Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Kueshi, Vitality Skin Cream and Serum! REVIEW!

Γειά σας Fairies....

Είναι αλήθεια ότι δοκιμάζω πολλά και διαφορετικά προϊόντα συνεχώς, ώστε να μπορώ να αποκτήσω μία γνώμη και να σας τα παρουσιάσω! Φυσικά, δεν γίνεται να μου αρέσουν και να μου ταιριάζουν όλα! Όμως κάποια προϊόντα τυχαίνει να μου "κάθονται" κατευθείαν! Να ταιριάζουν στο δέρμα μου και να το κάνουν ορατά καλύτερο!

Αυτό μου συνέβη - αυτή τη φορά -  με μία κρέμα και έναν ορό της Ισπανικής εταιρείας Kueshi που επέλεξα από το ηλεκτρονικό κατάστημα Femme-Fatale.gr
Την πρώτη επαφή μου με τη Kueshi, την είχα από τα συνδρομητικά BirchBox που έφερε η Χριστίνα από την Ισπανία! 
Ήθελα οπωσδήποτε να τα δοκιμάσω, γιατί είναι φυτικά, δεν περιέχουν parabens και δεν δοκιμάζονται σε ζώα, οπότε η χαρά μου ήταν απερίγραπτη όταν είδα ότι το Femme-fatale.gr τα είχε διαθέσιμα στην Ελλάδα!
Έτσι λοιπόν, επέλεξα την σειρά Vitality Skin!
Πρώτη εντύπωση συσκευασιών! Υπερ-πολυτελέστατα γυάλινα βάζα, πολύ καλής ποιότητας που χαρίζουν μία πολυτέλεια στο μπάνιο και την καθημερινότητα μου!
Θέλεις το πρόσωπο σου να αντανακλά αυτή τη λάμψη?? Διάβασε να δεις πώς το πέτυχα εγώ!
Kueshi Αντιγηραντικός Ορός με Μαργαριτάρια Vitality Skin*
Αντιγηραντικός ορός προσώπου, περιέχει υψηλές συγκεντρώσεις ενεργών συστατικών, τα οποία παρέχουν στο δέρμα εξαιρετικά οφέλη με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Περιέχει τα παρακάτω ενεργά συστατικά:
  • Πέρλες Μαργαριταριού
  • Λάδι Argan
  • Ελαιο Αγριοτριανταφυλλιάς
  • Αμυγδαλέλαιο
  • Aloe Vera
  • Βιταμίνη Ε

...και διαθέτει  ευρετήριο ενεργών συστατικών που μπορείς να τσεκάρεις εδώ
Αυτός ο ορός είναι σε μορφή λεπτόρρευστης κρέμας και απορροφάται αμέσως! Κάνω ένα απαλό μασάζ και περιμένω 1-2 λεπτά πριν προχωρήσω στην εφαρμογή της κρέμας!
Έχει μια ελαφριά, γλυκιά μυρωδιά και κάνει το πρόσωπο πολύ απαλό... Μετά το ορό λοιπόν,συνέχεια έχει η...

Kueshi Αντιγηραντική Κρέμα με Μαργαριτάρια Vitality Skin*! 
Απλώνεται στο πρόσωπο βελούδινα, και χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα! Την πρώτη κιόλας μέρα που την χρησιμοποίησα, έπιασα τον εαυτό μου να θαυμάζει το πρόσωπο μου! Είναι λαμπερό, λείο και απίστευτα απαλό! 
Σήμερα, μετά από 2 εβδομάδες χρήσης και των δύο προϊόντων, διαπιστώνω μείωση των γραμμών έκφρασης, γύρω από το στόμα! Έχω ένα πρόσωπο λείο, και πιο σφικτό ίσως, λαμπερό και δροσερό! Η σκόνη μαργαριταριών είναι αυτή που με βοηθάει να λάμπω! 
Φυσικά ακόμα ένα θετικό είναι και ο ενδεικτικό δείκτης προστασίας (spf15) που περιέχει, γιατί καλύτερα λίγο παρά καθόλου!
Η κρέμα Vitality Skin κοστίζει μόλις 25€ για 50ml και είναι διαθέσιμη εδώ, και το Vitality Skin serum κοστίζει 28,50€ για επίσης 50ml και μπορείς να του ρίξεις μια ματιά εδώ!

Η σειρά Vitality Skin By Kueshi έγινε η αιτία λοιπόν να αγαπήσω την Ισπανική αυτή εταιρεία από την Valencia και να θέλω να δοκιμάσω ακόμα περισσότερα προϊόντα της, τα οποία σιγά-σιγά θα σας αποκαλύψω! 

Εσύ Fairy Girl, έχεις δοκιμάσει κάτι από Kueshi? Πώς σου φάνηκαν τα Vitality Skin?

Many kisses from glowing Fairy {oo} Mary! 
*PR Samples 

10 σχόλια:

  1. πολύ ωραιο ποστ και φαινονται πολύ ωραια προιοντα :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααχ ρε Μαιρη ετσι οπως τα περιγραφεις θελω να τα παρω τωρααα..υπεροχα φαινονται..δεν το ηξερα οτι η Kueshi ειναι εταιρια με φυτικα προϊοντα..θα αναζητησω κατι της εταιριας σιγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πολύ καλές επιλογές προιόντων! Και για όλα τα γούστα! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  3. Another amazing review of a product I never heard love but will want to try.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραία προϊόντα και πολύ αναλυτικό ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kueshi φοβερά προϊόντα!!!έχω δοκιμάσει το πολύ ωραίο gel καθαρισμού και είμαι στη φάση της δοκιμής και μιας κρέμας απο μια άλλη σειρά!!!τις γνώρισα μέσα απο συζήτηση με την φίλη μου την Μαίρη τη νεραιδούλα !!!αυτά τα 2 φαίνονται αρκετά ενδιαφέροντα!!!πολύ ωραίο post φίλη Μαίρη!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, σε έχω μυήσει κανονικά λοιπόν στα Ισπανικά φυτικά καλλυντικά? Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Jazzy Jazzy!
      xoxoxo

      Διαγραφή
  6. poly kali h timi pantws gia ayta pou exeis diapistwsei.. !!
    http://royalbreaks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...