Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Natural products Giveaway in cooperation with Organicland.gr **CLOSED**

Γειά σας και πάλι Fairy Girls....

Το Fairy Make up Tales γιορτάζει όλο το μήνα τα γενέθλια του και γι' αυτό πραγματοποιεί μία σειρά από Giveaways...
 Έχω λοιπόν την χαρά να σας ανακοινώσω ένα νέο Giveaway  σε συνεργασία με το OrganicLand.gr , ένα ηλεκτρονικό κατάστημα γεμάτο με φυσικά προϊόντα ομορφιάς.... 
ΤΟ ΔΩΡΟ
Μία τυχερή λοιπόν θα κερδίσει ένα πακέτο ευεξίας και ομορφιάς το οποίο θα αποτελείτε από 8 διαφορετικά προϊόντα! Πάμε να τα δούμε ένα προς ένα!

1. Αφρόλουτρο Ροδόκηπος lavera με βιολογικό άγριο τριαντάφυλλο.
  
Tο αφρόλουτρο Ροδόκηπος της lavera αφήνει στο δέρμα σας μία θαυμάσια αίσθηση απαλότητας. Φυτικά εκχυλίσματα από βιολογικό τριαντάφυλλο και βιολογική μυρτιά ηρεμούν το δέρμα σας. Απολαύστε ένα χαλαρωτικό ντους ή μπάνιο με το ελαφρύ άρωμα του άγριου τριαντάφυλλου. Με πιστοποίηση Nature και Vegan.









2.Καλυπτικό στικ με βιολογική μέντα
lavera (review here)
 

Το καλυπτικό στικ με βιολογική μέντα της lavera λειτουργεί ως άμεση κάλυψη για τα σπυράκια και τις κοκκινίλες. Με βιολογικά έλαια μέντας και τεϊόδεντρου που δρουν ως αντιφλεγμονώδη και επιταχύνουν τη διαδικασία της επούλωσης. Φυτικό κερί jojoba και βιολογικό κερί μέλισσας εξασφαλίζουν σταθερή κάλυψη.

3. Αποσμητικό Roll-on Basis Sensitiv lavera


Με βιολογική αμαμηλίδα και βιολογικά αιθέρια έλαια τριαντάφυλλου
Η φυσική φόρμουλα προστασίας του δέρματος 
σ' αυτό το αποσμητικό είναι ιδανική για όσους έχουν ευαίσθητο δέρμα. Περιέχει βιολογική καλέντουλα, πολύτιμο τζελ βιολογικής αλόης και βιολογικά εκχυλίσματα αμαμηλίδας. Προσφέρει φρεσκάδα κι ένα αίσθημα αυτοπεποίθησης που διαρκεί όλη την ημέρα.


                                                                  
 

4. Λάδι για μασαζ natuderm με Ginkgo + Ελιά.

Μια πηγή ενυδάτωσης   πλούσια για το ξηρό δέρμα.
Το μασάζ σας βοηθάει να αναζωογονηθείτε και να χαλαρώσετε,    ενώ εξομαλύνει τις ρυτίδες! 
Αυτό το λάδι μασάζ, δημιουργείται από καθαρό φυτικό λάδι με φυσικά εκχυλίσματα ginkgo και ελαιόλαδου, προμηθεύοντας το δέρμα με ενυδάτωση. Το λάδι ελιάς παράγει μια ευχάριστη ταινία για το δέρμα, το οποίο ουσιαστικά προστατεύει από την ξηρότητα. Επίσης τροφοδοτεί το δέρμα με σημαντικές βιταμίνες, αφήνοντάς το εμφανώς πιο μαλακό και ζωντανό.
Ποσότητα: 10 ml. (Mini Size)

5. Λάδι περιποίησης σώματος natuderm με Ginkgo και Ιπποφαές.                                             
Tο καθαρά φυτικό λάδι περιποίησης από της natuderm ® Botanics προσφέρει ένα υπέροχα απαλό και λείο δέρμα. Υποστηριζόμενο από αναζωογονητικό ginkgo και εκχυλίσματα ιπποφαούς, αυτό το λάδι περιποίησης αναζωογονεί ακόμα τις πιο σύνθετες επιδερμίδες. Η επιπλέον περιεκτικότητα φυσικών και πολύτιμων βιταμινών στηρίζει και ενεργοποιεί εμφανώς το δέρμα σας, δίνοντάς σας νέα ζωντάνια και μια αίσθηση ευεξίας. Φυσικός τρόπος ζωής – απολαμβάνοντας όλα τα οφέλη της φυσικής φροντίδας!                                                      
Ποσότητα: 10 ml. (Mini Size)

6.Υγρά μαντηλάκια καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή natracare

Γιατί βιολογικά βαμβακερά μαντηλάκια καθαρισμού??
 
