Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Flormar Colorful Mascara in Blue and Green - REVIEW

Γειά σας Fairies....

Νομίζω ότι και επισήμως η άνοιξη μας έχει επισκεφτεί για τα καλά και αυτήν την φορά φαίνεται πώς ήρθε για να μείνει!

Ι believe that Spring is officially here, and this time, has come to stay!

Ένα από τα αγαπημένα μου προιόντα μακιγιάζ (εκτός από τα ρούζ), είναι η mascara! Και τώρα την άνοιξη επιβάλλεται η χρωματιστή μάσκαρα λόγω της ζωντάνιας και της φωτεινότητας που δίνει στα μάτια

One of my favorite make up products (beside blushes) is mascara. In the spring, the colorful mascara is mandatory because of the vivid and luminous effect that gives to eyes! 



Αυτές που θα σας δείξω είναι της Flormar, η Turbo Boost x5 σε μπλέ και πράσινο!

I will show you 2 mascaras in blue and green the Turbo Boost x5 from Flormar.

Είναι ιδανικές για πρωινές εμφανίσεις ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι! Η διάρκεια τους είναι απολύτως ικανοποιητική αφού όσες ώρες και αν τις φόρεσα δεν εντόπισα το παραμικρό μουτζούρωμα στα μάτια μου! 

They are ideal for morning outfits even in summer. The Turbo Boost x5 lasts as many hours as you wear it (more than 8 hours a time), without noticing any smudges.

Το αποτέλεσμα θα το κρίνεται εσείς στα μάτια μου......

It's up to you to criticize the result in my eyes.....


Oι χρωματιστές mascara δίνουν ένα πολύ ωραίο στυλ στο μακιγιάζ και δεν χρειάζεται ούτε μολύβι, ούτε σκιά για να δείξουν τα μάτια εντυπωσιακά και ανοιξιάτικα! 

Colorful mascaras gives you a nice style in your makeup without using any eyeliner, or eyeshadow. Your eyes looks stunning and colorful, as simple as that.

Κλείνοντας αυτή την ανάρτηση πρέπει να παραδεχτώ ότι τις συγκεκριμένες mascara τις αγάπησα για το χρώμα τους, την σταθερότητα τους  και την τιμή τους, 6,95€ η μία! Σήμερα που γράφω αυτήν την ανάρτηση είδα ότι η συγκεκριμένη mascara είναι Out of Stock στο site της Flormar, αλλά πιστεύω να ξαναβγεί στην κυκλοφορία γρήγορα!

Closing this post, I have to admit that I loved both of my new mascaras, as for their intense color, their stability and of course their price, which is 6,95€, each. While I'm typing this post, I find out that in Flormar's site the above mascaras are Out Of Stock, but I believe they will be back soon!

Τι γνώμη έχετε για τις χρωματιστές mascara Fairy Girls? Ποιές είναι οι δικές σας αγαπημένες?
Many colorfull kisses from Fairy {oo} Mary !

17 σχόλια:

  1. εχω την πράσινη κι είναι γνωστό πόσο την λατρεύω μ- αρεσει το τόσο έντονο αποτέλεσμα που δίνουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι την αγαπάς και εσύ πολύ! Άλλωστε είναι στα γούστα μας!
      Φιλια πολλά smug

      Διαγραφή
  2. πωπω το μπλέ είναι τέλειο!! τι κρίμα που δεν μπορούμε να την βρούμε στα καταστήματα. και εγώ πιστεύω ότι θα την ξαναβγάλουν όμως! με γειά σου και καλοφόρετα!!!!!!!!!!! φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To πιστεύω ότι θα τις ξαναφέρουν Όλγα μου, είναι πολύ επιτυχημένες και με αυτή την τιμή είναι ευκαιρία! Φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
  3. χαχα,μόλις σήμερα έκανα ακριβώς το ΄διο ποστ,αλλά με τις μάσκαρα της lovie!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταπληκτικες ειναι! τις ερωτευτικα!

    http://cocorosiebeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Και νομίζω πως για καλοκαίρι είναι ιδανικές!
      Φιλιά Ελευθερία μου!

      Διαγραφή
  6. Πήρα προχθές την ίδια μάσκαρα σε μαύρο κι είμαι πολύ ευχαριστημένη!Το μπλέ φαίνεται πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με γειά σου J! Δοκίμασε και λίγο χρωματάκι τώρα που ανοίγει ο καιρός!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο φαίνεται στα μάτια σου!
    Από χρωματιστές έχω δοκιμάσει μόνο μωβ, αλλά ήταν τόσο σκούρα που δε φαινόταν το χρώμα.
    Δεν ξέρω αν θα το τολμούσα. Θα τις έχω υπόψη μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. That's actually really pretty! I have to try....


    www.goodlooknout.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά έχω τρελαθεί, μπαίνω συνέχεια στο ποστ σου και τις κοιτάω! καταργήθηκαν ? δεν θα τις ξαναβγάλουν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...