Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

CC Cream by Bioten- REVIEW!

Hallo Fairy Girls...
Πολλά ακούστηκαν την χρονιά που μας πέρασε για τις διάσημες πλέον ΒΒ creams, είτε οικονομικές είτε όχι. Πρόσφατα όμως, στην αγορά κυκλοφόρησαν και οι επόμενης γενιάς κρέμες, οι CC Creams.
 
Η αγαπημένη ελληνική αλλά και "φυσική" εταιρεία BIOTEN κυκλοφόρησε την δικιά της CC Cream* (Color Corrector), με 100% φυσικό εκχύλισμα κυδωνιού.

Απαλή, ελαφριά η υφή της, αλλά ταυτόχρονα με εξέπληξε με την καλυπτικότητα της! Συνήθως οι BB απευθύνονταν στις "καλές" μέρες του προσώπου μου, η νέα CC Cream όμως με κάλυψε και κάποιες ιδιαιτέρως δύσκολες μέρες αυτό το μήνα! Έχει μία πολύ απαλή γλυκιά μυρωδιά....σαν....γλυκό κυδώνι?
Ιδανική για όλα τα πρωινά, και να σας πώ και ένα μυστικό? Την φόρεσα και στο γυμναστήριο και το αποτέλεσμα ήταν απόλυτα φυσικό αφού κανείς δεν μπορεί να καταλάβει ότι φοράς κάτι στο πρόσωπο σου!

Πολύ καλή κάλυψη λοιπόν, εφόσον την θέλεις (built-able), ομοιόμορφος τόνος στην επιδερμίδα, λάμψη, αντηλιακή προστασία (SPF20) και το καλύτερο? Απίστευτα οικονομική τιμή, αφού κοστίζει μόνο γύρω στα 7€.
Χωρίς συντηρητικά, parabens και χημικά, όπως όλα τα προϊόντα της ΒΙΟΤΕΝ! Κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις light and medium,  εγώ χρησιμοποιώ την light, η οποία στρώνει απίστευτα καλά στο τόνο του δέρματος μου!
Την έχετε δοκιμάσει Fairy Girls? Πώς σας φαίνεται η νέα CC Cream?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

18 σχόλια:

  1. καλημέρα την εχω και εγω και μου αρέσει αρκετα , τελικα για να ειναι κάτι καλο δεν σημαινει ότι πρέπει να ειναι και ακριβο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, φτάνει να ειναι ποιοτικό και η Βιοτεν είναι!! Καλη σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα,ότι έχω δοκιμάσει από bioten έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη,την συγκεκριμένη δεν την έχω δοκιμάσει! Πολύ καλό post Καλή συνέχεια,φιλάκια :) !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου.... Να την δοκιμάεις εαν σου δωθει η ευκαιρία!
      xoxox

      Διαγραφή
  3. ειμαι σιγουρη οτι θα μυριζει υπεροχα..δεν ξερω αν θα την παρω συντομα γιατι ακουσα οτι δεν εχει πολυ καλη καλυψη...εσυ λες βεβαια οτι χτιζεται...we'll see...Πολυ ωραιο ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου αρέσει η κάλυψη της! Να σκεφτεις ότι καλύπτει και μεμονωμένα σημαδάκια εαν την απλώσεις στο σημείο ταμποναριστά!

      Διαγραφή
  4. Κρίμα, είχα την ευκαιρία να την πάρω στο zampple και δεν το έκανα. Μου φαίνεται ότι έπρεπε να τη δοκιμάσω κι εγώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το κάνεις στην επόμενη ευκαιρία που θα σου δωθεί! Καλο σαβ/κο κορίτσι!

      Διαγραφή
  5. Another impressive review the product sounds great. Enjoy your weekend doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Will love to try out the medium to see , if it fits my tone!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω βρει την τέλεια cc cream!
    Εάν δεν την είχα βρει όμως θα τη δοκίμαζα σίγουρα!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορω να πω οτι αξιζει τα λεφτα της!!!
    Και καλη καλυψη εχει και δεν βαραινει το δερμα.
    Στο αρωμα θα διαφωνησω εμενα μου θυμιζει περισσοτερο το αρωμα που ειχαν οι αρωματικες γομες που χρησιμοποιουσα στο σχολειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ax wraia.. tin i8ela alla eixa kai liges amfivolies einai i ali8eia.. 8a tin parwww xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aχ Μαιρούλα μου, τι ωραία που τα γράφεις! Έχω κάνει μια λίστα με 150 πράγματα που πρέπει να αγοράσω αλλά το πορτοφόλι μου αρνείται!!! Φιλιά πολλά!!!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I totally loving this post :)

    maybe we can follow each other on GFC if you want?
    Let me know and I fallow you back immediately :)

    Kisses ;*
    www.DDOUBLES.tk

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...