Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Christmas Giveaway Sponsored by Nimbus Candles! **CLOSED**

Γειά σας Fairy Girls....

Έρχονται τα Χριστούγεννα!! Οι περισσότερες από εσάς, αν όχι όλες, στολίσατε ήδη το δεντράκι σας, το σπίτι σας και κάνετε ήδη λίστα δώρων για τους αγαπημένους σας! Αυτή η εποχή, μου φέρνει πάντα χαρά!
Γιορτινή ατμόσφαιρα, καλή διάθεση και όμορφες μυρωδιές από τα γλυκά των χριστουγέννων... Όμως μία όμορφη και γιορτινή ατμόσφαιρα επιβάλλει και γιορτινά μυρωδάτα κεριά! Σωστά?

Η ΕΚΠΛΗΞΗ- ΤΟ ΔΩΡΟ
Το Fairy Make up Tales σε συνεργασία με την ελληνική και αγαπημένη Nimbus Candles σας προσφέρει το απόλυτο Χριστουγεννιάτικο δώρο. Ένα τυχερό Fairy Girl θα κάνει δικό του ένα Candle Christmas Box το οποίο περιλαμβάνει :

- Χειροποίητο λευκό κροκό κουτί-βιβλίο με μπορντό κορδέλα και φιόγκο.
- 1 Μεσαίο κερί σόγιας 40 ωρών
- 1 Ταξιδιωτικό κερί σόγιας Christmas 30 ωρών
- 1 Συσκευασία Ρεσώ 4 τεμ. – 6 ωρών έκαστο
- 1 Μεταλλικό Αναπτήρα Κεριών    
Το Giveaway ξεκινάει σήμερα 11-12-2013 και θα λήξει στις 26-12-2013 στις 23.59! Είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και Κύπρου!
Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικό review για τα Nimbus Candles εδώ, και θα καταλάβετε για είναι αγαπημένα!


ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Υποχρεωτικά :
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου" .
2. Like Nimbus Candles on Facebook from here
3. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ.
4. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε!
5. Follow Fairy Make up Tales via Google+ from here

Προαιρετικά : Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής:
6. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here.
7. Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, λέγοντας μου ποιό είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που σας έχουν κάνει ποτέ!
8. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).
9. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).

*(επειδή οι συμμετοχές ελέγχονται λεπτομερώς, θα σας παρακαλέσω να μην σβήνετε την κοινοποίηση σας μέχρι την ημερομηνία λήξης του Giveaway, διαφορετικά, η συμμετοχή σας ακυρώνεται). 
Τα σχόλια δεν αποτελούν υποχρεωτική συμμετοχή, αλλά είναι πάντα ευπρόσδεκτα!!!
Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός για την Ελλάδα και την Κύπρο! Συμπληρώστε την φόρμα παρακάτω για την εγκυρότητα της συμμετοχής σας. (Μοναδική συμμετοχή αποτελεί η συμπλήρωση της φόρμας του Rafflecopter).
 
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Με το πέρας της κλήρωσης η τυχερή θα ενημερωθεί με e-mail και θα πρέπει να μου στείλει τα στοιχεία της εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσει το δώρο τους. Το δώρo θα αποσταλεί από το Nimbus Candles και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή του. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς! 
 Sales for Christmas Gifts- Check here!
Merry Christmas from Fairy {oo} Mary!

103 σχόλια:

