλαια όπως jojoba και φυσικά, αληθινά ροδοπέταλα! Όταν ανοίξεις το καπάκι του, θα μεταφερθείς αυτόματα σε τεράστιους κήπους γεμάτους με κόκκινα μυρωδάτα τριαντάφυλλα! Μόλις δε, το απλώσεις στο σώμα σου, τόσο τα αρώματα όσο και η απαλότητα του τριαντάφυλλου και της καρύδας θα σε μαγέψουν!

Εγώ έχω ήδη τελειώσει 4 (ή μήπως 5?) και δεν μπορώ πλέον να ζήσω χωρίς αυτό. Το HandMade Rose and Coconut Butter sugar scrub λοιπόν, τώρα είναι επιτέλους διαθέσιμο στο Andele.gr στην νέα κατηγορία HandMade για όλες εσάς που θέλετε να το δοκιμάσετε! Και πιστέψτε με δεν θα σας φτάσει μόνο ένα! Η τιμή του είναι προσιτή (9€) και όταν μιλάμε για κάτι τόσο φυσικό, τότε μάλλον και η τιμή του είναι μαγική! Θα το βρείς εδώ!
Επειδή όμως σου έχω μιλήσει άπειρες φορές για αυτό το Scrub, μαζί με την Ρίτα του Andele.gr αποφασίσαμε να δώσουμε την ευκαιρία σε 3 από εσάς να το δοκιμάσουν και να μας πουν την γνώμη τους!

ΤΟ ΔΩΡΟ
Το  Fairy Make up Tales σε συνεργασία με το Andele.gr προσφέρει σε τρία τυχερά Fairy Girls,  3 Rita's HandMade Rose and Coconut Butter Sugar ScrubsΤο Giveaway είναι ανοιχτό μόνο για την  Ελλάδα  και λήγει στις 22-6-2014 και ώρα 23.59!


ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Υποχρεωτικά - Necessarily:
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο  "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου" .Be member of  Fairy Make up Tales via GFC (Google Friend Connect).       
2. Like Andele.gr on Facebook from here 
3. Εγγραφείτε στα Newsletter του Fairy Make up Tales, από την φόρμα εγγραφής "Subscribe to Newsletters"στην δεξιά πλευρά του blog.
4. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε! Leave your e-mail on the Refflecopter form, so I can contact you in case you win!  
 5. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here.  


Προαιρετικά - Optional: 
Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής: For extra entries (increasing your odds to win) you can do the following:
 
6. Follow Fairy Make up Tales via Google+  from here. 
7. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ. Follow Fairy Make up Tales via Bloglovin  from here.       
8. Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, λέγοντας μου ποιό είναι το δικό σας αγαπημένο body scrub.
9. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ  (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).
10. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)!  

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Με το πέρας της κλήρωσης οι τυχερές θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία τους εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρα θα αποσταλούν από εμένα με ταχυδρομείο και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς!

P.S. Αν θέλεις κάτι απόλυτα φυσικό για να ενυδατώνεις δύσκολες περιοχές στο σώμα σου, η Ρίτα φτιάχνει ένα καταληκτικό Body Butter, αν ενδιαφερθείς και εσύ ίσως την πείσουμε να το προσθέσει και αυτό στο e-shop της!

Many kisses from Fairy {oo} Mary! 

68 σχόλια:

