Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Pre-Χmas Giveaway Sponsored by All About Eve! **CLOSED**

Γεια σας πάλι Fairy Girls....
Σήμερα θα σας πώ για τα πινέλα της Models Own, που εισέβαλαν έτσι ξαφνικά μέσα στο συρτάρι με τα καλλυντικά μου!

Πρόκειται για ένα σετ πινέλων που αποτελείτε από 5 τεμ. και είναι ιδανικό για ταξίδια αφού σου λύνει τα χέρια! 
Model's Own 5 piece brush set*

Είναι πολύ καλής ποιότητας, απίστευτα απαλά και....πορτοκαλί....και έτσι απλά τα αγάπησα! Όσο καιρό τα χρησιμοποιώ, και τα έχω πλύνει και ήδη 3 φορές, δεν διαπίστωσα καμία απώλεια τριχών, αλλά και δεν έχασαν ίχνος από την απαλότητα τους! 
Έτσι απλά, 5 χρήσιμα πινέλα από την Models Own και την All about Eve (δείτε τα και εδώ).

Τέλεια ανακάλυψη, η Models Own εκτός από τα υπέροχα scented nail polishes, Artistix και Lip-stix,  έχει και υπέροχα πινέλα μακιγιάζ! Έτσι, έπρεπε να δοκιμάσω ακόμα ένα πινέλο που μου έλειπε, ένα foundation brush! Oι εντυπώσεις μου? Πολύ καλό πινέλο, απλώνει υγρό και κρεμώδες make up με πολύ απλές κινήσεις και με υπέροχο αποτέλεσμα, με βόλεψε τόσο που δεν το πίστευα! Πολύ καλής ποιότητας τρίχα και με τιμή πολύ προσιτή στα 12,60€.
Δείτε το και αυτό εδώ
Η ΕΚΠΛΗΞΗ!
Εν όψη Χριστουγέννων το Fairy Make up Tales, στην προσπάθεια του να σας βάλει σε γιορτινή ψυχολογία, σας ετοίμασε ακόμα ένα Giveaway, αυτή τη φορά σε συνεργασία με το αγαπημένο All About Eve!
ΤΑ ΔΩΡΑ
Το All About Eve προσφέρει λοιπόν δύο απίθανα δώρα για δύο τυχερές! Το πρώτο τυχερό Fairy Girl θα κερδίσει ένα σετ πινέλων μακιγιάζ 5 τεμαχιών από την Models Own, και το δεύτερο τυχερό Fairy Girl θα κερδίσει μία θήκη κινητού i-phone σε συνδυασμό ροζ-λευκό επίσης από την Models Own!

5pc Brush Set 

Αυτό το σετ με τα 5 πινέλα είναι ό,τι χρειάζεται να έχεις πάντα μαζί σου! Πινέλα για την πούδρα, το ρουζ, το κραγιόν, τη σκιά, για γωνίες, μίξη χρωμάτων, για να δημιουργήσεις ένα επαγγελματικό μακιγιάζ σε ελάχιστο χρόνο!


I-phone Cover
Σκέψου ότι τα υπέροχα νύχια σου τώρα μπορούν να ταιριάζουν με το κινητό σου με την υπέροχη θήκη των Models own. Σε λευκό χρώμα με ροζ περίγραμμα και ένα κορδόνι από σιλικόνη για να το κρατάς. Έχουμε προσθέσει και 2 προστατευτικά φιλμ ( γιατί ξέρεις ότι το πρώτο μπορεί να μας δυσκολέψει στην τοποθέτησή του ) και ένα πανάκι με ειδικές ίνες για να καθαρίζεις την οθόνη . Τέλειο!


Το Giveaway είναι ανοιχτό για την Ελλάδα και την Κύπρο!
Ξεκινάει σήμερα 30 Νοεμβρίου και λήγει στις 19 Δεκεμβρίου 2013 και ώρα 23.59

ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Υποχρεωτικά :
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο  "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου" .
2. Like All about Eve on Facebook from here 
3. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ
4. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε!
5. Follow Fairy Make up Tales via Google+  from here.

Προαιρετικά :
Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής:  
6. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here.    
7. Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, λέγοντας μου ποιό δώρο από τα δύο θα θέλατε πιο πολύ να κερδίσετε και γιατί!
8. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές). 
9. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).  
 
*(επειδή οι συμμετοχές ελέγχονται λεπτομερώς, θα σας παρακαλέσω να μην σβήνετε την κοινοποίηση σας μέχρι την ημερομηνία λήξης του Giveaway, διαφορετικά, η συμμετοχή σας ακυρώνεται). Τα σχόλια δεν αποτελούν υποχρεωτική συμμετοχή, αλλά είναι πάντα ευπρόσδεκτα!!!

Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός για την Ελλάδα και την Κύπρο!
Συμπληρώστε την φόρμα παρακάτω για την εγκυρότητα της συμμετοχής σας.
(Μοναδική συμμετοχή αποτελεί η συμπλήρωση της φόρμας του Rafflecopter).   
 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
a Rafflecopter giveaway
Με το πέρας της κλήρωσης οιτυχερές θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία τους εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρα θα αποσταλούν από το All about Eve και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμος!

  Merry Christmas from Fairy {oo} Mary!