Τα πιστοποιημένα βιολογικά βαμβακερά μαντηλάκια καθαρισμού Natracare, εμπλουτισμένα με καλέντουλα και χαμομήλι, είναι ιδανικά για να καθαρίζουν το λεπτό δέρμα, επειδή χρησιμοποιούν μόνο φυτικά συστατικά και πιστοποιημένο 100%βιολογικό αγνό βαμβάκι. Δεν περιέχουν χημικά συστατικά, χλωρίνη, παραβένες, SLS , αλκοόλη και δεν χρησιμοποιούν ποτέ σκληρές χημικές ουσίες και καταστροφικά συντηρητικά. Δεν δοκιμάζονται σε ζώα  
Πιστοποίηση ICEA/IMO + Vegan.
 Τα προϊόντα της natracare βραβεύτηκαν ως τα καλύτερα προϊόντα γυναικείας και βρεφικής υγιεινής από τη Best Eco-Friendly TIPPS TO 2007.

7. Βιολογικό Αποσμητικό Χώρου Sweet Dreams (σπρέι) Primavera

 
Ένα θερμό και απαλό  άρωμα που ηρεμεί και χαλαρώνει χρησιμοποιώντας τη Λεβάντα, το Μέλι και το Νερολί. Προσφέρει αρμονία και εξισορρόπηση και το συστήνουμε για υπνοδωμάτια πριν τον ύπνο.
Ποσότητα: 30 ml









8. Καραμέλες Βασιλικός πολτός και αλόη Hoyer (Bio)
 
Φυσική βιταμίνη C + E. 
Ιδανικές για το δέρμα,
τα νύχια + τα μαλλιά.


Περιεκτικότητα σε 3 δισκία:

Βασιλικός πολτός 300 mg

Aloe Vera Saft 4.500 mg

Φυσική Βιταμίνη C 45 mg*

Φυσική Βιταμίνη E 7,5 mg*


Το Giveaway είναι ανοιχτό για την Ελλάδα και την Κύπρο!
Ξεκινάει από σήμερα Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013 και θα λήξει στις 15-11-2013 στις 00.00!
ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Υποχρεωτικά :
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο  "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου" .
2. Like OrganicLand.gr on Facebook from here 
3. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ
4. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε!
5. Follow Fairy Make up Tales via Google+  from here.

Προαιρετικά :
Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής:  
6. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here.    
7. Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, λέγοντας μου ποιό είναι το αγαπημένο σας βιολογικό προιόν! 
8. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ  (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).  
9. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).  
 
*(επειδή οι συμμετοχές ελέγχονται λεπτομερώς, θα σας παρακαλέσω να μην σβήνετε την κοινοποίηση σας μέχρι την ημερομηνία λήξης του Giveaway, διαφορετικά, η συμμετοχή σας ακυρώνεται). Τα σχόλια δεν αποτελούν υποχρεωτική συμμετοχή, αλλά είναι πάντα ευπρόσδεκτα!!!

Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός για την Ελλάδα και την Κύπρο!
Συμπληρώστε την φόρμα παρακάτω για την εγκυρότητα της συμμετοχής σας
(Μοναδική συμμετοχή αποτελεί η συμπλήρωση της φόρμας του Rafflecopter).   
 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

a Rafflecopter giveaway

Με το πέρας της κλήρωσης η τυχερή θα ενημερωθεί με e-mail και θα πρέπει να μου στείλει τα στοιχεία της εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσει το δώρο της. Το δώρο θα αποσταλεί από το Organicland.gr  και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή του. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς!

Many kisses and love from Fairy {oo} Mary!

