Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Max Factor Miracle touch and Sun Kissed Βronzing Compact - REVIEW

Hey Fairy Girls....

Νέα προσθήκη foundation στο νεσεσέρ μου και αυτή τη φορά ακούει στο όνομα  Max Factor Miracle touch in Νatural 70
Πρόκειται για ένα foundation με κρεμώδη σύσταση, τοποθετημένο σε ένα γυάλινο βαζάκι που κλείνει με ένα μαύρο καπάκι στο οποίο είναι μέσα τοποθετημένο το σφουγγαράκι που προορίζεται για την εφαρμογή του.
Πολύ καλή συσκευασία και προσεγμένη από την Max Factor !

Δεν περιέχει δείκτη προστασίας, οπότε δεν "ασπρίζει" στην αντανάκλαση του φωτός ή των flash, και κατά συνέπεια είναι ιδανικό για βραδυνό μακιγιάζ ! 
Είναι κανονικής κάλυψης foundation και με λίγη περισσότερη προσπάθεια καλύπτει τα πάντα! 

Απλώνεται πολύ εύκολα στο πρόσωπο και δεν δημιουργεί εφε "μάσκας". 
Για την εφαρμογή του χρησιμοποίησα ένα νωπό σφουγγαράκι, τύπου "beauty blender"  από τα Sephora. Το σφουγγαράκι που περιέχει η συσκευασία απορρίφθηκε από εμένα γιατί μου φάνηκε πολή σκληρό με αποτέλεσμα να δυσκολεύει την εφαρμογή του foundation! 
Κράτησε το πρόσωπο μου ματ για περίπου 4 ώρες, ενώ στην συνέχεια άρχισε να εμφανίζεται η γνωστή γυαλάδα στο κέντρο του προσώπου, όμως με την χρήση ένος blotting paper (χαρτάκι κατά της λιπαρότητας) συνέχισε για ακόμα 3 ώρες σταθερά!

Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ το Max Factor Miracle touch, θα το βρείτε στο e-shop του Mondo Cosmetico στην πιο οικονομική τιμή της ελληνικής αγοράς, στα  16€.

Ένα προιόν που συνδύασα  με το παραπάνω foundation είναι η Sun Kissed Βronzing Compact*


Ομολογώ ότι δεν είχα ξανακούσει για την Sun Kissed, όμως πρόκειται για μια βρετανική εταιρεία καλλυντικών, που βάση αυτού που δοκίμασα εγώ πιστεύω ότι διαθέτει πολύ ποιοτικά προιόντα μακιγιάζ! 
Aς δούμε όμως το bronzer, το οποίο βρίσκεται μέσα σε μία μεγάλη πλαστική χρυσή συσκευασία η οποία στο εσωτερικό της περιέχει καθρέφτη! Ομολογώ ότι η συσκευασία της  είναι λίγο χαμηλής ποιότητας αλλά το προιόν σε αποζημιώνει!




Τρία διαφορετικά χρώματα που δίνουν ένα ζεστό καλοκαιρινό χρώμα στο πρόσωπο! Την βρήκα πολύ ιδιαίτερη αυτή την bronze compact powder, καθώς απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα στο πρόσωπο! Διαθέσιμη στα Mondo Cosmetico στην εκπληκτική τιμή των 7,00€.


Να συμπληρώσω ότι στο Mondo Cosmetico θα βρείτε διάφορα είδη μακιγιάζ, περιποίησης και αρώματα σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, τα οποία είναι διαθέσιμα για αγορά στο on-line shop τους.  

Πώς σας φάνηκαν Fairy Girls τα παραπάνω? Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά?

Many kisses from sun-kissed Fairy{oo}Mary!

 *Τα παραπάνω προιόντα στάλθηκαν απο την εταιρεία για δοκιμή και review, αλλά αυτό δεν επηρρεάζει την γνώμη μου και την άποψη μου !
  

8 σχόλια:

  1. To bronzer το έχω και το βρίσκω εκπληκτικό! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιες κρέμες ματιών χρησιμοποιείς; !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτη τη στιγμη χρησιμοποιω μια dermalogica κ μονο βραδυ. Γτ με ρωτας; Θα μου προτεινεις καποια καλη;

      Διαγραφή
  3. Ενδιαφέροντα προϊόντα, ειδικά η bronze powder. Και με super τιμή. Σε ευχαριστούμε πολύ γλυκιά Mary που μας προτείνεις πάντα τα καλύτερα!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Σας προτείνω μόνο ότι μου αρέσει πραγματικά miss M! Χαίρομαι που διαβάζω τα τόσο γλυκά σου σχόλια!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...