99 σχόλια:

  1. Mia kai den exo i-phone tha ithela na kerdiso ta pinela! Euxaristoume poly! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήθελα πολύ πολύ να κερδίσω τα πινέλααα...♫*♫*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα ήθελα τα πινέλα :D καλή τύχε σε όλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μακαρι να κερδισω! πολυ ομορφα δωρακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρεσουν τα πινελα! :) Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ήθελα τα πινέλα, καθώς δε διαθέτω ούτε τα βασικά και συχνά αυτοσχεδιάζω, κι επίσης δεν έχω iPhone! Σε ευχαριστούμε για το όμορφο giveaway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ θα κανω τη διαφορα και θα ηθελα τη θηκη του κινητου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο giveaway! :) Θα ήθελα να κερδίσω τα πινέλα μιας και δεν έχω iphone..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα ήθελα τα πινέλα, διότι δεν έχω i-phone

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα πινέλα θα ήθελα πολύ!
    Εξαιρετικά giveaways πάντα!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ήθελα τα πινέλα γιατί το κινητό μου είναι πολύ παλιάς τεχνολογίας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυρία fairy μας κακαμαθαίνετε... Τα πινέλα τα πινέλα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τα πινέλα γιατί δεν έχω τέτοιο κινητό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τόσο όμορφα πινέλα,εχω μόνο δυο και χρειάζομαι...μακάρι να μαι τυχερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν εχω iphone αλλα τα πινελα ειναι η τελεια επιλογη για εμενα!
    ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τα πορτοκαλί πινέλα!!!!είναι ερωτεύσιμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραία που είναι τα δωράκια σου!!!
    Θα ήθελα να δοκιμάσω τα πινέλα της Models Own.
    Ευχαριστούμε!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!
    fb:Eirini Alexopoulou
    email:irene.alex@hotmail.com
    gfc,g+:irene alex
    bloglovin:Eirini Alexopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα προτιμούσα το σετ των πινέλων.
    FB:Lenia Kagia
    email:leniakayia@yahoo.gr
    GFC,G+:Lenia Kagia
    Bloglovin:Lenia Kagia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τα πινέλα!!! δεν έχω iphone δυστυχώς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα πινέλα που δεν έχω. Ουτε iphone εχω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μμμ πορτοκαλί πινέλα;! Όνειρο!
    Ε αυτά θέλω...γιατί iphone δεν έχω..
    Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ti wraio giveaway!!! Mias kai den exw iphone tha ithela para poli ta pinela!!! makari !!! <3 <3 <3 kalh mas epityxia!!! kai kales giortes ^^!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχαριστούμε πολύ! Θα ήθελα τα πινέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. δεν εχω τετοιο τηλεφωνο !!!!!!!
    τα πινελα μου αρεσουν πολυ!!!!!!!
    ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. θα ηθελα να κερδισω τα πινελα μιας και δεν εχω iphone.
    gfc/bloglovin :allbeautyincluded
    fb:Despina Despinaki
    google+:Δεσποινα Δεσποινακι
    email:allbeautyincluded@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τα πινελα θελω μιας και δεν εχω i-phone
    gfc/bloglovin:allbeautyincluded
    google+:Δεσποινα Δεσποινακι
    fb:Despina Despinaki
    email:allbeautyincluded@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. i-phone δεν έχω αλλά τα πινέλα τα θέλω πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πινελάκια για τα μουτράκια!!! πανέμορφο δώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μακαρι να ειχα το i-phone και να του εβαζα αυτη την υπεροχη θηκη...
    ΑΛΛΑ αφου δεν το εχω θα προτιμουσα τα πινελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ευχαριστούμε πολύ Μαίρη και All about Eve..Αν θα κέρδιζα θα επέλεγα τα πινέλα.Νο i phone dor me as well..Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Θα προτιμούσα το σετ με τα πινέλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θα ήθελα πολύ να κερδίσω τα πινέλα που έχω μεγάλη έλλειψη.
    Έτσι κι αλλιώς δεν έχω i-phone για να επιλέξω την θήκη..... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα! Βλέπω όλες λατρέψαμε τα πινέλα, είναι τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Θα προτιμούσα το σετ των πινέλων. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ
    FB Athina Karipi
    mail athkaripi@yahoo.gr
    gfc athkaripi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θα ηθελα τα πινελα!!!!!!!!!δεν εχω iphone οποτε ας το κερδισει καποια που το εχει αναγκη!
    Καλες γιορτες!!!!

    Y.Γ λατρευω το τραγουδι σου καθε φορα που ανοιγω το Paradise-mikro!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τα πινέλα θα ήθελα, είναι πανέμορφα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. θα ήθελα να κερδίσω τα πινέλα!!
    gfc:Σταυρούλα
    fb & Google+:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΥΠΕΡΟΧΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. bloglovin: greekgastone
    GFC / Google +: Dimitris Siskopoulos
    email: greekgastone@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Θα ήθελα να κερδίσω τα πινελάκια!!!!
    facebook : Tzina Nikitaki
    email : metalikatzina@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τέλειο giveaway! :) Θα ήθελα να κερδίσω τα πινέλα μιας και δεν έχω iphone..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΔΕΝ ΕΧΩ IPHONE,ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μας κακομαθαίνεις !!!!! Σε ευχαριστούμε που έχεις τη διάθεση να μας δίνεις τόσα όμορφα πράγματα, δώρα υπέροχα !!!!!!! Αχ τα πινέλα ..... αχ, τα models own .... Υπέροχα όλα !!!!

    Θα ήθελα να συμμετάσχω για τα πινέλα. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Θα προτιμούσα τα πινέλα! Ευχαριστούμε πολύ για δώρα! Καλές γιορτές με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θα ήθελα να κερδίσω τα πινέλα! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...