  1. Κι άλλο giveaway? Ευχαριστούμε Μαίρη!
    Η αλήθεια είναι ότι δεν πολυχρησιμοποιώ scrub σώματος, έχω αρκετά ευαίσθητη επιδερμίδα. Κάποιο φυσικό όμως και ήπιο θα ήταν ότι πρέπει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτήν την περίοδο χρησιμοποιώ ένα της Bioten!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. teleiaaaa!! euxaristoume poluu !!! na pw thn alitheia dn exw agorasei kapoio body scrub k th ithela n dokimasw ena !kanw spitikes suntages me zaxaritsa m diafora alla.. ;) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΟΟΟ! Προσωπικά εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ ένα scrub που φτιάχνω από ελαιόλαδο, ζάχαρη, κανέλα και κακάο. Οι μαγικές λεξούλες καρύδα και ροδοπέταλα όμως..με τρέλαναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπημένο body scrub της Oriflame...με μέλι και μαύρη ζάχαρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aγαπημένο body scrub το Body Euphoria της Apivita. Πολύ θέλω να δοκιμάσω το Rita 's body scrub. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένο το Smoothing Body Scrub For a New Skin της CLARINS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δύσκολη επιλογή. Δεν είναι μόνο ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν χρησιμοποιώ body Scrub γιατί η επιδερμίδα μου είναι ευαίσθητη! Το συγκεκριμένο όμως θέλω πολύ να το δοκιμάσω γιατί το φτιάχνει η ίδια η Ρίτα, και λογικά θα είναι απαλό για την δική μου επιδερμίδα. Μακάρι να είμαι μία από τις νκήτριες για να το δοκιμάσω και να πω την γνώμη μου. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα προιόντα της Ρίτας γιατί φαίνονται πολύ καλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλω πάρα πολύ να το δοκιμάσω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν εχω καποιο αγαπημενο....αγοραζω διαφορα και δοκιμαζω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίος διαγωνισμός!!!! Το ξέρεις ακολουθούμε παντου!!!
    Με μεγάλη μας χαρά, σε προσκαλούμε και στους διαγωνισμούς του Ιουνίου στο blog μας!
    GIVEAWAYS-JUNE 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτήν την περίοδο χρησιμοποιώ το BIOSPECIFIC του YVES ROCHER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπημενο scrub ειναι αυτα τα γαντια που πουλανε νομιζω και στα hondos. γαντια απολεπισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν εχω καποιο αγαπημενο απλως οτι μου αρεσει και συμφερει οικονομικα αγοραζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ως τώρα κάποιο τέτοιο προϊόν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. wooo hooo the scrub is so yummy n delicious.. wish i cud win this too :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρησιμοποιώ το Whipped Sugar Scrub with shea butter- Light on!! καταπληκτικό!!!
    gfc:Σταυρούλα
    fb & google+: Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λατρεύωωωωωωωω το αγαπημένο μου scrub αυτή την εποχή είναι το Lulu & Boo Vanilla Sugar Organic Body Scrub ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο μέχρι στιγμής οπότε τώρα είναι ευκαιρία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κάτι τέτοιο, οπότε τώρα είναι η ευκαιρία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ένα ακόμα τέλειο Giveaway!
    Αν θέλεις μπορείς να προσθέσεις και να παρουσιάσεις το link σου και στο "link party" του μήνα Ιούνη που έχω στο blog μου με τίτλο "Giveaway Party" όπου μπορείς να λάβεις μέρος και στα υπόλοιπα Giveaways που έχουν προσθέσει ήδη φίλες blogger!
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτήν τη στιγμή δεν χρησιμοποιώ κάποιο αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το συγκεκριμένο που έχει και φυσικά συστατικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. προς το παρόν, το αγαπήμενο μου scrub σώματος είναι ... ο καφές και προσώπου το λαδάκι με μαύρη ζάχαρη!!!!!ναι, ναι!!! ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αυτή την περίοδο έχω ένα της darphin αλλά επειδή έχω διαβάσει ΤΟΣΑΑΑΑ καλά που έχεις γράψει για αυτό το scrub θα ήθελα πάρα πάρα πολύ να το δοκιμάσω!!!
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λατρεύω το body relax scrub με μελι και βανίλια της apivita!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ευχαριστουμε για μια ακόμη φορά για τα δώρα ...δεν εχω ξαναχρησιμοποιήσει scrub για το σώμα... να λοιπόν μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσω :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τώρα τελευταία το χω ρίξει στα χειροποίητα αλλά πιο πριν από το Body shop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρησιμοποίησα ενα της Caudalie που μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το αγάπημένο μου scrub είναι λίγη ζάχαρη ανακατωμένη μέσα στο αφρόλουτρό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το δικο μου αγαπημενο scrub ειναι με καρυδα σαν αυτο που δινεις στο giveaway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν αγοράζω κάποιο,φτιάχνω μόνη μου με ελαιόλαδο,κατακάθι από καφέ,λίγο ψιλό αλάτι και κανέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τέλειο! Δεν έχω κάποιο αγαπημένο, συνήθως κάνω το κλασσικό DIY με λάδι-ζάχαρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τέλεια ευχαριστουμε.Συνήθως καρύδα χρησιμοποιω.Θα ηθελα να δοκιμασω και κατι αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!! :D :) :D BIOSPECIFIC του YVES ROCHER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. το αγαπηημενο μου ειναι με λαδι και ζαχαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει κάποιο που να μα έχει ξετρελάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. δεν εχω χρησιμοποιησει καποιο. ελπιζω να εχω την ευκαιρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπημένο μου είναι ένα του Body Shop με άρωμα coconut!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ειναι σαν να τα μυρίζω, θελω πολύ να τα δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. χμμμ δεν εχω καποιο αγαπημενο..θα ηθελα πολυ ομως να δοκιμασω καποιο χειροποιητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ένα με μυρωδιά μάνγκο που μου έκανε δώρο μια φίλη από την εταιρία Dust + cream

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συνήθως κάνω σπιτικό scrub με λάδι και ζάχαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ola einai teleiaaaaaa alla to agaphmeno mou einai ths yves rocher!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...