132 σχόλια:

  1. Mου αρέσει πάρα πολύ το σαμπουάν λάμψης της Mastic Spa, αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρη αν εκτός από φυσικό είναι και βιολογικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω και θέλω πολύ να δοκιμάσω!Ευχαριστώ κούκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω τι ωραια πραματα,σε ευχαιριστουμε!!
    Αγαπημενο προιον που δεν ειμαι σιγουρη αν θεωρειται βιολογικο...ειναι το αμυγδαλελαιο της Apivita!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ η μάσκα μαλλιών της Lavera με τριαντάφυλλο! Είναι για ξηρά, κατεστραμμένα μαλλιά! Επίσης, έχω μεγάλη αγάπη στα βιολογικά λαδάκια αμυγδάλου (για μάτια) & καρύδας (για χείλη+μαλλιά)! Είναι μεγάλος έρωτας τα βιολογικά προϊόντα αν ξεκινήσεις να τα χρησιμοποιείς ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. euxaristoumeee gia to dwro!!
    den exw dokimasei polu Lavera..kai genika viologika proionta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαίρη υπέροχο giveaway..Tα προϊόντα ένα κι ένα διαλεγμένα,όλα χρήσιμα..Μου αρέσουν πολύ τα βιολογικά προϊόντα και προσπαθώ να τα επιλέγω όσο γίνεται περισσότερο.Αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ και έχω ξεχωρίσει το serum ματιών της Bioaroma.Είναι πολύ πολύ καλό.Φιλάκια και ευχαριστούμε για την ευκαιρία...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το αγαπημένο μου βιολογικό προϊόν είναι το tea tree oil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ωραία & τα lavera! αυτή την εποχή μ αρέσει το mastic & olive shampoo treatment των L' mastic spa με φυτικά συστατικά βιολογικής καλλιέργειας που προμηθεύομαι μέσω starseeds -20% :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα βιολογικό προϊόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίος διαγωνισμος, ευχαριστούμε..!

    Εχω λίγο πρόβλημα με την φορμα τοθ Rafflecopter γιατί είμαι χρήστης μονο του Yahoo και δεν έχω Facebook, Google+ ....μήπως να έκανες κάτι γι'αυτό?
    Ευχαριστώ Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία......βιολογικό προϊόν ακόμη δεν έχω την τύχη να δοκιμάσω..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. βιολογικό προϊόν που έχω δοκιμάσει είναι της Lavera τα μαντηλάκια για την ευαίσθητη περιοχή που είναι πολύ καλά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω δοκιμάσει προϊόντα Lavera & είναι πολύ καλά!
    Ευχαριστούμε πολύ!
    E-mail:kyr.intzeidou@yahoo.gr
    Fb name: Kyriaki Intzeidou
    GFC & bloglovin :Kyriaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Great giveaway the lipstick looks awesome.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αν και έχω δοκιμάσει το αποσμητικό και δεν μου άρεσε καθόλου, νομίζω τα υπόλοιπα θα είναι πολύ ωραία προϊόντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα προτιμώ βιολογικά προ'ι'όντα για καλλυντική περιποίηση , οπότε τι να πρωτοθυμηθώ...Έχω όμως μια προτίμηση στα λαδάκια - για οποιαδήποτε χρήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτικος διαγωνισμος!!
    Τα προιοντα της lavera δεν τα εχω δοκιμασει και
    με ενδιαφερουν παρα πολυ!!
    Αγαπημενα βιολιγικα προιοντα εχω το λαδι τζτζομπα,αιθεριο ελαιο λεβαντα,tea tree,risa damasceα,λαδι καρυδας.Απο εταιρικα dr.organic,jasson, Welleda η σειρα με ροδι και
    πολλα αλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το αγαπημένο μου βιολογικό προϊόν είναι το Organic Royal Jelly Cellulite Cream (dr.organic)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχω δοκιμάσει αφρόλουτρο και ενυδατικές προσώπου της natuderm! Από Lavera δοκίμασα ενυδατικές προσώπου. Κάποιο συγκεκριμένο αγαπημένο δεν έχω, αλλά μου αρέσει να δοκιμάζω βιολογικά καλλυντικά! Από τα προσφερόμενα δώρα δεν έχω δοκιμάσει κανένα αλλά θα το ήθελα πάρα πολύ. Φαίνονται εξαιρετικά!
    gfc: Βάσω Α.
    fb:ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
    bloglovin:Vasiliki9280
    mail:vaso9280@yahoo.gr
    fb share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=605756149480759&id=100001391392085