  1. Χμμ...το περσυνό δωρο που πήρα στον εαυτό μου..uggs!!Που τις ήθελα χρόνια...
    Και εννοείται όλα τα δώρα που μου έχει κάνει το αγόρι μου...ειδικά το πρωτο! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μια τηλεόραση που δούλευε!!!με ροδέλα με χρωματιστές εικόνες και μουσική!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θυμάμαι κάποιο συγκεκριμένο δώρο που να με εξέπληξε ιδιαίτερα, αλλά γενικά χαίρομαι πολύ όταν μου φέρνουν ρούχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το καλύτερο δώρο δεν ξέρω. η καλύτερη ανάμνηση δώρου πάντως ειναι όταν πήγαινα 6η δημοτικού που ο άγιος βασίλης μου είχε φέρει το καραόκε και τραγουδούσα με την αδερφή μου :Ρ χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά! Και μόνο ή επανασύνδεση με την οικογένεια είναι το καλύτερο.,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όταν ήμουν στο γυμνάσιο ήθελα πολύ κινητό και δεν μου έπαιρναν οι γονείς μου και τα Χριστούγεννα μου πήρε δώρο ένα πανέμορφο κινητούλι ο αδερφός μου!με συγκίνησε τόσο πολύ που άρχισα να κλαίω!!!δεν ήταν το κινητό ήταν η κίνηση που με συγκίνησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ερχομός συγγενικού προσώπου απο άλλη χώρα που έχω να δω χρόνια θα είναι το καλύτερο φετινό μου δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρόλο που δεν έχει ιδιαίτερα προσωπικό αντίκρισμα, θα πω ένα κινητό, γιατί το χρησιμοποιώ ακόμη και με έχει βολέψει πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχω παρει πολλα ωραια δωρα ως τωρα, αλλα νομιζω οτι το ωραιοτερο θα ειναι το φετινο (περιμενω μωρακι!!!!!!) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάποια χρονιά μου είχε κάνει δώρο ο καλός μου ταξίδι στη Βιέννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα θυμάμαι εκείνη την κούκλα που μου χάρισαν όταν ήμουν 4...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο είναι,κάθε χρονιά,η υγεία των δικών μου ανθρώπων :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τίποτα σπουδαίο ποτέ οπότε θα πω την αγάπη των ανθρώπων που αγαπώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστούμε για το υπέροχο giveaway!! Καλές γιορτές σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμο το καλυτερο δωρο που πηρα για τα Χριστούγεννα δεν ηταν απλα ένα δωρο .Ηταν περυσι παραμονή Χριστουγεννων που ηρθε στη ζωη μου το πρωτο μου παιδακι η κορουλα μου ο κοσμος ολος!!!Δεν υπαρχει καλυτερο δωρο!!! Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ!!!! Τιποτα καλυτερο δεν πηρα ποτέ!!!
    καλές γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΠΟ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ,ΑΠΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστούμε για το δωράκι!
    Το καλύτερο δώρο που έχω πάρει ποτέ ήταν ένα τρενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι ποιό ήταν το καλύτερο δώρο που μου έχουν κάνει!!Αλλά συνήθως οι γονείς μου μου κάνουν πολύ όμορφα δώρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Great giveaway, I love candles, especially in the winter.
    Have a great day!
    Dusana :-)

    www.letnedni.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλυτερο δωρο για εμενα ηταν η πρωτη πρωτοχρονια που περασαμε στο σπιτι μας με τους αγαπημενους μας φιλους!πολυ ομορφες στιγμες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αγαπημένο χριστουγεννιάτικο δώρο?....η γέννηση της κόρης μου..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αγαπημένο χριστουγεννιάτικο δώρο...ο αρραβώνας με τον σύζυγο μου...:)....ήταν ότι ομορφότερο..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δώρο Χριστουγέννων αγαπημένο.....ένα ταξίδι στην Ελβετία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αγαπημένο χριστουγεννιάτικο δώρο? το πρώτο μου ποδήλατα σε ηλικία 6 ετών από τους γονείς μου.
    gfc:Σταυρούλα
    fb & google+:Stavroula Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ένα ταξίδι που μου το κρατούσαν για έκπληξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το καλύτερο "χριστουγεννιάτικο δώρο" για εμένα ήταν ο γάμος μου στις 27/12!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κθε δωρο που μου κανει ο αντρας μου ειναι τελειο!!
    ευχαριστουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο για μένα ήταν πέρυσι ένα ταξίδι στο εξωτερικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λογω της ημερας που εχω και την γιορτη μου καθε χρονο παιρνω πολλα δωρα. Θυμαμαι ομως πριν πολλα χρονια που οι γονεις μου, μου ειχαν δωσει και μια σοκολατα τεραστια(1 κιλο). Εχω τρελη αδυναμια στις σοκολατες και μου εχει μεινει αξεχαστο αυτο το δωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ενα υπέροχο ταξιδι στην βιεννη μεσα στις γιορτες,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιότερο δώρο..είναι όλες οι γιορτές από τα παιδικά μου χρόνια που τις περνάω παρέα με τα αγαπημένα μου πρόσωπα!!! <3 ;)

