Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

REVIEW - Bioten Silky Radiance Body Lotion! Smells like ice-cream!

Hi Fairy Girls...

Η αλήθεια είναι ότι όλες μας αγαπάμε τις κρέμες σώματος και ιδιαιτέρως τώρα το καλοκαίρι! Το πρόβλημα είναι ότι εγώ, συνήθως, έχω πολλές ανοιχτές και τις χρησιμοποιώ παράλληλα. Αυτό ίσχυε μέχρι που δοκίμασα το νέο γαλάκτωμα σώματος μεταξένιας λάμψης της Bioten, Silky Radiance. Το δοκίμασα, το αγάπησα και σχεδόν το τελείωσα!





Η μυρωδιά του, γλυκιά σαν παγωτό βανίλια με καραμέλα! Εθίζεσαι και νιώθεις την ανάγκη να το απλώνεις στο σώμα σου καθημερινά, και να το μυρίζεις. ΠΡΟΣΟΧΗ, μπορεί να παρεξηγηθείς εάν συνέχεια μυρίζεις τα χέρια σου (όπως εγώ)!
Πάντα 100% φυσικά, τα προιόντα της Bioten, χωρίς χρώμα, παραφίνες και παραβένες.
Ιδιαιτέρως παχύρευστη η υφή του, και απευθύνεται σε κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες αλλά αυτό δεν με επηρρέασε καθόλου στο να το χρησιμοποιήσω μέχρι τέλους! Και φυσικά θα το ξαναπάρω άμεσα, αφού η τιμή του κυμαίνεται γύρω στα 4,00€
Δοκιμάστε το Fairy Girls Και είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψετε και εσείς, όπως και εγώ! Περιμένω τις εντυπώσεις σας !

Many kisses from caramel scented Fairy {oo} Mary!

11 σχόλια:

  1. Τέλειο προιόν και υπέροχο άρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού μυρίζει παγωτό βανίλια καραμέλα θα το δοκιμάσω. Και δε με νοιάζει αν με περάσουν για τρελλή που θα μυρίζω τα χέρια μου συνέχεια!!!
    Σε φιλώ γλυκά.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα,ούτε εμένα με νοιάζει Miss M! Γλυκαίνει τη μέρα σου, σου λέω....

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά, υπέροχο υπέροχο!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο! Εγώ σκεφτόμουν να το πάρω γιατί έχω κι άλλα που θέλω να τελειώσω αλλά μόλις είπες παγωτό βανίλια καραμέλα μου έφυγαν οι ενδοιασμοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, τα άλλα που έχεις άστα για τον χειμώνα! Μόλις το δοκιμάσεις θα το χρησιμοποιείς καθημερινά! Είναι σίγουρο!

      Διαγραφή
  5. I have used some bioten products, a scrub and makeup remover <33

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...