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!!1 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!1 ΔΥΣΤΥΧΩς ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!!! μ' ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ SCRUB ΤΗΣ AΡIVITA ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥΔΡΑ ΜΕΙΚ ΑΠ ΚΑΙ ΚΡΑΓΙΟΝ ΤΟΥ KORRE!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχος διαγωνισμός θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τα προϊόντα Lavera !
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία.
    email: iphivla@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΚΜΑΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ LAVERA ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ ΕΣΠΕΡΕΙΔΩΕΙΔΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νομίζω οτι δε εχω δοκιμάσει κάποιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εχω δοκιμάσει καποιο προιον για το σωμα (γαλακτωμα) και Shower.
    Θα ηθελα πολύ να δοκιμάσω και καποιο αλλο. Γενικά μου αρεσαν πολύ τα προιοντα της Lavera.
    ευχαριστουμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρησιμοποιοώ της Weleda τα παιδικά για τα παιδιά μου, θα ήθελα να δοκιμάσω και τη Lavera για μένα! Ευχαριστώ για την δυνατ'ότητα να τα κερδίσω!
    Αναστασία Μητροσίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. είναι οι βαφές για τα μαλλιά τoυ Κορρές και ένα λιπ κλος επίσης Κορρές....μόνο αυτά έχω δοκιμάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λάδι περιποίησης σώματος natuderm με Ginkgo και Ιπποφαές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστουμε για τον ομορφο διαγωνισμο!!!Δεν εχω δοκιμασει πολλα βιολογικα προιοντα και θα το ηθελα τρελα!!!!Κυριως korre εχω δοκιμασει!!!Μακαριιιιιιιιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν έχω και θέλω πολύ να δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τελειο δωρακιιιιιιιιιιιιι το αγαπημενο μου βιολογικο προιον ειναι το αποσμητικο της lavera!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπεροχα δώρα! Αγαπημένο βιολογικό προϊόν το αφρόλουτρο της Lavera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. έχω δοκιμάσει μόνο ένα βιολογικό σαμπουάν του οποίου το όνομα δε θυμάμαι. έμεινα αρκετά ευχαριστημένη και σκοπεύω να το ξανααγοράσω σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμα, αλλά θα το ήθελα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Fabulous cream dear!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μου αρέσουν πολύ τα Lavera! Υπέροχο giveaway μας δίν ει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε ωραία και αγνά προϊόντα! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αφρόλουτρο Ροδόκηπος lavera με βιολογικό άγριο τριαντάφυλλο!
    GFC: Ελίνα Σχοιναράκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν έχω δοκιμάσει γενικά βιολογικά προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χαμός γίνεται βλέπω. Μπράβο Μαιρούλα. Πάντα τα καλύτερα giveaways!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έχω δοκιμάσει μια κρέμα ημέρας ημέρας με μέλι και μαστίχα των Mastic Spa. Γενικά δεν έχω δοκιμάσει πολλά βιολογικά προϊόντα. Ευχαριστούμε για τον ωραίο διαγωνισμό.
    gfc:Σταυρούλα
    fb:Stavroula Douvropoulou
    Google+:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr
    bloglovin:stavroula211977

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αχ δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα ποτε δεν ξερεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα βιολογικό προϊόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ ωραίος διαγωνισμός!Θέλω εδώ και καιρό να δοκιμάσω προϊόντα της lavera!Κι εγώ δεν έχω δοκιμάσει πολλά βιολογικά προϊόντα ακόμα αλλά μπορώ να πω με σιγουριά ότι το αμυγδαλέλαιο μου άρεσε πολύ.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. υπεροχο giveaway, ευχαριστουμε πολυ Μαιρη και organicland.gr!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εχω δοκιμασει ελαχιστα βιολογικά προϊόντα αλλα δε θα ελεγα οτι καποιο ειναι το αγαπημενο μου. Τα προιοντα της lavera δεν τα εχω δοκιμασει και με ενδιαφερουν παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η ενυδατική του Κορρέ με άγριο τριαντάφυλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Super διαγωνισμός για ακόμα μια φορά! καλή επιτυχία σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ta korre alla tha ithela na dokimaso kai ta proionta tis lavera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑ!!!!!!!ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ LAVERA ΜΕ ΕΣΠΕΡΕΙΟΔΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αγαπώ τα βιολογικά προιόντα ομορφιάς! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία συμμετοχής! Αγαπημένο μου είναι το βιολογικό λάδι αγριου τριαντάφυλλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ομολογω οτι δεν εχω δοκιμάσει τα προϊόντα Lavera και πολυ θα ηθελα γιατι εχω ακουσει πολυ καλα λογια. Απο βιολογικα μονο τα Mastic spa εχω χρησιμοποιησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα βιολογικό προϊόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Έχω ένα σαπούνι βιολογικό για το πρόσωπο και είναι υπέροχο!Τέλειος διαγωνισμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. τα ελαια μου αρεσουν πολυ για βιολογικη περιποιηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. gfc:niafageorgia@yahoo.gr
    fb:NiafaGogo
    bloglovin:NiafaGogo
    email:niafageorgia@yahoo.gr
    fb share:https://www.facebook.com/profile.php?id=100000951390985
    bioten ΚΑΙ Fresh Line EINAI ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. χρησιμα πραγματακια ευχαριστουμε πολυ................το μονο που εχω δοκιμασει απο lavera ηταν η κρεμα χεριων με το κερι μελισσας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Το αγαπημένο μου βιολογικό προϊόν είναι το dr.organic Argan oil!