      Διαγραφή
  32. ena loutrino skylaki otan hmoyn 10. Gia kapoio logo to thimamai akoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ωραιότερο δώρο..είναι όλες οι γιορτές από τα παιδικά μου χρόνια που τις περνάω παρέα με τα αγαπημένα μου πρόσωπα!!! <3 ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη, ένιωσα το μωρό να κουνιέται τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη, ένιωσα το μωρό να κουνιέται τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Tο πρώτο βιβλίο που πηρα,το "Τζειν Ευρ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το σπίτι της Barbie!!! Xaxaxaxa..!!!! Οταν ημουν 10 χρονών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. το σπιτακι τον πονυ.....χα!! και απο τοτε εχω τρελο κολημα με τα πονυ!!! 7 πρεπει να ημουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μου έκαναν δώρο ένα υπέροχο ρολό'ι'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το τελειο χριστουγεννιατικο δωρο? Τα παιδακια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν ξέρω! Πιστεύω ότι το καλύτερο δεν έχει έρθει ακόμη..
    fb:ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
    vaso9280@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το αγόρι μου μου είχε πάρει πρόπερσι το iPad

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τα δώρα που μου κάνει οι αδερφή μου οτι και να είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το καλύτερο Χριστουγεννιάτικο δώρο ever μου το έκανε η Βασιλική από το My beauty Map...
    Αν θέλεις δες το εδώ:
    http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2013/12/christmas-game-for-bloggers-my-gift.html
    Ευχαριστούμε για το δωράκι, καλές γιορτές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το κολιέ swarovski που μου είχε κάνει ο καλός μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. YOU HAVE THE MOST AMAZING GIVEAWAYS. Winning one of them it would be the best Christmas presents ever <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σίγουρα δε θα ξεχάσω ποτέ το θετικό τεστ εγκυμοσύνης που έκανα στις 23/12/2002. Θυμάμαι πως την επόμενη μέρα χτυπούσαν την πόρτα μου για κάλαντα και σκεφτόμουν πως έχω και εγώ ένα μικρό ζουζούνι στην κοιλιά μου. Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. οταν περναμε τις γιορτες ολη η οικογενεια μαζι .. δεν συμβαινει συχνα και οταν γινεται πραγματικα ειναι το καλυτερο δωρο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ενα λουτρινο σκυλακι οταν ημουν πολυ μικρη, κι ας ήθελα εγώ αληθινό. Ομως ακομα και ψεύτικο ξέρω οτι μου το δώρισαν με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το καλύτερο ακόμα το περιμένω! Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η ΠΕΠΙΤΟΥΛΑ ΜΟΥ !!(ΕΝΑ ΣΚΥΛΑΚΙ) ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. τα πιν πον μου!! καλες γιορτες σε ολες τις φιλες! ricciricca@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. καθε δωρο τα χριστουγεννα ειναι ξεχωριστο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. na eimaste oloi mazi ta xristougenna me ugeia !! to kalutero dwro !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ένα όμορφο αρκουδάκι απο το αγόρι μου!! :)
    theoni_1991@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. my email is bsidesandotherwise@hotmail.com if i win thanks for the giveaway

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. μια ζεστη αγκαλια!!!!!!!!! gx1977@yahoo.gr
    gfc george hamalidis
    kales giortes me ygeia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. δεν ξερω....νομιζω πως κ μονο που εχω διπλα μου την οικογενεια μου γερη και δυνατη ειναι το καλυτερο δωρο που θα μπορουσα να εχω!!
    Dora Kerani
    dora.dk@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Το ομορφότερο δώρο είναι πάντα το επόμενο δώρο. Όσο για τα προηγούμενα όλα είχαν τη δική τους ξεχωριστή αξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Το καλύτερο δώρο είναι το επόμενο δώρο. Όσο για τα προηγούμενα το καθένα είχε τη δική του ξεχωριστή αξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ενα ταξιδι στην Πραγα... stardust.mary@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ενα πολυ ομορφο dvd ❤ απο τον καλο μου επειδη ειμασταν μακρυα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. κολιέ swarovski (ροζ καρδιά) δώρο του μπαμπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. η πρωτη χρονια που περασα με τον ανθρωπο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. το καλυτερο δωρο ειναι οταν ειμαι με οσους αγαπαω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τρενάκι..δεν θυμάμαι καν σε ποιά ηλικία..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ένα ταξίδι με τον αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ένα κόκκινο τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο αγώνων, όταν ήμουνα εννέα χρονών. Το περίμενα μήνες πριν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ωραίο δώρο!!! gfc: Ioanna pi (κανα share και στο google)
    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10151928315828003
    Ioanna pi
    Μοιράστηκε - 12:41 μ.μ.

    Ο χρήστης MaRy Michaela μοιράστηκε αρχικά:

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...