Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

New Nails Love ..Zoya Pixie Dust Nails and Spring 2013 - REVIEW

Γειά σας και πάλι Fairies.....


Όσες από εσάς έχετε facebook (όλες δηλαδή), ίσως έχετε δεί στην σελίδα της Zoya Nail Polishes αυτά τα υπέροχα διαφορετικά βερνίκια νυχιών, με ματ αλλά ιριδίζουσα υφή! 
Τα Pixie Dust! 
Μόλις τα είδα ήξερα πως θα γίνουν δικά μου.

Επιτέλους έφτασαν στην Ελλάδα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, και αμέσως έφτασαν και στα χέρια μου! Συνήθως δεν ενθουσιάζομαι πάρα πολύ με τα βερνίκια, (ίσως δεν είναι και τόσο ο τομέας μου), αλλά αυτά με ξετρέλαναν, μάλλον λόγω της τόσο ιδιαίτερης υφής τους! Τουλάχιστον κάποια από αυτά, γιατί από τις 6 αποχρώσεις επέλεξα δύο να δοκιμάσω! Την πράσινη-βεραμάν Vespa και την γαλάζια Nyx
τιμή 15€ από τn Zoya Nails

6 διaθέσιμες αποχρώσεις Pixie Dust
Vespa & Nyx
 Mόλις τα πήρα στα χέρια μου ανυπομονούσα να τα δοκιμάσω και να σας τα παρουσιάσω... Οπότε εδώ είναι το πρώτο αποτέλεσμα...

Αποτέλεσμα με 2 στρώσεις
 Επίσης νέα κυκλοφορία απο τα Zoya Nail Polishes, είναι η σειρά Spring 2013. Και από εδώ επέλεξα δύο αποχρώσεις (αν και φλερτάρω και με άλλες δυο). Την μωβ-παστέλ Julie και το τόσο γλυκό ροζ GieGie. Και αυτή η σειρά αποτελείτε από 6 αποχρώσεις!

τιμή 12€ από τn Zoya Nails

οι 6 αποχρώσεις Spring 2013

















and some more photos...

Υποσημείωση που νομίζω ότι αξίζει να αναφερθεί, το ότι τα Zoya Nail Polishes είναι απαλλαγμένα από τις βλαβερές ουσίες Formaldehyde, Formaldehyde Resin, Toluene, Camphor και Dibutyl Phthalate , είναι cruelty free, εισάγονται απο την Αμερική και έχουν την έγκριση του ΕΟΦ!

Σας άρεσαν τα νέα βερνίκια της Zoya, Fairy Girls? Υπάρχει κάποιο που να σας ξετρέλανε ιδιαίτερα? Πείτε μου έχω άδικο που ενθουσιάστηκα?

Many spring kisses from Fairy {oo} Mary!

17 σχόλια:

  1. H alitheia einai pws oles mou aresan alla ta duo mov perissotero...Telika ta pastel einai poli sti moda prepei na to koitaksw to thema!!!!Poli wraio post!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα το διερευνήσεις σε παρακαλώ το θέμα με τα παστέλ...Εμένα πάνταμου άρεσαν αλλά φέτος με αυτά....ξετρελάθηκα!!
      Φιλιά ευχαριστώ για το σχόλιο σου

      Διαγραφή
  2. Καλά το Pixie Dust σε γαλάζιο είναι ΘΕΙΚΟΟΟΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πίστεψε με από κοντά, είναι άκρως ερωτεύσιμο!
      Kisses girl

      Διαγραφή
  3. αυτά τα βερνίκια τα αγαπώ!! ίσως τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ Φωτεινή μου τα δοκιμάζω πρώτη φορά, και προβλέπω να γίνω πιστός οπαδός τους! Άσε που δεν με ενοχλεί και η μυρωδιά τους όταν βάφω τα νύχια μου!
      xoxo

      Διαγραφή
  4. τα συγκεκριμενα τα γλυκοκοιταζω εδω και καιρο.αυτο που με σταματαει ειναι η κακη τους φημη για την διαρκεια.ενημερωσε μας ποσο σου κρατησαν χωρις ξεφτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας ενημερώσω Άννα μου απο βδομάδα που θα τα φοράω συνέχεια..
      Kisses

      Διαγραφή
  5. ειναι πολύ της μόδας το Liquid sand effect, εχω πάρει μερικά από άλλες εταιρίες και μου αρέσει. Ωραίες αποχρώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου Smug, και εμένα μου άρεσαν πολύ!! (υπήρχε περίπτωση να μην τα είχες δοκιμάσει άραγε?)
      xoxo

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν κορίτσι μου, ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  7. What lovely colours! Liking the sparkly pastel shades for spring especially :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οοοο!!είναι απλά τόσο μα τόσο τέλειο...λατρεύω τα μανό!!έχω άπειρα!!!
    Αυτά αποτελούν πλέον τα αγαπημένα μου!!Θα είναι το must του καλοκαιριού φέτος!!! <3 <3 !!!


    http://everywomanhassecrets.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Very beautiful and amazing colours ;) I don't have nailpolish ZOYA :(

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...