    Thank you!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. den exw dokimasei kanena alla 8a to h8ela para poly exw akousei oti einai kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο βιολογικό προϊόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ TEA TREE ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΥΚΗΤΕΣ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Υγρά μαντηλάκια καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή natracare

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ LAVERA ΟΤΑΝ ΖΟΥΣΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Tελεια τα δωρα σας ευχαριστουμε πολύ.Μακαρι να ειμαι μια απο τις νικητριες θα χαρώ πολύ να δοκιμασω ολα αυτα τα ωραια προιοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καραμέλες Βασιλικός πολτός και αλόη Hoyer (Bio)!! Telio dwro!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. τελεια ολα.......δεν εχω χρησιμοποιησει βιολογικο προιον παρα μονο σε οτι ειναι φαγωσιμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Δεν έχω χρησιμοποιήσει προς το παρόν κανένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Δεν έχω δοκιμάσει βιολογικό προϊόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. δεν έχω δοκιμάσει κανένα βιολογικό προϊόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Δεν έχω δοκιμάσει βιολογικό προϊόν
    gfc / google+: Dimitris Siskopoulos
    bloglovin / twitter / Pinterest: greekgastone
    fb: dimitris.siskopoulos.5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Δεν χρησιμοποιώ βιολογικά προϊόντα, θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ta mastic spa einai polu kala!! an kai genika agorazw polla xuma kalluntika opws elaia ktl.. apo lavera exw dokimasei mono ta kragion tous k emeina polu euxaristhmenh.. tha hthela polu na dokimasw kai alla!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Τέλειο giveaway, μπράβο σου! Δεν νομίζω οτι έχω δοκιμάσει ποτέ βιολογικό προϊόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Den exw dokimasei kati amigws viologiko, an kai o oros ligo me mperdeyei. As poume ta Apivita kai Korres thewrountai viologika? Tha xarw omws poly na dokimasw ta Lavera, fainontai poly wraia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καθαρά βιολόγικα προιόντα δεν έχω δοκιμάσει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Apivita γαλακτωμα καθαρισμου με ελια και λεβαντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο ακόμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Το καλύτερο βιολογικό προϊόν που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ είναι ο βασιλικός πολτός. Τον χρησιμοποιώ και ως βρώσιμο και ως κρέμα προσώπου. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάτι από εταιρείες βιολογικών προϊόντων, οπότε σταυρώνω δακτυλάκια να είμαι τυχερή στο διαγωνισμό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Λαδάκι με ιπποφαες; Ακουγεται καταπληκτικό! Επαιρνα ιπποφαες σε κάψουλες και η διαφορά που ειδα σε δέρμα και μαλλιά ήταν φοβερή, άρα και το λαδάκι θα είναι εξαιρετικό!
    Ευκαιρία να το δοκιμάσω,αν είμαι η τυχερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. μακάρι να είμαι τυχερή θέλω πολύ να τα δοκιμάσω όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. δεν εχω δοκιμασει καθαρα βιολογικα προιοντα περιποιησης,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. δεν εχω δοκιμασει καποιο βιολογικο προιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο βιολογικό προϊόν ακόμα αλλά θα το ήθελα πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Mexri stigmhs exw dokimasei ta Mastic spa kai ta Forever Living products pou periexoun aloe vera.Omws thelw na dokimasw kai alla proionta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. δεν εχει τυχει να δοκιμασω καποιο :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κι εγω καποιο προιον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Απο τα αναφερόμενα το καλυπτικό στικ με βιολογική μέντα lavera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. εχω το αποσμητικο λαβερα με αρωμα πορτοκαλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. πολυ ωραιο δώρο, δεν εχω δοκιμασει στο παρελθον!!! - ευχαριστουμε!!
    Ioanna Pipi (facebook)
    Ioanna pi (Bloglovin)
    Ioanna pi (GFC)
    joannapi@yahoo.com

    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10151837615433003

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...